Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Orgnizuje zakup grupowy wyświetlaczy do BMW od firmy M.S. Group. Wyświetlacz oprócz wskazywania temperatury oleju, egt paliwa, powietrza, ma możliwość odczytywania błędów oraz wiele innych funkcji. Jak irytuje was tak jak mnie brak informacji na zegarach to jest to idealne rozwiązanie, dużo tańsze od np. AWRON albo customowych zegarów. Podłącza się go pod OBD działa plug&play.


Cena: 599 zł netto(być może przy dużej ilości zamówień uda się troche obniżyć)


Poniżej filmik pokazujący urządzenie:



zapraszam wszystkich do grupy na Fb w celu ustalenia dalszych szegółów odnośnie zamówienia:

https://www.facebook.com/groups/1242653822571658/


lub priv.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak chce się pogapić w parametry silnika to mi styka Torque - customowe wyświetlacze z danymi na telefonie, wystarczy wtyczkę BT/OBDII za parę cebulionów z alegro kupić :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja Carly nienawidzę :mrgreen:

Jedyne kodowanie podstawowych funkcji ale diagnostyka to porażka

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano

Ja używałem Torque do tej pory, ale byłem zupełnie nie zadowolony. Nie wyświetlało mi się mnóstwo parametrów, min temp dolotu, temp oleju. Teraz szykuje samochod do sportu i zamiast kupowac czujniki i montowac wole zamowc cos sprawdzonego. To i tak jest polsrodek bo docelowo bedzie wchodził dashboard ale to next season.


Widziałem jak to działa w VAG-u i mi się podobało. Obecnie nie produkują do bmw ale powiedzieli że jak znajdzie sie kilku klientów to zrobią.


Myśle że koszt nie jest za duzy, szczególnie że działa to non stop, a nie tak jak bluetooth który miał opoznienia i przerywał sygnał.


Mnie te argumenty przekonały, każdy musi zdecydować sam.


Wiem że w VAG jest np możliwość włączenia serwisowego wypalenia filtra np.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Do motorsortu to mogę zrozumieć, ale na codzień i do tego w samochodzie bez jakiegoś tuningu na granicy możliwości to overkill.

Wypalić DPF można choćby Carli, czy Btool.

Opublikowano
Do motorsortu to mogę zrozumieć, ale na codzień i do tego w samochodzie bez jakiegoś tuningu na granicy możliwości to overkill.

Wypalić DPF można choćby Carli, czy Btool.

 


No mi potrzebne wlasnie do sportu, nie produkuja w tym momencie do bmw a powiedzieli ze jak znajde klientow to zaczna. Ale trudniejsze jednak jest znalezienie chetych niz myslalem :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.