Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Błąd 249300. Auto kreci, na plaka ma cheć zapalić. Zagladalem do pompki paliwa pod siedzeniem z prawej to jak rozrusznik zacznie krecic to daje paliwo. Bo na samym wlaczonym zaplonie nic. Filtr wymienilem na nowy

 



Kody błędów BMW


Informacje o usterce


Opis kodu usterki

Monitorowanie ciśnienia szyny przy uruchomieniu silnika. Licznik zwiększa się o 10 ms co 10 ms, jeśli ciśnienie szyny zmierzone podczas fazy początkowej leży poniżej wartości granicznej ciśnienia szyny, chociaż prędkość silnika jest większa niż prędkość diagnostyczna. Licznik zostaje zatrzymany, jeśli ciśnienie szyny w fazie początkowej jest większe niż wartość graniczna.

Błąd jest wykrywany, jeśli licznik przekroczy maksymalny okres.

Maksymalny czas zależy od odczytu odległości pojazdu.

Wartość progowa dla odczytu odległości: 50000 m

- Maksymalny okres, gdy odczyt odległości jest mniejszy niż wartość progowa: 5000 ms

- Maksymalny okres, w którym odczyt odległości przekracza wartość progową: 1500 ms

Wartość graniczna ciśnienia szyny: 180 bar

Prędkość diagnostyczna: 160 obr./min


Warunki kodu usterki

Ogólne warunki Monitorowanie jest przeprowadzane co 10 ms, jeśli silnik znajduje się w fazie rozruchowej i nie występują dalsze usterki układu Common Rail.

Napięcie jednostki sterującej: 9,5 V do 16 V.

Stan terminala


Warunki jazdy

Stan czasu uszkodzenia

Błąd jest wprowadzany, jeśli występuje dłużej niż następujący okres (czas usuwania): 600 ms

Plan serwisowy

1. Sprawdzić układ niskiego ciśnienia paliwa (np. Brak ciśnienia wstępnego zasilania paliwem z powodu awarii elektrycznej pompy paliwa, braku paliwa, zablokowanego czujnika poziomu paliwa).

2. Jeśli ciśnienie wstępne paliwa jest prawidłowe (większe niż 3 bary): Sprawdź wartość czujnika ciśnienia szyny pod kątem wiarygodności i obserwuj towarzyszące wpisy pamięci błędów.

3. Sprawdź, czy nie ma powietrza w systemie i zewnętrznych wycieków.

4. Uszkodzony zawór kontroli ilości paliwa lub zawór regulacji ciśnienia szyny.

5. Pompa wysokociśnieniowa: uszkodzony napęd lub usterka wewnętrzna.

Wpływ na awarię

W niektórych okolicznościach silnik ma dłuższy czas rozruchu lub wcale się nie uruchamia.

Ostrzeżenia

Światła ostrzegawcze Żaden

Wiadomości z Centrum sterowania

Uwagi serwisowe

W przypadku wymiany następujących elementów:

- czujnik ciśnienia szyny

- zawór regulacji ciśnienia szyny - zawór regulacji

ilości paliwa

- pompa wysokociśnieniowa

Wykonaj następującą funkcję serwisową: Usunąć dostosowania, układ paliwowy.

© 2020 - BMWFaultCodes

Opublikowano (edytowane)

Coś w tym temacie silnik ten sam n47 pompa Cr się złuszczyła

Edytowane przez aramiel123
  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano

Panowie poradził sobie ktoś z tym problemem?Mam to samo w F25 .Auto zgasło i za cholere nie chce odpalic.Błąd to oczywiście niskie ciśnienie paliwa na szynie



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano
Stawiam na zacięty EGR. Silnik się dusi, niby kręci i gaśnie. Znam to z autopsji. Czyszczenie EGR lub jego wymiana. Ja na trasie poradziłem sobie z tym zdejmując plastikową osłonkę i śrubokrętem rozruszałem krzywkę od EGR.
Opublikowano
Ja stawiam na wyopiłkowaną pompę ,przerabiałem , wsiadłem pod sklepem zapaliłem dojechałem do domu zgasiłem i już nie odpaliło :evil:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.