Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam posiadam e39 , licznik z dużym OBC i mianowicie mam następujący problem że nie wyświetla on całkowicie żadnych błędów informacji o spalonych żarówkach otwartych drzwiach itd dodatkowo nie pokazuje kierunków , długich oraz przeciwmgielnych świateł podczas gdy na zewnątrz palą się normalnie. Na początku on raz chodził raz nie zależy jak mu się zachciało , przeważnie chodził w deszczowe dni ale to też na to zbytniej reguły nie było , czy ktoś spotkał się z następującym problemem ?. Bo ja od czytania i słuchania mechaników już głupieje , jedni mówią że Moduł LCM , drudzy że może kostki za licznikiem się poluzowały , a jeszcze następni że winnym może być moduł telefonu w bagażniku lub kostka stacyjki. Ostatnio zauważyłem też że na postoju podświetlenie przycisku świateł awaryjnych przygasa i rozpala się , no i ostatnio również pojawił się problem z padającym aku , raz samochód stoi tydzień podchodzę odpalam bez problemowo a czasami postoi parę godzin i tylko "Cyk Cyk" . A jako iż teraz przebywam na kwarantannie więc nadszedł czas się z tym uporać tylko gdyby chociaż ktoś naprowadził na jakiś trop. Pozdrawiam
Opublikowano

Temat licznika:

INPA w dłoń i trzeba popatrzeć, co się z czym kontaktuje a co ma problem. Po pierwsze sprawdziłbym, czy w ogóle jesteś w stanie połączyć się z modułem licznika.


Temat akumulatora:

miernik w dłoń i szukasz złodzieja prądu.


Oczywiście, licznik albo LCM są najbardziej oczywistymi podejrzanymi, ale takie systemy bywają bardziej złożone.

Opublikowano
W poniedziałek podepnę ją pod kompa i sprawdzę , niestety dopiero w niedziele w nocy kończy mi się kwarantanna więc wolę nie kusić losu i wychodzić przed blok :roll: . Ostatnim razem jak była podpinana pod komputer u mojego znajomego ( Delphi ) nie pokazywało żadnych błędów w komunikacji , ale dla pewności sprawdzę jeszcze INPĄ, dziękuje za odpowiedź :)
Opublikowano
nie pokazywało żadnych błędów w komunikacji , ale dla pewności sprawdzę jeszcze INPĄ, dziękuje za odpowiedź :)

Nie chodzi tylko o pokazywanie błędów w komunikacji, chodzi o to, czy jesteś w stanie komunikować się z odpowiednimi modułami i czy informacje wyświetlane w nich odpowiadają temu, co jest w rzeczywistości.

Jeżeli masz auto z '98, to z większością modułów połączysz się tylko z okrągłego złącza spod maski. :)

Opublikowano
Jeżeli masz auto z '98, to z większością modułów połączysz się tylko z okrągłego złącza spod maski. :)

 

Moja Beatka jest z 04/98 więc tylko okrągłe wchodzi w gre :) , ale już chociaż jestem naprowadzony na jakiś trop teraz pozostało przeczytać poradnik jak obsługiwać się INPĄ :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdź błędy w liczniku, istotne błędy dla tej usterki to bledy magistrali I bus. Moduł LCM jak najbardzej pasuje do objawow ktore opisałeś. Ale najpierw diagnostyka licznika.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Witam , według INPY , ISTY , I P.Asoftu jest brak jakiejkolwiek komunikacji z modułem LCM . Więc chociaż wiem za co się zabrać.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przygasające podświetlenie oraz problem z aku świadczy o problemie z ładowaniem, sprawdź to.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.