Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, posiadam nastepujący problem z bmw e90 320d ponieważ pali mi się błąd abs , za pomocą inpy sprawdziłem które koło i pokazało że tylna oś , zdemontowałem ten czujnik i zauważyłem że jest on lekko przytarty , założyłem więc nowy przejechałem jakiś kilometr i znowu wyskoczył błąd abs i sprawdziłem czujnik przytarty , od czego tak sie dzieje ? Wymiana piasty, łożyska ?
Opublikowano

Wymiana półosi albo jak uda się dobrać koronkę/pierścień abs to jej "lifting" ........... jeśli to oczywiście skorodowana półoś przy przegubie zewnętrznym.

Jak przypuszczam E90 z początku produkcji ......... :?:

Opublikowano
Wymiana półosi albo jak uda się dobrać koronkę/pierścień abs to jej "lifting" ........... jeśli to oczywiście skorodowana półoś przy przegubie zewnętrznym.

Jak przypuszczam E90 z początku produkcji ......... :?:

 

Tak z 2006r

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pomiedzy czujnik a zwrotnice, tam gdzie przykrecasz czujnik, wstaw 0.5mm podkladke fi5mm. Bedzie dobrze przez nastepne pare miesiecy. Pozniej wymiana koronki badz polosi.
  • 2 lata później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.