Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
20200209_144254.jpg.nie wiem czy to chodziło o mnie,ale u mnie jest taki
Opublikowano (edytowane)

Dzięki za wskazówki, zapisałem tez sobie stronę z linka to na przyszłość będzie łatwiej.

U mnie to wyglada jak na zdjęciach poniżej:

d610cf229af3.jpg

6d14b09bf807.jpg

73ae02c07d1f.jpg

Edytowane przez 07Leon
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dzięki za wskazówki, zapisałem tez sobie stronę z linka to na przyszłość będzie łatwiej.

U mnie to wyglada jak na zdjęciach poniżej:

d610cf229af3.jpg

6d14b09bf807.jpg

73ae02c07d1f.jpg

Po nr. Oem ten moduł nie jest z e60. Może wystarczy go zakodowac pod samochód. Masz komunikację z modułem.

Kabelek laptop i internet to mogę zobaczyć


maximax ciebie to samo

Wasze moduły to 3R

W e60 powinien być 4R niestety nie znam różnicy a bez kompa więcej nic nie powiem bo to trzeba by było zczytac

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dzięki za wskazówki, zapisałem tez sobie stronę z linka to na przyszłość będzie łatwiej.

U mnie to wyglada jak na zdjęciach poniżej:

d610cf229af3.jpg

6d14b09bf807.jpg

73ae02c07d1f.jpg

 

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e60-520d-lim/wiring-functional-info/body/general-vehicle-electrical-system/trailer-towing/trailer-trailer-coupling-release/trailer-tow-hitch-functional-check/1sk85MO

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Burza1234

Przecież jest napisane na module ze jest do elektrycznie chowanego haka :D

Sam nr. Części nie pokrywa się z katalogiem do e60

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ok.

Nie jestem fachowcem w tym temacie.

Pierwszy moduł to moduł przyczepy , który odpowiada E60.

Drugi moduł/sterownik AHK, nie ma przypisanego modelu auta.


Znalazłem różnice między AHM3+

a AHM4R modułuu przyczepy.

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e90-320d-lim/repair-manuals/61-general-vehicle-electrical-system/61-13-plug-connection-terminal/8ICCDQED



Różnice między AHM3 a AHM3+


Moduł przyczepy (AHM) jest pomocniczą jednostką sterującą modułu przestrzeni na nogi ( E8x, E9x, E7x, R5x ) lub modułu lekkiego ( E6x ). W tej chwili zainstalowane są dwa różne moduły przyczepy (AHM). AHM3 jest wersja, która została wysłana do 09/2006. AHM3 + jest poprawionej wersji. Zasadniczo różni się od AHM3 pod względem następujących cech:

- 2 przewody i bezpieczniki do zasilania, umożliwiające zwiększenie mocy elektrycznej oświetlenia oświetlenia przyczepy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No właśnie 3 jest bez opcji składania a 3+z opcją składania

Na realoem wychodzi ze chłopaki mają 3 ale katalogowi nie zawsze można wierzyć

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano
Nie wiem czy to ma znaczenie ale hak działał tylko w opcji ze trzeba było cały czas trzymać aby działał. Z tego co czytałem w instrukcji powinno się tylko nacisnąć i powinien działać jak automat.
Opublikowano

Dobra podsumowując podesłałem wszystkie zdjęcia i opisałem jak było i jak jest teraz. Pytanie co jeszcze mogę sprawdzić w sposób manualny bez komputera co może być nie tak.

Może jest jakieś miejsce gdzie kable się przecierają?

Może moduł się spalił i jak go sprawdzić?

Wszystkie wskazówki mile widziane

Opublikowano
Szkoda,że mieszkasz tak daleko można by pokombinować z moim.u mnie wszystko jest ok
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dobra podsumowując podesłałem wszystkie zdjęcia i opisałem jak było i jak jest teraz. Pytanie co jeszcze mogę sprawdzić w sposób manualny bez komputera co może być nie tak.

Może jest jakieś miejsce gdzie kable się przecierają?

Może moduł się spalił i jak go sprawdzić?

Wszystkie wskazówki mile widziane

 

Wiesz co, jak przeczytasz pierwszą stronę to będziesz teoretycznie wiedział , które elementy wpływają na awaryjne działanie haka. Musisz je zdjąć, rozebrać i organoleptycznie zdiagnozować .


Przyczyn może być mnusto . Skup się nad tym co masz , sprawdź a jeśli to nie pomoże to będziemy szukali dalej.

Opublikowano

Hej załoga :)

Dzięki za wasze wsparcie i cierpliwość dla nowego fana ;)

Udalo się rozebrać wszystko co się da w bagażniku posprawdzać itp i udało się znaleść kabel który był uszkodzony.

Przewód wychodzący zaraz za wiązka od klapy z zawiasu.

Wszystko działa jak trzeba i przy jednym kliknięciu.


Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.