Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,


Mój problem zaczął się po wymianie przekładni kierowniczej.

1. Źle ustawiłem przekładnie względem kierownicy - stąd pytanie jak można odczytać aktualny kąt skrętu?

W celu poprawienia ustawienia kierownicy względem przekładni na drążku wielo-rowkowym od strony przekładni.


2. Czy taki kąt da się skalibrować?



Dodam że mam do dyspozycji tylko IMPĘ....


Z góry dziękuję za pomoc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.