Skocz do zawartości

Błąd egr I dpf


Mateoss

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam dwa błędy

Jeden 452A stały od dpf I 4873 stały.

Co mogę sprawdzić przy egr przed ewentualną wymianą

A dpf nie wypala mi się podejrzewam że jest zapchany i dlatego może taki błąd lecz nie wiem do końca.

Dzięki z góry

Zapomniałem dodać..

N47 184kn 220 nalatane

Edytowane przez Mateoss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Kolego , jaki masz silnik , miesiąc i rok produkcji, przebieg...????



https://bmwfault.codes/



452A

Kody błędów BMW


Informacje o usterce


Opis kodu usterki

Monitorowanie obciążenia popiołem w filtrze cząstek stałych silnika Diesla. Kod błędu jest rejestrowany, gdy pozostała odległość do wymiany filtra cząstek stałych spadnie poniżej minimalnej wartości granicznej 60000.

Pozostała odległość jest obliczana na podstawie obciążenia popiołem i mapy charakterystycznej.

Warunki kodu usterki

Ogólne warunki Ciągle odpowiada kontroli procesu.

Stan terminala


Warunki jazdy

Stan czasu uszkodzenia

Wykonywanie deklaracji czasu (1000 ms)

Plan serwisowy

Żaden

Wpływ na awarię

-

Ostrzeżenia

Światła ostrzegawcze Żaden

Wiadomości z Centrum sterowania

Uwagi serwisowe

© 2020 - BMWFaultCodes




4873

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=364202&start=15


Kody błędów BMW


Informacje o usterce


Opis kodu usterki

Monitorowanie klapy obejścia, chłodnica EGR

Temperatura za chłodnicą EGR jest zapisywana w określonych momentach.

Z zapisanych wartości temperatur tworzone są dwa gradienty temperatury.

Klapa obejściowa chłodnicy EGR jest uruchamiana podczas tworzenia gradientów temperatury. Zmiana temperatury musi być możliwa do zidentyfikowania, jeśli klapa obejścia jest OK. Prawie żadna zmiana gradientu temperatury nie byłaby możliwa do zidentyfikowania, gdyby klapa obejściowa była uszkodzona.

Kod błędu jest ustawiany, jeśli bezwzględna różnica między limitami temperatury spadnie poniżej wartości granicznej 5 K.


Warunki kodu usterki

Ogólne warunki Monitorowanie odbywa się co 100 ms, gdy spełnione są następujące warunki:

- Gradient wartości zadanej momentu pozostaje poniżej 0 Nm / s przez czas 0 ms.

- Prędkość obrotowa silnika wynosi od 810 obr./min do 850 1 obr./min.

- Modelowana szybkość recyrkulacji spalin jest większa niż 0 na czas 0 ms.

- Silnik znajduje się w trybie jałowym.

- Recyrkulacja spalin jest aktywna i nie występują warunki wyłączenia.

- Pojazd nieruchomy.

- Silnik nie znajduje się w trybie regeneracji.

- Temperatura płynu chłodzącego wynosi od 50 ° C do 0 ° C.

- Temperatura za chłodnicą recyrkulacji spalin jest poniżej wartości granicznej 0 K / s.

- Szybkość wtrysku paliwa wynosi od 4 mg / skok do 20 mg / skok.

Stan terminala


Warunki jazdy

Stan czasu uszkodzenia

- (DDRC_DurDeb.EGRClgMonVlvDebDef_C)

Plan serwisowy

1. Sprawdź doprowadzenie podciśnienia do klapy obejściowej chłodnicy recyrkulacji spalin (przewody próżniowe i zawór przełączający).

2. Jeśli zasilanie podciśnienia jest

prawidłowe : Wymienić chłodnicę recyrkulacji spalin (sprężyna powrotna przepustnicy klapy obejściowej może być uszkodzona).

Wpływ na awarię

Odwiedź najbliższe centrum serwisowe BMW.

Ostrzeżenia

Światła ostrzegawcze Żaden

Wiadomości z Centrum sterowania

Uwagi serwisowe

© 2020 - BMWFaultCodes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.