Skocz do zawartości

[E39] Wymiana amortyzatorów przód


Spiderjo

Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki za pomoc, podjąłem decyzje, że wezmę Monroe Reflex (odpowiednik Sachs Adventage) + odboje Sachs z racji, że chce zachować obniżony przód, chyba, że upewnicie mnie że po założeniu Sachs Super Touring + obecne sprężyny przód będzie nadal nisko :mrgreen:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

No przecież pisałem, że Super Touring nie nadają się do obniżonych sprężyn, bo mają normalny skok, a ma być skrócony. O ile oczywiście masz niższe sprężyny. Odboje też muszą być krótsze SACHS 900 084 !


Możesz też pomyśleć nad MTS. Pewnie wielu powie, że to badziewie, ale ja miałem je w E36 i zrobiłem 50kkm na tych samych trasach co teraz E39 i dopiero zaczęły stukać. One mają skrócony skok, ale pasują do sprężyn standardowych i obniżonych więc nie musisz się zastanawiać jakie masz u siebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No przecież pisałem, że Super Touring nie nadają się do obniżonych sprężyn, bo mają normalny skok, a ma być skrócony. O ile oczywiście masz niższe sprężyny. Odboje też muszą być krótsze SACHS 900 084 !


Możesz też pomyśleć nad MTS. Pewnie wielu powie, że to badziewie, ale ja miałem je w E36 i zrobiłem 50kkm na tych samych trasach co teraz E39 i dopiero zaczęły stukać. One mają skrócony skok, ale pasują do sprężyn standardowych i obniżonych więc nie musisz się zastanawiać jakie masz u siebie.

 

Cenna uwaga z tymi odbojami, Dzieki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie kombinuj tylko bierz zamienniki czyki Sachs albo Monroe. Nie są przecież suoer drogie do zwykłego zawieszenia i z doświadczenia wiem że 250tys mają i jeżdżą dalej. Tanie gówno będzie nei dość że gorsze prowadzenie to jeszcze szybko się skończą. A oszczędność 200zl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • Zasłużeni forumowicze

... mam taki efekt, że stuka, tłucze na małych wybojach - kostka, pinezki. Wymieniłem wszystko oprócz amortyzatorów...Weź teraz kup nowe SACHSy do M paka, a jak nic się nie zmieni ? :(

Dziwnie tak cytować samego siebie :), ale muszę to napisać, bo równo po roku w końcu odkryłem i to zupełnie przypadkowo, co za dzięcioł mi tam stukał w zawieszeniu w 530D. Brzmi to trochę niewiarygodnie, bo winowajcą okazał się... brak podciśnienia na poduszkach silnika :duh: Wymieniłem wężyki, stare nie były jakoś wizualnie sparciałe, ale gdzieś coś musiało być nieszczelne i podciśnienie uciekało. Całość wymieniłem na silikony i auto ożyło. Całe szczęście, że nie wymieniłem dobrych amortyzatorów na nowe. Spalanie spadło o pól litra. Nawet skrzynia zaczęła płynnie zmieniać biegi, bo czasem to jakby gwoździe wbijała, a ja myślałem, że to już jej emerytura się zbliża :) Naprawdę jestem w szoku, niby drobiazg, a taka zmiana :norty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.