Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam uprzejmie.

Sprawa dotyczy BMW E46 1.9 105KM M43.

Otoż 7 dni temu odpaliłem auto aby przestawić na docelowe miejsce parkingowe, dosłownie 10 metrów, odpaliło, nic się nie działo. Po 4h wróciłem aby jechać do pracy i od tamtej pory stoi, kręci do wyczerpania aku i nie chce załapać.

W pierwszej kolejności diagnostyka komputerowa która jedyny bład jaki wykazała to brak adaptacji przepływiomierza (dwa lata temu robiona głowica i być może od tamtej pory), zaadaptowana i błędów po tym zero.

Kolejna sprawa sprawdzenie pompy paliwowej czy działa, załacza sie, sprawdzona na krótko i działa.

Przekaźnik pompy poleciał do sprawdzenia i również gra.

Znajomy mechanik ocenił to jako uszkodzony czujnik położenia wałka rozrządu, zmieniony na Hella.

Aku na full naładowany, błedy po montażu sprawdzone i ich brak, poszedłem z radościa że zaskoczy i tu niespodzianka, nie łapie.

I tu mam do Was prośbe, powiecie mi co jeszcze mogę sprawdzić, ponownie nie chce się bawić w takie sprawy jak z głowicą bo to wystarczająco mi podniosło ciśnienie.

Po kilku dniach wymienione zostaly swiece dla pewnosci, kable, filtr paliwa i dalej to samo, a no i aku bo byl padniety juz(w sumie jakies 7 stowek). Sprawdzony ruch obrotow w tescie 7.2, jest w porzadku. Sprawdzone bledy ponownie i ich brak, juz przemarzlem w uj i do tego wszystko wymieniam na miejscu parkingowym na osiedlu. Prosze Was podpowiedzcie co to moze byc. :mad2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pierwsze co musisz ustalić to czy masz iskre , a drugie czy paliwo dociera do cylidrów , a po trzecie to wrzuc filmik z próby odpalania
Opublikowano
Po wymianie swiec i kabli iskra sprawdzona i jest, a w jaki sposob najlepiej i najpewniej sprawdzic czy paliwo dochodzi?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zakrec rozrusznikiem ze 20 sek , wykreć swiece i luknij czy jest mokra.

Jesli bedzie sucha to sprubuj odpalić na samostarcie.

Dawaj filmik z odpalenia...

Opublikowano
Swiece wczoraj patrzylem po wymianie czy jest iskra i nie sa suche ale i nie zbytnio zalane.
Opublikowano

Po drodze z pracy natknalem sie na firme specjalizujaco sie niby w diagnostyce, wiec zaprosilem Pana, bledow nie ma, sprawdzal prace wszystkich czujnikow, przekaznikow z pozycji komputera, pompa paliwa stwierdzil ze pracuje dobrze, cisnienie paliwa tez ze dobre. Co powiedzial pozniej to jedynie kat wyprzedzenia zaplonu go martwi, przemiennie od -22 do 70.


Nie mam pojecia co z tym. Powiedzial tylko ze musi ktos zerknac do rozrzadu.


Jakis magik czy ma z tym racje? Od czego poza "czyms" z rozrzadem moga byc takie wartosci?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jakis magik czy ma z tym racje?

Źaden magik tylko chłop co ma pojecie,dlatego pisałem zebys wrzucił filmik z odpalania ale widze ze to przekracza twoje mozliwości...

Opublikowano
Uruchomil pompe paliwa z pozycji komputera na dluzsza chwile i padl aku, podladuje i wrzuce film. Chlop raz ze ogarniety a dwa zrobil to za free. Nie przekracza mozliwosci, tylko zamiast/zanim nagram wolalem zeby ktos na blisko to zerknal.
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.