Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Posiadam bmw e87( rok 2010, 2.0l 122km, n43 ) mam z nią cholerny problem z którym nie może poradzić sobie mój mechanik. Cały czas mam wypadanie zapłonu na 4 cylindrze, robię samochód od pół roku i nie moge dojść co to może być. Problem pojawia się rano zwłaszcza jak było zimno i wilgotno, auto szarpie obroty wariują spadają do 400 auto się dusi, dławi dopiero jak się rozgrzeje w miare jedzie, ale tak jakby kulało ( nie ma pełnej mocy jak się depnie to czuć opóźnienie ) aczkolwiek lepiej chodzi z wciśniętym pedałem gazu niż przy jeździe przy 70km/h na 5tym biegu bo wtedy poszarpuje delikatnie. Mechanik wymienił mi przepustnice, cewki, świece, jakieś metalowe osadzenie cewek, sprawdzał ciśnienie na wtryskach ponoć dobre, mam 115tys przebiegu rozrząd był robiony przy 43,955km. Wcześniej robiona uszczelka pod głowicą, uszczelka miski olejowej, uszczelki wtryskiwaczy, wymiana pompy paliwa, sony lambda oraz nox.


Już mam powoli dość tego auta, ponieważ mechanik wymienia i wymienia ja cały czas płace w tysiącach, a problemy jak były tak są nadal, oddaje mi auto pojeżdżę pare dni ( ostatnio cały 1 dzien po wymianie cewek świec ) i znowu oddaje i czekam tygodniami -,-


Macie jakieś pomysły, miał ktoś podobne usterki, które naprawił ? z góry dziękuje za jakieś sugestie i porady. Ewentualnie jakby ktoś do~100km od Gliwic, polecił mi jakiegoś godnego mechanika.


pozdrawiam.


Ps. Chcialbym dodac jedna rzecz jak przyspieszam agreaywniej dajac po prostu buta w podloge auto idzie ladnie gdzies do 3.5-4 tys obrotow lekko sie zacina potem dopiero idzie dalej, nie.znam sie ale wyglada jakby auto nie podawalo czegoa lub podawalo za.malo. dodam iz nie zawsze sie tak dzieje lecz czesto

Opublikowano

Miałem dokładnie tak samo. Silnik chodził jak wciskałem gaz na maxa. Nie powiem, jazda była całkiem wtedy przyjemna. U mnie powodem był źle ustawiony rozrząd. (wydech)

Po ustawieniu inne auto.



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kolejny co na pb sie skusil i jeszcze n43. A mozna tlumaczyc i pisac....
Opublikowano
ja te auto posiadam 6 lat, na początku było ekstra ostatni rok to dramat -,-. mechanik teraz mi dzwonił, że to może być czujnik położenia wału :O
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tych wtryskow sie nie regeneruje, nie sprawdza. Wymiana na nowe. Ranne wypadanie zaplonow to zalane swiece przez lejace/puszczajace wtryski.
Opublikowano
A gdy bede musiał wymienić wtryski to moge tylko ten 1 wadliwy czy komplet? i czy ewentualnie mógłbym włożyć z wersji 177 konnej ( moja 122 ) bo słyszałem silniki te same tylko wtryski większe.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
4x nowe. Wtryski sa te same w kazdej wersji n43. Roznice mocy nie wynikaja z innych wtryskiwaczy.
Opublikowano
a wiecie może gdzie zakupie tak owe taniej ? czy strona części do bmw proponuje najtansza opcje ? :). I jesli moge się spytać po krótce dużo jest różnic miedzy 122 a 170 koni? bo patrzałem spalanie bardzo podobne, a jednak przydałoby się te pare koni, żeby zwiększyć dynamike jazdy, ponieważ przy wyprzedzaniu czasem bywa irytujące :)
  • 5 tygodni później...
Opublikowano

Cześć.

Mam u siebie podobny problem co kolega tzn po odpaleniu auto chodzi normalnie. Natomiast po chwili zaczyna jechać na 3 gary i po chwili chodzi na wszystkie cylindry ale mam wrażenie że jak by nie jechał pełną mocą. Jestem to he zdziwiony tym co tutaj przeczytałem bo mam wstawiony nowy silnik który kupiłem od gościa który zajmuje się robieniem tych silników (Nowy rozrząd itp itd) pali mi się check (żółty i czerwony) mam też odczyt błędów w którym widać też problem z noxem. I mam tutaj pytanie czy przez niego mogą wziąć się takie kwiatki? Czy to raczej kwestia wtryskowa albo silnika? Mam założone nowe cewki i nowe świece.

Blad żaluzji może być od tego że prawdopodobnie poprzedni mechanik jej nie podpiąl


Błędy:

2F0D żałują chłodnicy

2F9A temperatura zewnętrzną

30EA zaświadczenie czujnika DeNox

3702 podciśnienie hamowania

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.