Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

FEBI to się zepsuły od samego patrzenia po otwarciu pudełka :norty:

Zmęczone ze starości banany wykryjesz łatwo obracając je ręką w nadgarstku - będą się poddawać. Tak czy owak polecam MEYLE. Mam te wahacze w aucie z M-tech, w drugim z zawiechą standard są LEMy i jest bardziej miękko, ale zależy czego oczekujesz.

Opublikowano

To siedzą sztywno banany.

U mnie ejst tak że te bicie raz jest taz go nie ma

Raz na zimnym wali a na ciepłym nie a niekiedy zawsze

Opublikowano
Do sprawdzenia tarcze i piasty czy nowe czy stare. Może założyłeś tarcze na krzywe piasty. Wtedy możesz ceramikę wstawić za 3tys a i tak będą krzywe zaraz
Opublikowano

Jak by były krzywe to myślę że cały zawsze by biło a tak nie Jest. Raz są wibracje i bicie raz nie.


Dziś zdemontowałem wahacz prosty przód i chyba byl od nowości nie ruszany wszędzie logo bmw i rok 2002 tak jak moje e39

Guma w tuleji już spękana i skręcona

Opublikowano
Nie myśl tylko zmierz bicie i wymień wszystkie te wiekowe wahacze albo wymieniaj wszystko w kółko. Bo stare wahacze będą rozwalać tarcze i potem nowe wahacze będą rozwalane przez zwichrowane tarcze i przy okazji po tyłku dostanie układ kierowniczy i magiel. Nie lepiej zrobić wszystko odrazu niż potem wymieniać w kółko części i cały czas mieć niesprawny samochód?
Opublikowano

A więc tak wahacze wymienione pierwsza jazda i jest ok nie bije przy hamowaniu ale jak telepało przy 100-130 tak zostało.

Dziś pojechałem na inną wyważarkę wyważyli koła jest dużo lepiej jak u poprzedniego wulkanizatora, wracam do domu droga typu S i hamownie z 130 i kiera bije... no ja nie mam sił już na to a tylko zdjęli koła czyzby rzeczywiście winę miały felgi a konkretnie otwór centrujacy? Rano jechałem hamowanie z 130 dość mocne i zero drgania, a teraz masakra

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jakie masz felgi? Fabryczne do e39? Załóż inny komplet, np. od wulkanizatora.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Póki nie zmierzysz bicia tarcz to można strzelać. No i jak kolega pisze napisz czy masz jakieś przetaczane felgi czy jakies dystanse czy było coś uszkodzone itd
Opublikowano

Felgi fabryczne 16 Alu

Wczoraj po wulkanizacji odkręciłem koła i jeszcze raz pozadne założyłem i dokręciłem tak jak trzeba na krzyż itp i tera jest dużo lepiej bije przy hamowaniu ale tylko powyżej 130.

Zauważyłem też że po założeniu koła na piastę felge można minimalnie unieść ponad kołnierz centrujacy co oznacza że nie wchodzi na styk tylko ma minimalny luz.

Tarcz nie mierzyłem bo tak jak mówiłem wczoraj było super nie nie biło przy hamowaniu dopiero jak było zdjęte koło zaczęło znowu.


A drugi temat taki ze jednak dużo zależy po stronie wulkanizatora i maszyny ponieważ poprzedni wyważał mi 3 razy te same koła i zawsze biło a tu podjechałem do innego pierwsze wyważenie i super.


Na dniach zalzoe inny zestaw bo i tak chce przejść na 17

Opublikowano
Oryginalna felga powinna idealnie siedzieć. Sprawdź numer części na feldze. E39 ma większą średnicę pierścienia niż np E38 więc może ktoś za duzo utoczyl
Opublikowano

U mnie winne okazały się magiel i proste wahacze przednie. Bicie natomiast zostało, bo tarcze są pokrzywione od uszkodzonej zawiechy. Jutro dzwonię na toczenie tarcz, przy okazji wyważą mi koła.


Natomiast ustały już drgania w trakcie jazdy z wyższą prędkością. Jedyny "problem" jest taki, że magiel po renowacji, który kupiłem jest tak skręcony, że kierownica nie odbija do końca i muszę się przyzwyczaić :D

Opublikowano
Jedyny "problem" jest taki, że magiel po renowacji, który kupiłem jest tak skręcony, że kierownica nie odbija do końca i muszę się przyzwyczaić :D

Bo to pojeździsz kilkadziesiąt tys w zależności jak bardzo jest skręcony i będzie na śmietnik. Nie można się przyzwyczajać tylko oddać szmelc bo tak przekładnia nie może chodzić po regeneracji. Ale to jest typowe w warsztatach co regenerują. W pl jest kilkanaście co robią to dobrze. Pewnie poszła wymiana uszczelnień, listwa była średnia, dalej był luz to skręcili tak by nie waliła kierownica na dziurach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.