Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.Przymierzam się do wymiany uszczelniaczy, jaki jest koszt wymiany uszczelniaczy zaworowych i jakie części wchodzą w skład wymiany ?? (z całym zestawem uszczelek + głowica) może już ktoś wymienial i podzieli się informacja. =)BMW e91 320d 163km 2007r.

Może macie kogoś godnego polecenia w Lubelskim co potrafi się tym zająć.

Opublikowano
Po odpaleniu z rana puszcza niebieski dym przez chwilę no i znaczne ubytki oleju ponad 1l na 10000 km myślałem że to turbo ale po zgaszeniu i odpaleniu za 30minut zero dymu po 2-4 godzinach już jest niebiesko ale może się mylę lub to turbo i uszczelniacze =(
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
1L na 10tkm to nie jest duże zużycie.

spacer.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Lepiej najpierw sprawdzić kompresję, to jeszcze nic pewnego że to uszczelniacze.
3A0jS9b.png
Opublikowano

Mniej więcej litr teraz poszło trochę więcej.

Kompresję sprawdzałem jest ok zresztą motor ładnie pracuje wkreca się jest moc.

A ten dym irytujący i to dolewanie lepiej dolać 300ml na 10tkm niż ponad 1l. Tak że chyba wymienie te uszczelniacze a jak nie pomoże to trzeba się brać za turbo.

Opublikowano
1L na 10tkm to nie jest duże zużycie.

 

Moim zdaniem to ogromne zużycie. W większości aut albo wogóle nie bierze oleju tak jak mi albo tyle co nic czyli parę ml.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wolne żarty :mrgreen:


Te pozacierane panewki w N47 i N57 to niby skąd się biorą, z kosmosu? Nie, biorą się z tego że silnik zużywa olej i uzupełnia go sobie paliwem, wymiana oleju co 30 tkm powoduje prędzej czy później zatarcie silnika. A właściciel zadowolony bo na bagnecie nie ubywało. :mrgreen:

3A0jS9b.png
Opublikowano
Po odpaleniu z rana puszcza niebieski dym przez chwilę no i znaczne ubytki oleju ponad 1l na 10000 km myślałem że to turbo ale po zgaszeniu i odpaleniu za 30minut zero dymu po 2-4 godzinach już jest niebiesko ale może się mylę lub to turbo i uszczelniacze =(

 

Może być po prostu tak, że odma puszcza Ci olej w dolot lub turbo (sprawdź czy w dolocie jest olej). Po paru godzinach postoju ten olej nagromadzony w kolektorze dolotowym skapuje do cylindrów i po pierwszym odpaleniu masz efekt dymu. To wcale nie muszą być uszczelniacze.

Opublikowano

Sory nie było mnie kilka dni..

Tak jak kolega napisał litr to jest dużo na 10kkm zwłaszcza że to nie silniki które pobierają niewiadomo ile oleju. Odma jest nowa więc odpada będę na dniach wymienial olej pojadę na warsztat i niech szukają wszystkich możliwych wycieków zajrzę do turbo sprawdzę węże czy oleju nie ma. I tu pytanie jeżeli to turbo puszcza olej to ile mogę się go spodziewać mniej więcej żeby była jasność że to nie uszczelniacze tylko turbo winne. No i jak w temacie znacie cenę wymiany uszczelniaczy ??? Bo turbo to akurat wiem jakie są ceny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.