Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, przy okazji poszukiwań wycieku płynu chłodzącego po założeniu instalacji LPG, zajrzałem pod spód samochodu od strony kierowcy.

Zwróciłem uwagę na element koło kolumny kierowniczej, który zaczął rdzewieć.


Prośba o określenie co to za część. Czy coś z tym robić, naprawiać etc czy zostawić tak jak jest?

zdjęcie:

https://zapodaj.net/2ea6e7039e0e6.jpg.html


Dzieki za pomoc.

Opublikowano

Masz racje to jest rurka bagnetu.

Mozesz zostawic nic sie nie stanie lub wymienic. Znajdziesz używke w ładnym stanie. Tego wydaje mi sie ze nie warto czyścic i malować.


Koniecznie kup nowy oring do wymiany. Właściwie 3 oringi, 2 do bagnetu 1 do rurki, pewnie nigdy nie były zmieniane

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W E39 mialem właśnie wyciek z oringu nr. 12.

Mechanik jak go wymieniał nie spuścił oleju silnikowego . Wyciekło na podłogę ok. 2l oleju.

Co doświadczenie to doświadczenie..... :mrgreen:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak nie będziesz ruszał rurki bagnetu to zostaw o-ring w spokoju, widać, że jest sucho. Jak jednak jesteś nadgorliwy to musi być oryginał lub vitonowy, zwykły puści po kilku miesiącach, przetestowałem na sobie :wink:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.