Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witajcie


Zrobiłem to ponownie ....335is DKG :twisted: .


Autko w dobrym stanie, moc seria, 68k mil, po 1 szkodzie. Black + black wnętrze ale będzie czerwona skóra fuchsrot z M3 E92 . Opcja też nie najgorsza, do pełnej brakuje audio Harmana, pozatym wszystko jest.


Z dodatków auto w momencie kupna miało felgi Forgestar CFV5 9x19+ 10x19 kute i lekkie (10kg przód) obute w Michałki 235/35 i 265/30, do tego czerwone airscoops RPI (w zasadzie to 1sztuka :oops: ) i kopia lotki z m3 która już wyleciała :P .


Uszkodzenia bliźniacze do tych z mojego 335is vol.1 ;).

VIN:

Type 335IS (USA)

Series E92 (3 Series)

Body Type COUPE

Steering Left Hand Drive

Engine N54T

Displacement 3.00

Power 240kw / 326hp

Drive HECK

Transmission Manual

Colour BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)

Upholstery LEDER DAKOTASCHWARZ (LCSW)


Editions and packages

S704A M Sports suspension

S7XAA M Leathr wheelshift paddlemultifunc

S715A M Aerodynamics package

Comfort and interior equipment

S403A Glass roof electrical

S415A Sunblind rear

S430A Interioroutside mirror with auto dip

S431A Interior mirror with automaticdip

S488A Lumbar support driver and passenger

S494A Seat heating driverpassenger

S4NAA Interior mirror with digital compass

S459A Seat adjuster electric with memory

S481A Sports seat

S4WAA Interior strips alu glaciersilber dark

Multimedia

S609A Navigation system Professional

S615A Expanded BMW Online Information

S620A Voice control

S639A Preparation f mobile phone cpl USACDN

S655A Satellite tuner

S676A HiFi speaker system

S697A AreaCode 1 for DVD

S6AAA BMW TeleServices

S6ABA Control for Teleservices

S6FLA USBAudio interface

S6UHA Traffic Information

S6VCA Control for Combox

S645A BMW US Radio

Driver assistance and lightning

S508A Park Distance Control PDC

S534A Automatic air conditioning

S544A Cruise control with brake function

S563A Light package

S570A Reinforced power supply

S521A Rain sensor

S522A Xenon Light

S524A Adaptive Headlights

S5AKA LED light elements

S5DSA Emergency release luggage compartment

Wheels and drive

S2TCA Sport transmission w dualplate clutch

S2VBA Tire pressure display

Environment and safety

S302A Alarm system

S319A Integrated universal remote control

S322A Comfort access

S8S4A Decoding variable light distribution

S8SCA Telematics access requestcountryspec

S8SPA Control unit COP

S8TLA TAGFAHRLICHT FRONT UND HECK AKTIV

S8TNA Daytime runlights adjusvia light menu

S823A Hotclimate version

S840A High speed synchronisation

S845A Acoustic belt warning

S850A ZUSAETZL TANKFUELLUNG EXPORT

S853A Language version English

S876A Radio frequency 315 MHz

Individual equipment

S760A High gloss shadow line

S775A Headlining anthracite




Plany na auto poza ogarnięciem do stanu idealnego bez żadnych oszczędności to kilka modyfikacji - w tym celu nabyłem już:


-IC VRSF 7.5

-chargepipe alu

-blow off Forge

-downpipe catless Friedrich Motorsport

-dolne chargepipe'y Wagner Tuning

-chłodnica oleju Setrab 25 rzędów

-zawieszenie gwint K-sport + camber plates

-hample przód D2 Forge 6 tłok + 355/32mm tarcze

-dokładka pod zderzak przód full carbon od Kerscher Tuning

-relokacja dolotów custom by N54 Garage

-idą końcówki MG Motorsport 115mm - bo setki już mi sie znudziły ;)


Musze jeszcze dokupić spoilerek na klapę tył i outlety turbin.


01.jpg


02.jpg


Auto dotarło do mnie solidnie brudne ale odpalające i jeżdzące :).


03.jpg


04.jpg


05.jpg


06.jpg


Po tym małym fakcie znowu udało sie odnaleźć byłego właściciela ;).


07.jpg


Auto jest już od dawna przekodowane dzięki koledze Karolowi aka Killer z naszego forum.


09.jpg


Po umyciu ...nabrało blasku ;). Felgi byle jakie założone..


10.jpg]


11.jpg


Zaczeły schodzić pudełka.


12.jpg


13.jpg


b02kr013.jpg


mmmmm....Kerscher. Po zobaczeniu tej dokładki u kolegi stwierdziłem ze tym razem musze ja mieć. Bylebym jej nie zrobił za szybko krzywdy po założeniu gwintu .


14.jpg


15.jpg


16.jpg


Nowiutka pompa wody VDO.


17.jpg


Nie wiem czemu poprzedni właściciel pozbył się dekielków z logiem producenta na rzecz loga BMW ...musiałem to zmienić.


18.jpg


ICek .


19.jpg


Ten dolocik odkupiłem :).


20.jpg


21.jpg


No i setrab którego planuje gdzieś tu założyć.


No i zaciski - orginalnie przednie od D2 były takie żółte ale że wymagały renowacji a kolor mi się spodobał, to tyły też machnałem na żółto ...srebrne już mi się trochę opatrzyły.


22.jpg


23.jpg


24.jpg


25.jpg





póki co tyle ;)


pozdrawiam

Edytowane przez piotres
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
  • Moderatorzy
Opublikowano

Kolorystycznie niebieska zdecydowanie ładniejsza była.

Plany mocne :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Hurtowo już robisz IS.

Niebieska ładniejsza, ale ta po twoich zabiegach i modach też wypięknieje. :cool2:

Benzyna zamiast krwi...
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Troche mi się opóźniła relacja :/ :oops: :


01.jpg


Drzwi kierowcy też musiały zostać niestety pomalowane gdyż miały kilka rys.


02.jpg


03.jpg


Nowiutka pompa wody z zatartym znaczkiem bmw ;).


04.jpg


Chłodniczka Nissens.


05.jpg


Tylny zderzak trzeba było polakierować.


06.jpg


Nie trawie lakierowania bez rozbiórki na części pierwsze ...niestety lakierowanie bez żadnych rozbiórek jest jak widze teraz w modzie (porysowane papierem ściernym lampy czy listwy ochronne coraz częściej widuje :evil: ).


07.jpg


Koncepcja na wnętrze troszke finalnie się zmieniła - skóra M3 Bamboo beige , na tym foto oświetlona lampkami LED zimny biały które poprzedni właściciel założył w całym wnętrzu - finalnie wyleciały ;).


08.jpg


Już po lakierowanku .


09.jpg


10.jpg


No i standardzik w prawie każdej E9x z high gloss shadow line - poprzecierane na krawędziach listwy szyb . Trzeba było temu zaradzić :) . Do tego polakierowane nerki.


11.jpg


Chargepipe alu trzeba było ożenić z blowoffem Forge.


12.jpg


Planowanie chłodnicy oleju - najpierw miała być przykrecona do orginalnych szpilek , jednak podczas wykonania okazało się to być nie możliwe i jest zamocowana do belki zderzaka.


13.jpg


Nowe wszystkie wężyki podciśnień.


14.jpg


15.jpg


Wyczyszczone kanały dolotowe w głowicy ("walnut blasting", a w moim przypadku soda blasting ;) ). Po 110tys km było już mocno brudno, chyba raczej nigdy nie były czyszczone te kanały.


16.jpg


Downpipe Friedrich Motorsport to kosmetyce ;).


17.jpg


Plasticzki i inne elementy - wszystko pomyte.


18.jpg


Gwint też trzeba było odświeżyć.


19.jpg


20.jpg


Outlet turbin 1.75' w owijce termo.


21.jpg


22.jpg


Osłony podwozia wyglądały tak - wszystkie wyleciały na śmietnik, wpadły nowe ori.


23.jpg


Ciaasno.


24.jpg


25.jpg


26.jpg


Tylne hample odświeżone w stylu przednich.


27.jpg


W n54 trzeba wyjątkowo dbać o świeżość paska osprzętu jak i stan jego rolek. :)


28.jpg


Zabawa z uszczelkami.


29.jpg


Dokładne mycie podwozia i wnęk kół :).


31.jpg


Przewody do przedniego zestawu D2 były zmęczone życiem - wpadł zrobiony na wzór zamiennik od Pizza Brakes.


32.jpg


33.jpg


Śrubki po cynkowaniu, dzwon po lakierowaniu i wyszło coś takiego :mrgreen: .


34.jpg


35.jpg


36.jpg


Ori końcówką powiedziałem papa , przy okazji dokładnie czyszczenie wydechu.


37.jpg


No i lufy 115mm od MG :8) .


38.jpg


39.jpg


40.jpg


41.jpg


42.jpg


Pas przedni trzeba było solidnie pomodować pod dolot produkcji N54garage :8) .


43.jpg


CP w takim stanie poszedł do spawania i lakierowania proszkiem na czarny połysk.


44.jpg


Krateczki nóweczki :cool2: .


45.jpg


No i zabawa w pasowanie setraba.


46.jpg


47.jpg


48.jpg


49.jpg


64.jpg


65.jpg


66.jpg


Poszło w miarę OK i wyszła bardzo fajna pozycja montażu :D .


50.jpg


51.jpg


na zimówkach z e91 :P


52.jpg


53.jpg


Geometria i wgniotkę na dachu zleciłem profesjonalistom . :wink:


54.jpg


55.jpg


2 x 335is .."mój" pierwszy i "mój" trzeci :P


56.png


Wpadło oczywiście MHD 2+ i wyszło coś takiego - 8,6s 100-200km/h bez napinki (czytaj - bez dziesiątek prób ). Paliwko Vpower 100.


57.jpg


W towarzystwie 335i N55 mineralweiss :norty: .


58.jpg


59.jpg


We wnętrzu było ładnie, jednak panel środkowy miał parę rysek - kupiłem nowy z ASO.


60.jpg


Mycie, czyszczenie....


61.jpg


Składanie ...


62.jpg


63.jpg


Potem tańce z polerka i pastami Menzerna po lakierze.

Na co poszła powłoka Sonax Polimer Netshield.


To tak Po krótce :cool2: . Final photo wkrótce .


pozdrawiam

Piotrek

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

Łapcie finalne zdjęcia:


01.jpg


02.jpg


03.jpg


04.jpg


05.jpg


06.jpg


07.jpg


08.jpg


09.jpg


10.jpg


11.jpg


12.jpg


13.jpg


14.jpg


15.jpg


16.jpg


17.jpg


18.jpg


19.jpg


20.jpg


21.jpg


Myślałem że ktoś zwróci uwage na to "mój"...w sumie to ten is zmienił właściciela jeszcze przed rozpoczęciem prac nad nim :mrgreen: . Auto należy obecnie do forumowicza z forum bmw-sport, dla którego nie jest to pierwsze E92 :wink: . Ja szukam dalej tego samego, tylko juz kolor bym chciał inny niż czarny, choć coraz mniej tych isów, ceny odbiły się od dna i już rosną na ten model, zadbane egzemplarze znowu kosztują ponad 20k USD, tak jak 3 lata temu.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak zwykle prace na najwyższym poziomie. :cool2:

To czekamy na kolejnego isa i kolejną galerię :D

Benzyna zamiast krwi...
  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.