Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,


Samochód po drobnej kolizji następujące błędy:

9309AC - lewy zamek maski wymieniony na sprawny używany - błąd skakowany

9309B2 - prawy zamek maski wymieniony na sprawny używany - błąd skasowany

9309B8 - lewy nabój tył maski wymieniony na fabrycznie nowy - błąd nie chce się skasować

9309BE - prawy nabój maski wymieniony na fabrycznie nowy - błąd nie chce się skasować

930B19 - czujnik funkcji ochrony przechodniów wymieniony na fabrycznie nowy - błąd nie chce się skasować

930B1A - nie wiem co to za błąd? Proszę o wyjaśnienie


Światłowód prawidłowo oraz ostrożnie zamontowany, naboje maski tył: lewy i prawy prawidłowo podłączony i w czym tkwi problem że nie chcą się skasować błędy?


Zamki maski wymienione na sprawne używane i błędy usunięte


Proszę o pomoc

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam,


Samochód po drobnej kolizji następujące błędy:

9309AC - lewy zamek maski wymieniony na sprawny używany - błąd skakowany

9309B2 - prawy zamek maski wymieniony na sprawny używany - błąd skasowany

9309B8 - lewy nabój tył maski wymieniony na fabrycznie nowy - błąd nie chce się skasować

9309BE - prawy nabój maski wymieniony na fabrycznie nowy - błąd nie chce się skasować

930B19 - czujnik funkcji ochrony przechodniów wymieniony na fabrycznie nowy - błąd nie chce się skasować

930B1A - nie wiem co to za błąd? Proszę o wyjaśnienie


Światłowód prawidłowo oraz ostrożnie zamontowany, naboje maski tył: lewy i prawy prawidłowo podłączony i w czym tkwi problem że nie chcą się skasować błędy?


Zamki maski wymienione na sprawne używane i błędy usunięte


Proszę o pomoc

 

930B1A Czujnik ochrony pieszych (światłowód): błąd wewnętrzny


Podaj opis bledow, ktore nie chca sie skasowac. Moze masz wtyczke uszkodzona i bedzie ze rezystancja jest za niska.

Jak za wysoka to uszkodzony mimo ze nowy ladunek.

Zrob reset modułu i podaj szczegoly bledow.

Opublikowano

mam niestety tylko opis błędów z DELPHI bo nie zrobiłem zdjęcia jak chłopaki z bmw na innym programie odczytywali.

9309B8 lewy tył, czujnik funkcji ochrony przechodniów: zbyt wysoka oporność, stały

9309BE prawy tył, czujnik funkcji ochrony przechodniów: zbyt wysoka oporność, stały

930B19 przerwa w obwodzie

930B1A usterka wewnętrzna


skoro za wysoka oporność czyli nowy ładunek jest uszkodzony i pomimo że jest cały należy go wymienić?

czy po resetowaniu modułu usuną się błędy pomimo że jest za wysoka oporność na nabojach?


na czy polega reset modułu?

czy to jest to samo co kasowanie błędów?

Opublikowano
Witam,


Samochód po drobnej kolizji następujące błędy:

9309AC - lewy zamek maski wymieniony na sprawny używany - błąd skakowany

9309B2 - prawy zamek maski wymieniony na sprawny używany - błąd skasowany

9309B8 - lewy nabój tył maski wymieniony na fabrycznie nowy - błąd nie chce się skasować

9309BE - prawy nabój maski wymieniony na fabrycznie nowy - błąd nie chce się skasować

930B19 - czujnik funkcji ochrony przechodniów wymieniony na fabrycznie nowy - błąd nie chce się skasować

930B1A - nie wiem co to za błąd? Proszę o wyjaśnienie


Światłowód prawidłowo oraz ostrożnie zamontowany, naboje maski tył: lewy i prawy prawidłowo podłączony i w czym tkwi problem że nie chcą się skasować błędy?


Zamki maski wymienione na sprawne używane i błędy usunięte


Proszę o pomoc

 

930B1A Czujnik ochrony pieszych (światłowód): błąd wewnętrzny


Podaj opis bledow, ktore nie chca sie skasowac. Moze masz wtyczke uszkodzona i bedzie ze rezystancja jest za niska.

Jak za wysoka to uszkodzony mimo ze nowy ladunek.

Zrob reset modułu i podaj szczegoly bledow.

 

mam niestety tylko opis błędów z DELPHI bo nie zrobiłem zdjęcia jak chłopaki z bmw na innym programie odczytywali.

9309B8 lewy tył, czujnik funkcji ochrony przechodniów: zbyt wysoka oporność, stały

9309BE prawy tył, czujnik funkcji ochrony przechodniów: zbyt wysoka oporność, stały

930B19 przerwa w obwodzie

930B1A usterka wewnętrzna


skoro za wysoka oporność czyli nowy ładunek jest uszkodzony i pomimo że jest cały należy go wymienić?

czy po resetowaniu modułu usuną się błędy pomimo że jest za wysoka oporność na nabojach?


na czy polega reset modułu?

czy to jest to samo co kasowanie błędów?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie. Reset to reset.


Zbyt wysoka opornosc = uszkodzony ladunek - trzeba wymienic

Swiatlowod - niepasuje, nieodpowiedni

Czujnik na srodku - nie podpiety.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
nie zrobiłem zdjęcia jak chłopaki z bmw na innym programie odczytywali.

a chlopaki nie mogli wytlumaczyc w czym tkwi problem ?

podobno kolejni czytelnicy błędów z drukarką :duh:

Opublikowano

jak z drukarka

toi tak nie zle

do mnie czasem przyjezdza ktos

ktos--pali sie abs!!

ja-- ok mowie zrobimy wpierw diagnostyke

ktos--ale juz bylem na 3 komputerach

ja-- to poprosze wydruk abym wiedzial co mam zrobic

ktos--nie mam

ja-- to ja Kaszpirowski nie jestem

i tyle w temacie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.