Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam nie mogę znaleźć tego tematu na forum więc piszę jak jest taki to przepraszam. Mianowicie E39 2.0 150 km zaczęło szarpać od 3tyś obrotów nie ważne czy na benzynie czy na gazie wymieniłem czujnik położenia wału korbowego ( oryginał ) wraz z olejem Motul 5W40 i po około 2 tygodniach zaczął się ten problem to są takie pojedyńcze szarpnięcia a na luzie falują obroty co to może być ? Na kompie zero błędów.
Opublikowano

Żeby wykluczyć jako przyczynę gaz nie wystarczy na niego przełączyć i chwilę pojezdzic. Trzeba skasować adaptacje pojeździć na benzynie i jak będzie ok to dopiero wtedy na gazie.


W pierwszej kolejności obejrzyj dolot. Gumy przeplywomierza w poszukiwaniu pęknięć.

Opublikowano
Przepraszam nie do pisałem że dzieje się tak dopiero jak silniki się na grzeje i wskazówka dojdzie do połowy i nie ma różnicy czy jadę na benzynie czy na gazie a falujace obroty na tzw luzie to nie ważne czy ciepły czy zimny akurat jadę do pracy to to może nagram i jutro wrzucę filmik
Opublikowano
Jak będziesz oglądał gumę dolotu to koniecznie ja rozchyl, powyginaj. Czasem guma wygląda jak nowa, a przy rozchyleniu widać pęknięcia, wtedy jest do wymiany
Opublikowano
Czujnik oryginał ale używka z tym że po wymianie nie ma żadnego błędu na kompie a wcześniej był a dolot sprawdzę jutro a tutaj załączam filmik krótki normalnie tak nie tyram ale przy wyższych obrotach lepiej to widać
Opublikowano
Gumy dolotu są jak nowe nie ma pęknięć nie wiem wymienię czujnik jeszcze raz tym razem na nowy mimo że komputer nie pokazuje żadnego błędu :(
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak będziesz pewny czujnika położenia wału to warto pomyśleć o paliwie, czyli filtr zdarzyło Ci się kiedyś wymieniać? Może pompa paliwa nie dawać rady, warto zmierzyć ciśnienie.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Pacjent naprawiony do zamknięcia jak coś. Wymieniony czujnik położenia wałka rozrządu oryginał nowy i guma przy przepływomierzu i od razu żyje mimo przebiegu 1 000 000 km :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.