Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam pytanie w sprawie kupna silnika N46. Posiadam samochód BMW E46 z silnikiem 1.8 N42B18 i muszę go zmienić na prawdopodobny olej na świecach. Mam fajną propozycje zakupu silnika bliźniaczego N46B18 za śmieszne pieniądze. Moje pytanie brzmi, jakie są problemy przy zmianie. W sensie czy sterownik silnika jest ten sam i immobilizer będzie działał. Czy może napotkać na jakieś inne problemy.

Pozdrawiam ;)

Opublikowano
Ja trzymałbym się od tych silników N42/N46 jak najdalej... Z każdym silnikiem po przekładce jest ryzyko bo kupujesz teoche kota w worku, ale jak później dokładać do tego padła to lepiej do czegoś mocniejszego i teoretycznie tewalszego
Opublikowano
Co masz na myśli mówiąc mocniejszego (konkretne modele). Jaka jest synchronizacaj, itp.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Np. m54b25 lub 22. Wracając do pytania to inaczej jest sterowany valvetronic. W jednym jest osobny sterownik a w drugim jest to realizowane przez dme.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.