Skocz do zawartości

BMW e91 N53B30 Karoseria Szarpie Po Odpaleniu Silnika


Zuchu

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 60
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Takie problemy sa bardzo ciezkie w naprawie, podobne objawy daje cala masa roznych komponentow silnika. Czasami trzeba wydac 10k aby "trafic", ja wydalem 12tys aby naprawic swoje n62, robota moja. Mialem ostatnio kolejne n62, po wydaniu 4tys, dalej problem z wypadaniem na 4tym, niestety im dalej szedlem tym wiecej znajdywalem problemow co skonczyloby sie calkowitym remontem silnika co przy wartosci auta mijalo sie z celem, odpuscilem temat, kazalem klientowi sprzedac auto jako uszkodzone....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Czyli, jak kolega wyżej wspomniał bez remontu się nie obejdzie, najgorsze jest to, że jest wydane 3k, a nic nie jest zrobione. Może zna ktoś jakiegoś mechanika godnego polecenia w okolicach Białegostoku. Pozdrawiam.

Profesór Chris.

3A0jS9b.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto zrobione. Pracuje równo na zimnym. Poprzedni mechanik twierdził, że sprawdził wtryski, czego wogóle nie zrobił. Znalazłem mobilnego mechanika. Naprawa na ulicy wraz z diagnozą zajęła mu 2 godz. Upierał się, że wtryski, gdzie ja mu mówilem, że to było sprawdzane. Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.