Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam posiadam BMW e90 318d rocznik 2011. Ostatnio mam poważny problem. Wymieniałem zderzak u mechanika i po wizycie na drugi dzień pojawia mi się czerwona kontrolka auto na podnośniku raz to jest błąd cc id 22, a raz cc id 207. PRzy cc id 22 wyłącza mi sie cały system chłodzenia, nie działa wtedy przycisk do zamykania drzwi, auto nie reaguje na przyciski przy pilocie(zamykanie automatyczne wszystkich drzwi i otwieranie) oraz przy zatrzymaniu, po zdjęciu nogi z sprzęgła silnik gaśnie i przez minimum 30 min nie da się go odpalić, wtedy trzeba klikać przycisk (reset? nie znam sie zbytnio) na panelu radia, aby stacyjka odpuściła i pozwoliła wyjąć kluczyk, zanim się silnik zresetuje przy próbie włożenia kluczyka stacyjka nie reaguje( nie słychać charakterystycznego kliknięcia i odpalenia podstawowej elektroniki oraz kontrolek na zegarze) . Zaś przy drugim błędzie tj 207 wyłącza mi się abs oraz trakcja(gdy wyłączam trakcje przyciskiem to wyskakuje na zegarze druga ikona trakcji z dopiskiem off), po zatrzymaniu i puszczeniu sprzęgła auto nie gaśnie. Dodam, że byłem u mechanika już 2 razy z tym błedem za pierwszym wymienili mi Body module control, a za drugim przypadkiem akumulator i po obu przypadkach ciągle wyskakują mi te błędy. Raz jak podwoziłem kolegę do domu kolanem strącił mi puszke coca coli, która wylala sie delikatnie na radio( przyciski do zmiany stacji pod pokrętłem do regulacji głośności) oraz zalało zapalniczkę pod sam "korek". Możecie mi pomóc kochani? Co może być przyczyna według was? Przepraszam jeśli, któreś zdanie jest niezrozumiałe, ale już mnie nerwy biora na te błędy. Dziekuje z góry kochani. Jeśli bedzie trzeba mogę podesłać zdjęcia.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Te kody nic nie mówią.

CC-ID 22 – Starter Problem, Engine cannot Restart

CC-ID 207 – Central Electronics Failure, Stop Vehicle

To są tylko informacje żebyś podłączył się pod OBD i odczytał błędy czymś do diagnozy BMW. Nuech mechanik ci powie dokładnie jakie masz błędy i wklej je tu, a nataniej to kup sobie moduł diagnostyczny na BT lub kabel. zainstaluj aplikacje na telefon kolegi z tego forum "BTOOL". Może być w wersji Lite, chociaż przy twoim aucie wersja EXPERT pokaże ci kiedy DPF się wypala it.p

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=326379

Czy rozlanie COLI zbiegło się jakoś z pojawieniem się ustrki?


P.s. Z usterką to raczej związku nie ma, ale jaki akumulator wsadził ci mechanik i czy go zakodowal pod auto?

Opublikowano
Akumulator wsadzil AGM z tego co mi mowil musial go zaprogramowac zeby dzialal. Radio zostalo zalane jakos kilka dni przed ta usterka. PRzed odwiedzinami mechanika wszystko ladnie gralo, a od wyjscia od mechanika ciagle mam bledy
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To ja bym bardziej to zalanie obstawiał, niż że coś mechanik przy zderzaku zepsuł, albo po prostu zbieg okoliczności i to zupełnie inna usterka. Musisz podpiąć pod kompa.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jedyne wtyczki przy zdejmowaniu i zakładaniu zderzaków są od PDC, halogenów i ew. ACC.
3A0jS9b.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.