Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Amstaff mod jest jak najbardziej bezpieczny, doładowanie niskie, paliwa też nie jest dowalone bo jest bezdymnie. x20d jest identycznym silnikiem różni się tylko minimalnie większą sprężarką i wydajniejszymi wtryskiwaczami (dlatego z 318'tki nie zrobi się 200km i bardziej płaskiego momentu jak z 320'tki). Mogłem mieć płaskie 370Nm ale chciałem tak jak jest bo w codziennej jeździe przy oponach 255mm z tyłu coś musi rozpędzić te walce :8) Mateush nie wiem o co ci chodzi z tym więcej niż fabryka dała bo jeszcze nam żadna sprężarka nie wybuchła, ani silnik z winy strojenia, setupy są zawsze bezpieczne i dostosowane do mechaniki (czyt. chujowa mechanika=chujowy wynik) póki co wszystkie samochody które robiliśmy według naszych pomysłów i od podstaw u nas wychodzą zaskakująco dobrze i obalają wszelkie mity. Inaczej jest jak trzeba po kimś poprawiać, albo walczyć z bezmyślnym montażem.
  • Odpowiedzi 125
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
jak sprawdzisz samochód na hamowni a nie generatorze wykresów to pogadamy :wink:

...jak zmodzisz wykres który przystoi na klasę BMW :oops: ...to i bez "generatora wykresów" będzie ładny :norty: ...jak Ty lubisz wchodzić w dyskusję..nie rób tego..nie neguj innych, bo znów Ci się dostanie, a "wojenki" tunerów zawsze źle się kończą :naughty:

Opublikowano
jak sprawdzisz samochód na hamowni a nie generatorze wykresów to pogadamy :wink:

 

Po pierwsze jak napisałem nie chce wchodzić tutaj w zbędne dyskusje ani włączać w to innych osób koncząc na Witku z MR i dyskutowac nad wyższośćia jednej hamowni nad drugą.

Jak dla mnie możesz zrobić sobie i 300KM i 500Nm z tych 122KM - twoja sprawa.

Napisałem ze twój wykres jest dziadowski, uważam ze modyfikacja także i jest zrobiona mało profesjonalnie - bardziej na pokaz niż pod spokojne i przyjemne uzytkowanie, linie to góry i padoły. Popatrz na wykresy innych firm które zajmują sie Chipem - to niebo a ziemia. Nie wiem jak sie tym jezdzi, ale myśle ze róznicy jeśli chodzi o cały zakres obrotów nie ma prawie żadnej a podzespoły takie jak turbo, dpf itd dostaja niezle po tyłku.

Tyle z mojej strony - zycze efektywnego uzytkowania twoich "kucyków"

Opublikowano

No własnie a propos dpf, jeśli go masz, to być może już wiemy, dlaczego nie dymi :)

 

Tak poważnie, ciekawy jestem jak to będzie w dalszej eksploatacji silnika po tak dużej zmianie. Ja bym się osobiście bal tego, ze cena części które mogą paść po takim modzie spokojnie może przekroczyć cenę, jaka trzeba dopłacić do 318d, aby mieć, powiedzmy 330d :) a może nawet xD :mrgreen:

virus by Masters - 190km, 395Nm
Opublikowano
P.S. A wtedy to już nie trzeba chyba nic modyfikować. Z naciskiem na "chyba" :norty:
virus by Masters - 190km, 395Nm
Opublikowano

Nie mam DPF'a tylko jeden tłumik bez katalizatora;) Co do tego jak jeździ to jestem w stanie stanąć z każdym 318d po "chipie" i uświadomić właściciela :wink: Ja się tu nie napinam, ale gładkość kresek nie będę porównywał do wykresu który jest rozciągnięty jak nie powiem co. Pierwszy mod jaki miałem był podobny do waszych z tą drobną różnicą że miałem zatkany katalizator (już jak kupiłem auto a nie po programie) i wyglądał tak;

http://img443.imageshack.us/img443/1810/bmw318dczips.jpg

Mój aktualny wykres można wygładzić ale tak jak mówię nie mam na to ani czasu, ani chęci bo w nic mi to nie zmieni poza samopoczuciem paypal'a ;)

Opublikowano
Mój aktualny wykres można wygładzić ale tak jak mówię nie mam na to ani czasu, ani chęci bo w nic mi to nie zmieni poza samopoczuciem paypal'a ;)

wygladzenie moze takze pomoc w pozyskaniu "nowych Klientow" dla firmy, nie piszac duzo, zgadzam sie z innymi z modyfikacja jest "fatalna", a tak to gratuluje hamowni "maha" :cool2: :cool2: widac jednak, ze sprzet to nie wszystko :mrgreen:

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Fajny wykresik, właściciel zadowolony ?? :D
Opublikowano

Bardzo.

 

Przerobiłem sporo autek, ostatnio BMW E38 5,4 V12- naprawde fajne autko, ale powiem szczerze, że ta beemka naprawde ma fajniutką charakterystykę autko średnio miasto 8L, trasa 6,5L.

W wyposażeniu duża NAVI, iDrive. Ładne autko. Dorzucę za jakiś czas zdjęcia.

Opublikowano
BMW E38 5,4 V12- naprawde fajne autko, ale powiem szczerze, że ta beemka naprawde ma fajniutką charakterystykę autko średnio miasto 8L, trasa 6,5L

 

Proszę Cię.... V12 8 litrów w miescie :duh: A ja w moim R4 2.0d spalam 9.5 :)

No chyba, że chodziło Ci, że tyle pali przy uruchamianiu :)

virus by Masters - 190km, 395Nm
Opublikowano

Chyba źle zrozumiałeś :)

 

koledze CHYBA chodziło, że przerobił=pokonał spod świateł. A spalanie odnosi się do e91 :) hehe trochę stylistycznego pisania nie zaszkodzi :wink:

Opublikowano
Koledzy, ale to temat o Chip-ie w 122KM a nie o nielegalnym ściaganiu programów :nienie: :nienie:
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Witam, zastanawiam się nad chipem do swojej 318D jednak jestem ciekaw czy 30 KM więcej daje jakąś odczuwalną różnice podczas jazdy. Dlatego jak ktoś z kolegów ma taką e90 z chipem i jest z okolic Katowic, Pyrzowic lub Bielska Białej to chętnie by się przejechał dla porównania gdyby była taka możliwość i odwrotnie może ktoś kto ma chip nie odczuje różnicy jak się przejedzie serią :wink:

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Nie liczył bym na to ze nie odczuje serii w stosunku do programu. Po programie auto zachowuje się jak by było lżejsze. Nowy program, mocniejszy daje odczuwalną różnice , to tak jak byś nagle nowym autem zaczął jeździć. Poza tym to nie jest tylko +30 koni lecz przerobienie całego zakresu obrotów, wiec auto od samego dołu lepiej zaczyna ciągnąc, bardziej wciska w siedzenie jak depniesz na pedał gazu.

Ja zrobiłem u siebie i jak na razie jestem zadowolony :-)

Opublikowano

Jestem ze śląska, ale jechałem do Warszawy do Rogala - warto i polecam.

Moge napisac iz róznica jest duża a odczuwa sie ja z czasem. Największa jest od okolic 2 tys, mocno wciska :mrgreen:

Ja ze 122KM wycisnąłem 163km czyli serie z 320d

Opublikowano
Nie liczył bym na to ze nie odczuje serii w stosunku do programu. Po programie auto zachowuje się jak by było lżejsze. Nowy program, mocniejszy daje odczuwalną różnice , to tak jak byś nagle nowym autem zaczął jeździć. Poza tym to nie jest tylko +30 koni lecz przerobienie całego zakresu obrotów, wiec auto od samego dołu lepiej zaczyna ciągnąc, bardziej wciska w siedzenie jak depniesz na pedał gazu.

Ja zrobiłem u siebie i jak na razie jestem zadowolony :-)

 

Jedź na "normalną" hamownie i sprawdź co masz pod maską bo wg wykresu.....nie chciałbym mieć czegoś takiego.

17xKM i 440NM? Tutaj chłopaki mają po wirusie po 163 lub 177KM na 200 zrobione i 400-max 420NM a Ty ze słabszego silnika masz tyle Nm. Sprawdź to zanim coś stanie się z silnikiem, bo raczej nie są to optymalne wartości.

Opublikowano
Jestem ze śląska, ale jechałem do Warszawy do Rogala - warto i polecam.

Moge napisac iz róznica jest duża a odczuwa sie ja z czasem. Największa jest od okolic 2 tys, mocno wciska :mrgreen:

Ja ze 122KM wycisnąłem 163km czyli serie z 320d

 

Właśnie do niego się chciałem wybrać mimo że daleko, wcześniej posiadałem Audi i miałem u niego robić chip ale jakoś samochód się sprzedał, więc pozostaje się umówić na termin.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Nie liczył bym na to ze nie odczuje serii w stosunku do programu. Po programie auto zachowuje się jak by było lżejsze. Nowy program, mocniejszy daje odczuwalną różnice , to tak jak byś nagle nowym autem zaczął jeździć. Poza tym to nie jest tylko +30 koni lecz przerobienie całego zakresu obrotów, wiec auto od samego dołu lepiej zaczyna ciągnąc, bardziej wciska w siedzenie jak depniesz na pedał gazu.

Ja zrobiłem u siebie i jak na razie jestem zadowolony :-)

 

Jedź na "normalną" hamownie i sprawdź co masz pod maską bo wg wykresu.....nie chciałbym mieć czegoś takiego.

17xKM i 440NM? Tutaj chłopaki mają po wirusie po 163 lub 177KM na 200 zrobione i 400-max 420NM a Ty ze słabszego silnika masz tyle Nm. Sprawdź to zanim coś stanie się z silnikiem, bo raczej nie są to optymalne wartości.

 

Kolego to jest automat który wysprzęgla w okolicach 2000 obrotów, czyli ślizga się na sprzęgle hydrokinetyznym, normalna sprawa przy automatach przekłamanie jak nic. Ale fakt muszę jeszcze raz zhamowac auto na hamowni drogowej. Program jest na pewno dobry. Ja w serii miałem 150 wiec przy automacie więcej jak 180 KM i 390 Nm lepiej nie robić. Dla przykładu porównaj sobie z moją serią i zobacz jaki jest przyrost. Biorąc pod uwagę że w serii powinienem mieć 330 Nm dodaj sobie przyrost i będziesz wiedział co i jak :-)

Opublikowano

Ok, ale dodaj, że to starszy automat :wink:

 

Zobacz jakie piękne kreski mają chłopaki na automatach ZF. Tam takich pików niuta nie ma.

 

W takim razie zwracam honor, nie widziałem/nie wiedziałem o automacie.

Pomyślnej eksploatacji!

Opublikowano
Spoko :-) niestety hamownie inercyjne mają tą wadę. Trzeba na drogowej sprawdzić, a nie wiem jak jest na obciążeniowej :-)
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Odgrzewam kotleta, ponieważ pomimo zapewnień niektórych moje bmw 318d na sofcie 180km przejechało już prawie 50tys. i ciągle nie ma żadnych problemów, turbina seryjna ma już 190tys przelotu i nie bierze oleju, ani nie wydaje dziwnych dźwięków, sprzęgło również nie wykazuje nadmiernego zużycia. Wniosek taki, że jadnak się da i z czystym sumieniem wprowadzamy do oferty modyfikację dla 318d (122km) na 180km. Moim kolejnym krokiem będzie założenie większej sprężarki i atakuje moce powyżej 200km.

Zużycie paliwa oscyluje w okolicach 7-7,5l w mieście i 6l w trasie (jazda dynamiczna).

Opublikowano
pogratuować dbania o auto, jak dbasz tak masz :cool2: producent nie może tak zrobić bo jak auto przyjdzie jako "służbowe" do typowego pracownika "najemnego" to ten prawdopodobnie zajedzie je....Kowalski, który sam kupił i dodatkowo lubi motoryzację może mieć "program" i cieszyć się z poprawnego działania samochodu :cool2:

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
Wydaje mi sie ,że auta bez chipa sa mniej podatne na awarje ,moj kolega robil chipa w audi A3 2,0tdi tez indywidualnie pd auto ,przejechal z 8000km i mial popękaną głowice. Oczywiscie dało sie to jakoś pospawac ale dla mnie to juz nie to samo. Ja osobiście nie uznaje chipowania auta aczkolwiek w 100% rozumiem potrzebe zwiekszania mocy. Pozdrawiam!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.