Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Od pewnego czasu borykamy się że spadkami mocy w moim e90 2.0d 163 km m47. Wygląda to nastepujaco. Auto jedzie bardzo dobrze no i nagle traci moc, jak zwykły diesel bez turbo, jaka kolwiek moc czuć dopiero powyżej 3 tys obrotów, później nagle przy dalszej jeździe moc wraca, no i tak w kołko, raz jest raz nie ma. Czasem jeździ wgl bez problemu. Po zgaszeniu auta i chwilowym postoju np 20 30 min, wszystko wraca do normalności. Dodam że kiedy auto nie ma mocy dźwięk wydobywając się z wydechu jest inny, jakby taki bardziej głuchy, czego normalnie nie ma. Po diagnozie komputerowej wyszedl błąd właśnie czujnika doładowania 0041AB. No i pytanie. Co byście radzili. Kupić nowy oem bmw, nowy zamiennik np FEBI czy ori sprawny uzywany? Czy może błąd tego czujnika może być spowodowany przez jakaś inna awarie?

Grzebalem w wielu innych podobnych tematach ale nigdzie nie znalazłem nic co by mnie usatystafcjonowalo w jakimś stopniu.

Dziękuję. Pozdrawiam.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Problem prawdopodobnie leży w turbinie, ale możesz też sprawdzić wskazania tego czujnika w live data.
3A0jS9b.png
Opublikowano
Auto kupiłem że zregenerowana turbina, luzow na wirniku nie ma. zrobione jest ta niej jakieś nie całe 75 tys. Geometria czy coś innego by już siadlo?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Owszem, te turbiny trzeba umieć regenerować i wiele ludzi ma problemy nawet ze świeżo zamontowanymi.
3A0jS9b.png
Opublikowano

Może nie tyle geometria tylko nastawnik. Wiele firm robi regenerację ale wsadza stary nastawnik. Czy po zgaszeniu auta słychać burczenie z okolic turbo ?



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam. Problem rozwiązany jakiś czas temu opisze przyczynę może komuś kiedyś będzie to przydatne.

Okazało się że problemem była błahostka.

Przyczynę zdiagnozowalem przy wymianie świeć zarowych, mianowicie na kielichu od strony pasażera za rurka do uzupełniania płynu do spryskiwaczy znajduje się środka na której jest przewód masowy z oczkiem odpowiadający bodajże na masę od nastawnika turbiny czujnik światła wstecznego i klapę gaszaca, okazało się że nakrętka na niej jest poluzowana a oczko całe zasniedziale, po wy czyszczeniu i dokreceniu tego problemu już nie wystapil od dłuższego czasu. Więc całym powodem była nakrętka na klucz 10. Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.