Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Przymierzam się do wymiany lewej półosi w swojej bmce. Przy skręconych kołach lubi czasami delikatnie tryknąć. Podnosiłem na podnośniku to leci z lewego przegubu. Wyczytałem ze wymiana kompletnej półosi wchodzi w grę. Podobno LOBRO/GKN szla na pierwszy montaż (koszt ok 800zl) i takiej szukać.

Proszę o podpowiedz co i jak z wymiana. Czy jest coś na co zwrócić uwagę czy standardowo jak w innych autach?

Oraz co jeszcze muszę kupić/wymienić oprócz samej półosi? Na realoem zauważyłem ze zalecają wymianę jakiegoś pierścienia uszczelniającego?

Proszę o odpowiedz praktyków nie teoretyków :)

Pozdrawiam

Opublikowano

Dzięki za materiały

Ale nie widzę na filmie żeby zmieniali ten pierścień uszczelniający tylko w tym pierwszym materiale coś tam o nim pisze.

Jeden wymieniał jeszcze płyn w tym dyfsze. czy to konieczne? Jak wy to robiliście? Wymienialiscie jeszcze coś czy tylko przeglub jeden wyciągnij drugi wsadź i skręcić do kupy?

Opublikowano

Wymiana uszczelniacza nie jest konieczna. Zalecają bo przy wymianie półosi masz już wszystko rozebrane. Dodatkowej roboty nie ma tylko kupujesz uszczelniacz. Jak wymienisz to teoretycznie opóźnisz ewentualny wyciek. Olej wymieniasz zgodnie z zaleceniem producenta. Oczywiście jak będziesz wymieniał częściej też będzie dobrze.

P.S. Dlaczego wymieniasz całą półoś? Nie ma samego przegubu?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.