Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Witam.

Jak wiadomo , te silniki , a dokładniej ich osprzęt charakteryzuje się tym, że jeżeli ulegnie awarii może doprowadzić do pożaru auta. Chodzi tu oczywiście o zawór EGR i chłodniczke spalin.

Posiadając aplikacje BToll można w czasie jazdy dokonywać odczytu niektórych parametrów a dokładnie chodzi mi o , temperaturę za chłodniczką spalin.

Tyle co mi wiadomo, to właśnie kolektor ssący ulega zapłonowi , a dokładniej zbierający się w nim osad i płyn chłodniczy , który wydostaje się z nieszczelnej chlodniczki spalin .

Jestem ciekawy czy analizując/sprawdzając temperaturę na tym właśnie czujniku , będziemy mogli uniknąć zbliżającej się awarii jaką jest pożar auta.

Podobno temperatury przy niesprawnym osprzęcie dochodzą do 820°C, a chłodniczką jest przygotowana na temperaturę max 700°C. Może ten duży wzrost temperatury rozszczelnia /uszkadza chlodniczkę ?


Chciałbym was prosić abyście na podstawie swoich obserwacji wpisywali Max. wartości temperatury na czujniku za chłodniczką spalin.....




Max.......150C°




Pozdrawiam... :cool2:

  • 4 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.