Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Poniżej link do ogłoszenia:

WBANW535X8CT54689

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-bmw-seria-5-2008-bmw-550i-lci-m-pakiet-ID6CZeqr.html

Może ktoś widział auto, już jeździł.

Wiem że z USA widziałem jak wyglądało po kolizji. Nie ma to dla mnie znaczenia.

Jeśli ktoś się może wypowiedzieć w kwestii dokonanych napraw to poproszę.

Wszelka pomoc mile widziana.

Dziękuję,

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zdekodowany VIN: WBANW53538CT54689

Prod. Date 2008-05-09

Type 550i

Series E60 (5 Series)

Body Type Saloon

Steering Left Hand Drive

Engine N62T

Displacement 4.8

Power 270kw / 367hp

Drive HECK

Transmission Automatic

Colour Carbon-schwarz (416)

Upholstery Leather "Dakota"/schwarz (LCSW)


Editions and packages

S715 M Aerodynamics package

S339 Shadow-Line

S7MP Sports package

S704 M Sports suspension


Comfort and interior equipment

S416 Roller sun visor, rear lateral

S442 Drink holder

S456 Comfort seat with memory

S431 Interior mirror with automatic-dip

S473 Armrest front

S403 Glass roof, electrical

S4BY Real Bamboo wood-grain trim, anthracite

S494 Seat heating driver/passenger

S441 Smoker package

S415 Sun-blind, rear

S430 Interior/outside mirror with auto dip


Multimedia

S677 HiFi system Professional DSP

S694 Provisions for BMW 6 CD changer

S697 Area-Code 1 for DVD

S6AB Control, Teleservices

S6AA BMW TeleServices

S655 Satellite tuner

S645 BMW US Radio

S609 Navigation system Professional

S639 Preparation f mobile phone cpl. USA/CDN

S6UH Traffic Information

S6FL USB/audio interface

S620 Voice control


Driver assistance and lightning

S5AC High-beam assistant

S563 Light package

S522 Xenon Light

S534 Automatic air conditioning

S508 Park Distance Control (PDC)

S524 Adaptive Headlights

S502 Headlight cleaning system

S544 Cruise control with brake function


Wheels and drive

S2NN BMW alloy wheel, M double spoke 172

S2TB Sport automatic gearbox

S255 Sports leather steering wheel

S2VB Tyre pressure display

S217 Active steering

S248 Steering wheel heater

S229 Dynamic Drive


Environment and safety

S354 Windscreen, green-tinted upper strip

S300 Emergency spare wheel

S845 Acoustic fasten seat belt reminder

S823 Hot-climate version

S319 Integrated universal remote control

S302 Alarm system

S8S4 Decoding, variable light distribution

S8SP Control unit COP

S876 Radio frequency 315 MHz

S850 Dummy-SALAPA

S853 Language version, English

S8SC Telematics access request,country-spec.


Other equipment

S9AA Outer skin protection

S992 Control of number-plate attachment

S925 Dummy-SALAPA

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano

Witam, sam zastanawiam się nad tym autkiem ale mam sporo km, żeby pojechać i je obejrzeć - może ktoś wie coś więcej? :)

Może kolega wiśnia mógłby mi podesłać zdjęcia jak wyglądała przed złożeniem jej?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeśli ktoś się może wypowiedzieć w kwestii dokonanych napraw to poproszę.

Standardowy "serwis" w N62, pytanie tylko jak po tylu km (wiem, że normalny przebieg) ma się valvetronic, tu koszty też są ciekawe, ale chyba każdy kto kupuje v8 ma świadomość tego. Wiem, że kwestia gustu ale strasznie tu wygląda jasny sufit, amerykanom chyba było za "ciasno" wewnątrz, że mogli mieć m-pakiet w takiej postaci :D osobiście brakuje mi jeszcze shadow line high gloss, przydałby się jeszcze head up, poza tym lalunia jeżeli chodzi o wersję :8) tylko kurczę jakiś taki mały ekranik jak na professional :?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Dla Bmw liczy się kupujący który konfiguruje i go stać.

Życzenia reszty to tak zwane życzenia gołodupców których stać na 12latki i nimi nie warto się przejmować

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jaki to ma związek z tematem :?: :?: :?: :roll:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

z tego co widać silnik przeszedł dobry serwis, a mając go na stole pewnie zrobili zapewne więcej niż uszczelniacze i rurka+ i dobrze go umyli a nie skręcali zapiaszczony i oblepiony syfem jak to większość januszy robi.

To jest największy plus, bo dużo osób sprzedaje albo e60 albo e65 rzekomo po serwisie n62 a nie mają ani faktur za części, naprawę ani żadnych zdjęć lub innych dokumentów a taki serwis, to min 5 tys

Dodatkowo wersja 550i oraz ostatek produkcji na duży +

wyposażenie bardzo dobre kolejny duży + ( ale jak coś się sypnie to będą koszty, AS i DD, AHL)

Jeżeli miała kolizję ale zrobili to dobrze to nie jest to żaden minus ale plus też nie bo mogło by nie być żadnej szkody :)

Jak tarcze i klocki są świeże a amortyzatory i tuleje są jeszcze ok, auto chodzi i jeździ bez zastrzeżeń, na zegarach lub w Idrive nie ma choinki błędów to masz dobry zakup.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W przednich lampach coś się odbija czy zaparowały?
Opublikowano

Hej,

Ja bym zapytał/sprawdził:

1.Czy rozrząd był wymieniany. Jeżeli nie to trzeba się tym zainteresować przy tym przebiegu (koszt około 8 tyś. PLN w górę, zależy co tam jeszcze wyjdzie po drodze).

2. Tarcze + klocki. Nie tylko jak wyglądają ale jaką mają grubość (koszt oryginałów - przód 4 tyś. PLN, tył 3 tyś. PLN).

3. Pompa wspomagania - sprawdzić czy nie cieknie, osłuchać podczas pracy (koszt regeneracji 1,5 tyś. PLN).

4. Dynamic drive drążek - sprawdzić jaki ma wyciek, jak duży regeneracja 2.5 tyś. PLN oryginał 7 tyś. PLN zamienników brak (jeszcze jest drugi z tyłu, na szczęście rzadziej się psuje)

5. Przekładnia kierownicza, jakie ma luzy, jak poza normą regeneracja 4 tyś. PLN.

6. Skrzynia i wymiana oleju, kiedy był wymieniany i czy był. Ma chodzić płynnie bez żadnych ślizgów szarpnięć. Ewentualny remont od 5 tyś. PLN z małymi szansami na powodzenie.

7. Nawigacja, jeżeli się restartuje regeneracja około 700 PLN.

8. Zawieszenie, amorki, wahacze.

9. Opony premium ok 2.5 tyś. PLN w razie jakby były do wymiany (18 cali) + ewentualnie zima.


Plus jakieś drobne rzeczy o których już nie pamiętam. Jeżeli to co wyżej będzie OK i będziesz się brał za rozrząd to nie baw się w jakieś uszczelniania pojedynczych rzeczy.

Przy rozrządzie wyciągają silnik i niech Ci wszystko uszczelnią za jednym zamachem. Aha, złote drobinki w filtrze oleju mogą świadczyć o pierścieniach ale to już byłaby masakra.

Opiłki w misie skrzyni biegów (ew. w filtrze) prowadzą do punktu nr.6. Ale do tego trzeba zdemontować misę i już raczej wymienić olej.

Z plusów: pancerne wtryski, vanosy też raczej są z tych trwalszych i silnik chodzi miodzio:)

Powodzenia w ewentualnym zakupie.:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.