Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam model BMW E91 N47 177 kuca 2008 rok zakupiłem auto jako uszkodzone zatarte panewki wału więc remont zrobiony silnik zamontowany i problem nie chce odpalić czasem bardzo długo kręcąc załapie i o dziwo bardzo ładnie pracuje cichutko nie szarpie i bardzo ładnie zachowuje się na drodze ale po zgaszeniu ponownie odpala max do 5 minut postoi dłużej znowu muszę lekko dać plaka inaczej nie zapali , doradzono mi by zrobić test przelewowy wtryskiwaczy więc procedura prosta przyrząd jest do roboty i wielkie zdziwienie otóż po zdjęciu wężyków przelewowych nałożyłem wężyki od przyrządu do sprawdzania przelewów odpalam z plaka bo inaczej dama nie zapali i zdziwienie silnik pracuje na 2 cylindry przelew bardzo mały na dwóch pracujących cylindrach dwa nie pracujące przelewu brak więc nie gasząc silnika zrywam wężyki do sprawdzania przelewu i zapinam oryginalne wężyki powrotów silnik zaczyna pracować na 4 cylindry i tu moje pytanie spotkał się ktoś z takim objawem ? co może być nie tak wychodzi że wężyki powrotów zasilają te 2 wtryski .
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wyjmowaliście i wkładaliście silnik odpinając wszystko a my na forum mamy zgadnąć co jest nie tak? Kolejność i kodowanie wtrysków, odpowietrzenie układu, pompka w baku, rozrusznik, czujniki położenia wałka wałków, może jest coś nie tak z rozrządem, z elektroniką itd.
3A0jS9b.png
Opublikowano
Piszę po odpaleniu z plaka wszystko pracuje bezbłędnie i bez problemowo żadnych błędów nie wyświetla jedyny problem to odpalenie samochodu dlatego mechanik poradził nam test przelewowy czy wtryski pracują wszystkie w miarę jednakowo i tu klapa po zdjęciu przelewów 2 cylindry pracują a dwa nie po założeniu przelewów pracują wszystkie4 cylindry więc nie ma możliwości wykonania tego testu przelewu co jest dziwne .
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Auto po diagnozie w ASO BMW wynik nie prawidłowy sygnał z czujnika położenia wału więc zamówiłem u nich oryginalny czujnik przełożyłem i dalej kicha , zauważyłem jedną rzecz jeżeli nacisnę przycisk START rozrusznik kręci to wskazówka obrotomierza ani nie drgnie i jeżeli powtarzam próbę odpalenia po woli 2 -3 razy cały czas obrotomierz ani nie drgnie i silnik nie zapala lecz jeżeli nacisnę przycisk START 3 razy tylko szybko jeżeli tylko przestaje kręcić rozrusznik od razu ponownie wcisnę START to po trzeciej próbie odpalenia obrotomierz ożywa pokazuje około 200 obrotów i silnik odpala co może być jeszcze nie tak że ten obrotomierz nie ożywa przy każdej próbie odpalenia , myślę że sygnał wzbudzający wskazania obrotomierza pochodzi z komputera tylko z jakiejś przyczyny jest bardzo opóźniony dlatego muszę kręcić 3 razy i to w bardzo krótkich odstępach czasowych by odpalił ale w ten sposób to zarżnę rozrusznik bardzo szybko.

Może ktoś miał taki przypadek i wygrał z tym proszę o poradę ASO BMW już mnie odpowiednio skasowało i nie chciał bym korzystać z ich usług tym bardziej że nic więcej nie zdiagnozowali tylko ten czujnik położenia wału wymiana którego nic nie dała .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.