Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zdekodowany VIN: WBABD51060PK28940

Prod. Date 2005-03-02

Type 330Ci

Series E46 (3 Series)

Body Type Coupé

Steering Left Hand Drive

Engine M54

Displacement 3

Power 170kw / 231hp

Drive HECK

Transmission Automatic

Colour Special paint (490)

Upholstery special trim (without colour statement) (Z1XX)


Editions and packages

S788 BMW LA wheel, Individual

S723 Exclusive Edition

S710 M leather steering wheel

S785 White direction indicator lights


Comfort and interior equipment

S495 3-point belt & head restr'nt,rear middle

S488 Lumbar support, driver and passenger

S428 Warning triangle and first aid kit

S403 Glass roof, electrical

S473 Armrest front

S493 Storage compartment package

S415 Sun-blind, rear

S481 Sports seat

S459 Seat adjustment, electric, with memory

S494 Seat heating driver/passenger

S423 Floor mats velours


Multimedia

S609 Navigation system Professional

S612 BMW Assist

S633 Preparation, mobile phone, Business

S672 CD changer for 6 CDs

S620 Voice control


Driver assistance and lightning

S534 Automatic air conditioning

S522 Xenon Light

S550 On-board computer

S520 Fog lights

S524 Adaptive Headlights

S521 Rain sensor

S548 Kilometre speedo

S502 Headlight cleaning system


Wheels and drive

S251 Runflat indicator

S249 Multifunction f steering wheel

S210 Dynamic stability control

S205 Automatic transmission


Environment and safety

S354 Windscreen, green-tinted upper strip

S879 On-board literature, German

S851 Language version German

S801 National version Germany

S8SP Control unit COP

S320 Deleted, model lettering

S832 Battery in luggage compartment

S863 Dealer List Europe

S313 Fold-in outside mirror


Individual equipment

S775 Headlining anthracite


Other equipment

SXA1 Special edition carbon/cinnamon

S940 special equipment BMW Individual

S938 Individual series

S167 EU4 exhaust emissions standard

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano
jeżeli kupno auta to tylko w DE od prywatnego właściciela. zawsze kupuje za granica i co dziwne zawsze kupuje drożej w Niemczech niż auta kosztują w Polsce. bonusem jest to ze nie kupuje kota w worku
Opublikowano
Pytanie z ciekawości: w jaki sposób teraz można pojechać po auto do De w obliczu pandemii? Po powrocie 14 dni kwarantanny w lawecie?
"Proste są dla szybkich samochodów, a zakręty dla szybkich kierowców"
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

jozin od prywatnego? 80% egzemplarzy takich e46 będzie w rękach turasów, młodzieży , handlarzy bez działalności itd


7800 EUR x 4,5 = 35.000 PLN

Wyjazd po samochód, nocleg, powrót na kołach lub laweta 3000-4000 PLN

Akcyza, tłumaczenia, przegląd itd (przy założeniu kombinacji z kwotą zakupu)2000-3000 PLN



Czyli mamy łączną cenę ok 41.000 PLN za E46 z nalotem 250.000 km i zapewne ogniskami korozji


Za 45 mamy Japonię bez grama korozji, nalotem 70,000 km i krótkim dyfrem który kompletnie zmienia dynamikę tego modelu w automacie.

https://www.facebook.com/bimmercheck/posts/3117338608338987



VIN: WBABD51060 PK28940 / Seria: 3' E46 / Sales description: 330Ci / Nadwozie: Coupé

Wersja: ECE / TYP: BD51 / Przekładnia: BD51 / Uk.kier.: Samochód do ruchu prawostronnego

Data produkcji: 03.02.2005 / Lakier: 490 / Poszycie: Z1XX

Dane dot. pojazdu

Nazwa Wartość

Drzwi 2

Silnik M54

Pojemność 3

Moc (kW) 170

Napęd HECK

Lakier 490 special paint

Poszycie Z1XX Tapicerka specj./bez danych o kolorach




Hamul 1 Final drive (rear axel), Automatic transmission: lifetime oil filing

Środek chłodniczy z AC 8.4 Final drive (rear axel), Automatic transmission: lifetime oil filing

Oś tylna 1 Final drive (rear axel), Automatic transmission: lifetime oil filing

Silnik (M54) 6.5 Final drive (rear axel), Automatic transmission: lifetime oil filing

Skrzynia biegów (A5S 325Z) 8.9 Final drive (rear axel), Automatic transmission: lifetime oil filing




Wyposażenie seryjne

0851 Wersja językowa, niemiecki

0550 Komputer pokładowy

0520 Lampa przeciwmgłowa

0251 Wskaźnik uszkodzenia opon

0548 Licznik kilometrów

0473 Podłokietnik przedni

0832 akumulator w bagażniku

0210 Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy

0785 Lampy kierunkowskazów białe

Opcje wyposażenia

0XA1 Spezial Edition carbon/cynam.

0609 System nawigacji Professional

0534 Klimatyzacja automatyczna

0354 Szyba przednia ziel. z klinem ziel.

0775 Podsufitka antracyt

0495 Pas bezp. trzypunkt. i zagł. tył środek

0788 Obr. BMW, st. le. indywid.

0522 Światło ksenonowe

0302 Instalacja alarmowa

0879 Literatura pokładowa, niemiecki

0801 Wersja krajowa Niemcy

0633 Instalacja tel. kom. Business

0940 Wyposażenie na życzenie Klienta

0612 BMW Assist

0488 Podparcie lędźwi kierowcy i pasażera

0723 Pakiet wydania Exclusive

08SP Sterowanie COP

0524 Adaptacyjne doświetlanie zakrętów

0521 Czujnik deszczu

0428 Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

0249 Wielofunkcyjność dla kierownicy

0403 Dach przesuwno-uchylny, elektryczny

0320 Brak napisu modelu

0493 Zespół schowków

0415 Roleta przeciwsłoneczna tylna

0672 Zmieniarka CD na 6 płyt CD

0481 Fotel sportowy

0620 Wejście głosowe

0502 Spryskiwacze reflektorów

0205 Automatyczna skrzynia biegów

0863 Spis dealerów, Europa

0459 Elektryczna regulacja foteli z pamięcią

0494 Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

0938 Seria indywidualna

0313 Lusterko zewn. z funkcją składania

0710 M Kierownica skórzana

0167 Norma spalinowa EU 4

0423 Dywaniki podłogowe Velours

490 special paint

490 special paint

Z1XX Tapicerka specj./bez danych o kolorach

Z1 Tapicerka specjalna

XX no colour specification

Dane indywidualne

---- Processing Individual

Sign "BMW individual"

---- Special Series

E46 Individual series for V1, KA210

Variant 1.

0490 Color

Paintwork "carbon black-metallic" (code 416)

Z1XX Upholstery

Leather in Nappa cinnamon (nb. 7 894 021),

extended as Q9 (M3: basic as N5).

Sewing thread (nb. 7 891 999) and quilting yarn (nb. 7 891 997)

in cinnamon, color code 1253 A.

Remainder of spec. as standard Exclusive leather "Futura"

Black (code LMSW).

0940 Sonderwunschausstattung

Following items are in leather Nappa cinnamon (nb. 7 894 021)

-gear lever gaiter (if automatic transmission: selector lever

gaiter)

-handbrake lever gaiter

sewing thread (nb. 7 891 997) and

quilting yarn (nb. 7 891 999) in cinnamon, color code 1253 A.

Steering wheel rim bicolor, upper and lower part leather

Nappa cinnamon (nb. 7 894 021),

grip area in Nappa black (nb. 1 938 942)

quilting yarn cinnamon (nb. 7 891 997), color code 1253 A.

Velours floor mats anthracit with trim in

nappa cinnamon (nb. 7 894 021).

Wood trim "birch anthracite", Nb. 0690, content as option 438

(additional: handbrake grip)

(decorcover of steering wheel with option 255 in softpaint black)

Door sills with writing "BMW Special Edition".

Opublikowano


(...) mamy Japonię (...)

 

No ja też bym chciała Japonię, ale jak dotąd w Polsce Japonia albo zamienia się w Danię, albo jest wyjątkowym szrotem. Druga w DE, która spełnia moje kryteria niestety nie zawiśnie na forum, bo pan objął VIN ochroną danych osobowych :norty:


Czy możecie mi polecić jakieś japońskie aukcje, gdzie mogłabym się chociaż zorientować jak wygląda ten rynek i czego mogę się spodziewać? Nie spieszy mi się z zakupem a mam teraz więcej czasu na takie poszukiwania i chciałabym to wykorzystać.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Japońskie strony są w języku japońskim.

Auta z Japonii zazwyczaj mają kierownicę z prawej strony, kierownica z lewej to oznaka „statusu" w Japonii i często w markach premium biorą kierownicę z lewej.

Tam auta kupuje się z aukcji, udział w aukcji może wziąć ktoś, kto ma na to kwit.

Opublikowano
Japońskie strony są w języku japońskim.

Chciałabym móc napisać, że dla mnie to nie problem, no ale tak nie jest, czyli japoński jest problemem.... Ale z drugiej strony coś tam udaje mi się znaleźć po angielsku.

Póki co potrzebuję zobaczyć, jak wygląda rynek, nie zamierzam na własną rękę ściągać auta z końca świata ;) Po prostu, zanim określę model i budżet, chcę wiedzieć, co jest realne.


Znacie może jakieś sprawdzone japońskie portale aukcyjne dostępne po angielsku?

Opublikowano
jozin od prywatnego? 80% egzemplarzy takich e46 będzie w rękach turasów, młodzieży , handlarzy bez działalności itd


7800 EUR x 4,5 = 35.000 PLN

Wyjazd po samochód, nocleg, powrót na kołach lub laweta 3000-4000 PLN

Akcyza, tłumaczenia, przegląd itd (przy założeniu kombinacji z kwotą zakupu)2000-3000 PLN



Czyli mamy łączną cenę ok 41.000 PLN za E46 z nalotem 250.000 km i zapewne ogniskami korozji


Za 45 mamy Japonię bez grama korozji, nalotem 70,000 km i krótkim dyfrem który kompletnie zmienia dynamikę tego modelu w automacie.

https://www.facebook.com/bimmercheck/posts/3117338608338987

to kwestia cierpliwości w szukaniu, zasobności kieszeni, znajomości języka i zmysłu mechaniki.

swojego e46 330cd sprowadziłem z DE z dokumentacja TUV z ostatnich 12 lat. NIE idealnego bo takich aut nie ma, z przebiegiem 242 tkm.

z opłatami zapłaciłem o wiele więcej niż za egzemplarze wystawione w PL. zakup i wyjazd załatwiłem w 18h - okolice Kassel. wróciłem na kołach.

na ta chwile doprowadzam auto do idealnego stanu - auto ma służyć do wyjazdów rekreacyjnych - kocham ta marke :oops:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No jak doprowadzasz do idealnego stanu jak sam zdanie wcześniej piszesz że takich nie ma :mrgreen: :wink:
Opublikowano
No jak doprowadzasz do idealnego stanu jak sam zdanie wcześniej piszesz że takich nie ma :mrgreen: :wink:

każdy ma swoje pojęcie słowa idealny

poza tym piszemy tu o autach do kupienia

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

każdy ma swoje pojęcie słowa idealny

Niestety ...

  • Moderatorzy
Opublikowano

na otomoto każdy idealny, każdy pilnie i każdy okazja.

90% aut wygląda jak wygląda. padaki z wybitym zawieszeniem, że już się przyzwyczaili i to jest ich „standard"

Opublikowano
Po co drążyć ? To tylko tona blachy bez znaczenia. Zmieniać co pół roku i się nie doktoryzować.
Opublikowano
Pytanie z ciekawości: w jaki sposób teraz można pojechać po auto do De w obliczu pandemii? Po powrocie 14 dni kwarantanny w lawecie?

Zakup auta jest teraz mocno utrudniony, nie tylko przez kwarantanne

Opublikowano
Podobnie będzie ze sprzedażą... w DE prognozuje się głęboką recesję, ciekawe, jak wpłynie na rynek starszych samochodów.

 

 

Gdyby prognozowano czas prosperity to bym się niepokoił...a tak skoro już wszyscy wiedzą.

Opublikowano
Podobnie będzie ze sprzedażą... w DE prognozuje się głęboką recesję, ciekawe, jak wpłynie na rynek starszych samochodów.

 

 

Gdyby prognozowano czas prosperity to bym się niepokoił...a tak skoro już wszyscy wiedzą.

 

A coś w temacie?

Opublikowano

Większość nie ma racji tyle w temacie.


Jak wszyscy mówią będzie pięknie i wspaniale, to nadchodzi krach.

Gdy wszyscy wieszczą koniec świata to go ...nie ma.

Opublikowano

Witam.


Ja namawiałbym ta Panią ,Pana by tą kwotę zainwestowała w Golfa 6 moze nawet 7 !

To BMW : 15 latek i 250000 km to juz bardzo stary samochód ( dla mnie auto konkretnie wyjeżdżone , 15 letnia karoseria - masakra i szrot) i za tą kasę :mad2:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.