Skocz do zawartości

E91 318d 2.0d 122km chip


GTSVECTRA

Rekomendowane odpowiedzi

Hej

mam nadzieje, że pisze w właściwym temacie

 

Czy ktoś wkładał taki chip do wersji 2.0d 122km, i czy faktycznie podniesienie mocy jest takie proste (posiadając już "chip" z mapa paliwa

 

http://cgi.ebay.pl/BMW-3-serie-E90-318d-Diesel-122PS-Chiptuning-Box_W0QQitemZ120536113730QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item1c10832242

 

lub

http://

http://cgi.ebay.pl/BMW-3-series-E90-318d-Diesel-122PS-Chiptuning_W0QQitemZ120548765755QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item1c1144303b

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 125
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Nie baw sie w takie cuda.

Jez normalnie do Tunera i zrób indywidualny program. Konkretnie pod twój silnik zrobią ci mape. Duzo, bardziej bezpieczniejsze dla auta a i czasami lepsze osiagi. Wypowiadali sie tu juz koledzy ze nie sa zadowoleni własnie z takich boksów.

Jak widze po cenie tez zadna rewelacja.

Ja mam ten sam silnik.

Pytałem u Rogala - 1300zł - osiągalna moc 155-160KM

Dynosoft - 1500zł - 150-160KM w zaleznosci od kondycji silnika.

 

Niestety obydwaj Panowie najbliższe terminy maja dopiero na połowe kwietnia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy po przez podniesienie mocy nie bedzie bardziej sie zapychal filtr czastek stalych co moze skutkowac problemami?

oczywisice, wieksze cisnienie, wieksze dawki paliwa a "filtr" jest ustawiony na serie...oczywiscie mozesz przejechac nawet 500tys km i nic sie nie stanie z jakimkowliek osprzetem (w tym "filtr") ale szansa na jakakolwiek awarie znacznie wzrasta...ja przejechalem juz roznymi swoimi autami z wirusem w sumie z 300tys. km i nic sie nie stalo ale jestem swiadomy, ze "awarie" maja wieksza szanse na sukces :mrgreen: pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Pamietaj o turbo ktore przy nadmiernym uzywaniu tej mocy w dupsko strasznie dostaje

mozesz rozwinac "zlota mysl" :?: :idea: :?: pozdr + jakbys mogl to roznice turbo w x18d w odniesieniu do x20d...wielkie dzieki...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezeli turbo bedzie z nadmierna predkoscia pracowalo (10000 obrotow) to przedzej czy pozniej a raczej predzej lopatki poodpadaja. chipniete samochody i tak w 90% nie wykorzystuje tego chipowania, no chyba ze jestes ciagle na autostradzie i jezdzisz noca. Osobiscie wpakowac (u mnie ok 400-800€) w chipowanie wole wydac na cos innego. Producent nie od parady robi taki a nie inny silnik. Owszem mozna sobie moc podzwigac zmiana oprogramowania ( pudelka z wtyczkami zapomnij) ale pamietaj przy nadmiernym uzywaniu max mocy turbo poleci pierwsze.

 

jezeli juz chcesz to tylko renomowanej firmy a jak pudelko to DTE Box ale swoje zaplacisz i nie daj nikomu laptopem na podworku robic

 

http://www.chiptuning.com/car-config-view-product-de0.html?manufacturer=BMW&model=3%20Series&motor=BMW%20318d%20122%20PS&no_cache=1

 

:mrgreen: :mrgreen: dzieki za chec pomocy, widac, ze "cos czytales" ale jak nie wiesz na jakiej zasadzie dziala chip, nie wiesz ile kreci sie turbo :mrgreen: przed i po chipie, jakie sa "roznice" w turbo o ktorych pisales (318d/320d), jakie sa zmienione czesci i parametry, nie wiesz w czym jest lepszy chip od boxu (ktory sugerujesz) + wszystko mowiacy zapis o "rozwaleniu turbo przy uzywaniu max mocy" :mrgreen: :mrgreen: to prosze nie wprowadzaj innych w blad bo moga przyjac Twoje posty jako "wiarygodne", pozdr. i troche wiecej wiarygodnosci w w pisaniu nastepnych odpowiedzi bo zamiats "szczerego dobra" mozesz spowodowac "przypadkowe zlo"...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki bede czekać, sam jestem zamotany czy robić czy nie, bo nie wiem czy zysk adekwatny do wydanej kwoty

jezeli "mozesz" wydac kase na "dobry" program to warto :cool2: :cool2: bedziesz bardzo zadowolony, zywotnosc Twojego auta (w przypaku wlasciwej eksploatacji i uzytkowania) nie ulegnie zmianie a, ze kolega

jezeli turbo bedzie z nadmierna predkoscia pracowalo (..... obrotow) to przedzej czy pozniej a raczej predzej lopatki poodpadaja. chipniete samochody i tak w 90% nie wykorzystuje tego chipowania, no chyba ze jestes ciagle na autostradzie i jezdzisz noca.

tak napisal, to nie przejmuj sie, lopatki nie odpadna :mrgreen: ,teoretycznie moze zatrzec sie lozysko w turbo poniewaz dostanie wiecej ~10 000obrotow/min w przypadku wzrostu cisnienienia doladowania o ~0,1Bara(delikatny program), taki wzrost cisnienienia jednak nie niszczy "tubo" a lozysko nie wytrzymuje moze 1 na 50 :mrgreen: :mrgreen: i to po dlugiej eksploatacji ~100 tys. km...tak samo argument o wykorzystaniu "chipu" w jezdzie autostrada nie ma uzsadnienia...przy stalej predkosci nie ma znaczenia dla zywtnosci podzespolow, zywotnosc/spalanie ma przelozenie gdy dajesz maksymalne cisnienie doladowania....oczywiscie jezeli Twoj styl jazdy polega tylko maks but nastepnie maks hamowanie aby zatrzymac sie na czerwonym swietle i tak na okroglo to rozwalisz w koncu wszystko :duh: i nie wazne czy bedziesz mial ori program czy najlepszy czy najgorszy "chip" :mad2: , dla "zwyklej" jazdy: 20%maks osiagi, 20%dynamiczne osiagi, 20%szybciej niz pozostali, 39%tak jak inni uzytkownicy drog i 1% wolniej od wszystkich to jak nie bedziesz mial pecha przejedziesz tyle samo km co bez chipu...mowie to z swojego doswiadczenia, autami (wlsnymi) z wirusem zrobilem juz prawie ~400 tys. km i nic z tego powodu wczesniej nie padlo....kilka lat temu mialem w VW chip z grupy "maks" (parametry +~40%), dopiero po przejechaniu 130tys. km musialem wymienic sprzeglo i kolo 2 masowe, rozwalil je po prostu zbyt duzy momnet obrotowy, z drugiej strony ilu uzytkownikow aut z ori programem daje rade przejechac na 1 sprzegle 130tys. :wink:

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

....kilka lat temu mialem w VW chip z grupy "maks" (parametry +~40%), dopiero po przejechaniu 130tys. km musialem wymienic sprzeglo i kolo 2 masowe, rozwalil je po prostu zbyt duzy momnet obrotowy

oczywiscie to bylo bardzo ale to bardzo glupie z mojej strony :duh: :mad2: :duh: ,bylo to jedno z moich pierwszych "dlubnietych" aut i od tamtej pory tak jak napisal

podobno do 20% wzrostu mocy dla silnika jest OK - ale nie dla kazdego silnika ktory juz przy malej pojemnosci ma duza moc nominalna - przyklad silniki VAG 2.0 170PS

 

Ale kazdy powinien wiedziec ile potrzebuje zeba przez wies przejechac :D

daje tylko "dobry/firmowy" program o przyroscie ~15%, ktory jednak zmienia auto nie do poznania :mrgreen: ...pozdr

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

....kilka lat temu mialem w VW chip z grupy "maks" (parametry +~40%), dopiero po przejechaniu 130tys. km musialem wymienic sprzeglo i kolo 2 masowe, rozwalil je po prostu zbyt duzy momnet obrotowy

oczywiscie to bylo bardzo ale to bardzo glupie z mojej strony :duh: :mad2: :duh:

 

to juz dokoncze, VW z przebiegiem ~150tys. km sprzedalem koledze z "mojego bloku" o ciezkiej nodze, ten poinformowany o wgranym "programie" w aucie, rozwalil turbo przy przebiegu ~260tys. km, nic innego oprocz standardowej eksploatacji mu nie "peklo/rozwalilo sie"...oczywsice kazdy robi tak jak chce i ile chce... pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam kolegów za wprowadzanie w błąd, oczywiście można wszystko bez problemu chipować, silnikowi od beemki nic się nie stanie!

 

Proponuję wam nawt superowe bardzo dobre Tunningboxy za ok. 150euro naprawdę dobre i sprawdzone z gwarancją! Moc w 318d /122 KM wzrasta do przeszło 150 KM! Gwałtowny moment obrotowy! Nareszcię można będzie swobodnie wyprzedzać! I zostać królem szos.

Przy większej ilości rabat! Boxy nadaja sie też do modeli 150 i 163 KM - polecam!

 

Dokument1.pdf - 107 Kb

 

Ps. jak by ktoś potrzebował używane tanie części ze szrotu, proszę się meldować!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam kolegów za wprowadzanie w błąd, oczywiście można wszystko bez problemu chipować, silnikowi od beemki nic się nie stanie!

 

Proponuję wam nawt superowe bardzo dobre Tunningboxy za ok. 150euro naprawdę dobre i sprawdzone z gwarancją! Moc w 318d /122 KM wzrasta do przeszło 150 KM! Gwałtowny moment obrotowy! Nareszcię można będzie swobodnie wyprzedzać! I zostać królem szos.

Przy większej ilości rabat! Boxy nadaja sie też do modeli 150 i 163 KM - polecam!

 

Ps. jak by ktoś potrzebował używane tanie części ze szrotu, proszę się meldować!

 

kolego dlaczego starsz sie byc zlosliwy :mad2: napisalem, ze jako "poczatkujacy" zrobilem blad z programem i wgralem zbyt "mocny" (mimo tego, auto wytrzymalo dlugo, wg mnie nawet zbyt dlugo bez awarii), obecnie majac wieksza wiedze teoretyczna (kila lat zainteresowania) i praktyczna (dwa dlubniete tylko programowo BMW o ~+15%) wiem, ze nie nalezy robic tego typu programow (mocniejszych niz 20%) aby nie prowokowac losu...kolego nix nie chcesz "modyfikacji" nie rob ale nie mow innym, ze "modyfiacje" to samo zlo, nie zawsze Twoja opinia/wiedza jest "naj", po to jest forum aby sie dzielic z innymi, wiesz cos konkretnego np. dany chip jest zly napisz i podziel sie tym :cool2: , wiesz, ze dane auto zle znosi modyfiacje - podziel sie z tym...komentarz typu "chip rozwala turbo" troche malo wnosi do dyskusji a proba "sarkazmu" troche tu nie pasuje,pozdr....

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikogo nie straszę i nię chcę być złośliwym, Jak ktoś chce chipować to i tak to zrobi, więc ja mówie że nie ma problemu z chipowaniem, bez chipu też auta siadają. Ja nawet grzecznie proponuję kupno sprawdzonego Chipa za małą kasę z gwarancją! Nabywca zyska 30 KM ja zarobie 30 Euro i obaj będziemy szczęśliwi :D

 

I w czym ty tu widzisz złośliwość :?: Ja nawet proponuję pomoc w zakupie używanych części zamiennych, nie każdeko stać na nowe - a ty nazywasz to złośliwością :cry:

 

Kiedyś zajmowałem się samochodami używanymi które były sprzedawane na Polskę, ale było to przeszło 10 lat temu, jak ten rynek kwitł. Co za tym szło, części zamienne z samochodów używanych (wtedy jeszcze mieszkałem w Berlinie co było bardzo wygodne) teraz z powodu nadmiaru czasu wolnego chyba zacznę znów się zajmować tym biznesem.

Na marginesie dodam tylko, że samochody sprowadzane z dużych miast chwalą się małym przebiegiem ale za to są bardziej zużyte niż te z mniejszych okręgów miejskich. Co do podkręcania licznika :D to w niemczech mało kto się tym bawi, to się już dzieje w Polsce z 240k na 120k i każdy jest szczęśliwy, ale to było tak tylko na marginesie.

Zostańmy przy chipowaniu :D No i moja oferta co do tuningboxow czy części jest jak najbardziej aktualna, tylko że np. przy turbosprężarkach musi być stara obojętnie w jakim stanie na wymianę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.