Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Cześć (ponownie :D),


Nazwę tematu utrzymuję w podobnej konwencji jak dla poprzedniej jedyneczkI :) Miesiąc temu odkupiłem od brata jego samochód- dość skromną 118d 2007 (246 tys km). Z wodotrysków to chyba jedynie tylko można zaliczyć grzane fotele :D

Samochód był pewny i znany(ok 6 lat w rękach mojego brata) dlatego się skusiłem. W przeszłości był robiony kompletny rozrząd, a rok temu zostały założone nowe amortyzatory SACHSa i nowe sprężyny. (wszystkie inne zmiany były czysto eksploatacyjne więc je pomijam)


Miesiąc użytkowania był intensywny bo musiałem auto doprowadzić do takiego stanu, który zadowalałby mnie wizualnie:


Przed:

3HPq4Cf.jpg

EYpk3hL.jpg


ok. 2 tygodnie później:

q08VAtt.jpg

Ms78hIz.jpg

KZNsnRR.jpg

KtoZbu0.jpg

d1b261925fdac7cd3d6ba2b650f2ad3b.jpg


QygNoyc.jpg


Relingi raczej zostają na dachu przez większość czasu ze względu na często podróżujący ze mną rower.


Lista zmian/napraw tych mniejszych i większych:

:!: Wymiana oleju na Motul 5w-30 X-Clean + z filtrami (powietrza, kabinowy i oleju)

:!: Silniczek tylnej wycieraczki umarł śmiercią naturalną(zmielona zębatka) i po jej nieprzyjemnym usunięciu zaślepiłem po niej dziurę. Stwierdziłem, że wycieraczka jest mi niepotrzebna bo sama w sobie i tak niewiele pomaga, a w poprzedniej jedynce już to przerobiłem i byłem zadowolony.

:!: Tylny zderzak M-Pakiet (stan 3-, będę musiał go kiedyś pomalować)

:!: Przedni zderzak M-Pakiet + belka pasa przedniego bo ta LCI jest o 1-1.5cm za długa i nie pozwala na założenie zderzaka M-Pakiet'u hatchbackowego (ten coupe można założyć).

:!: Felgi BMW Motorsport styl. 216 18" + Opony Hankoook Ventus cośtam :P

:!: Wszystkie 4 tuleje tylnego wózka zostały wymienone - auto minimalnie się podniosło, ale wreszcie nie pływa tył. Wcześniej nie było wcale odczuwalne, dopiero po naprawie poczułem, żę auto jest dużo bardziej zwarte.

:?: Kupiona lotka aero oryginał - muszę ją tylko pomalować, ale przez zaistniałe okoliczności musi to poczekać.

:?: Zamówiony krótki bat antenki - jeszcze nie zamontowany

:?: Zamówiona nakładka wydechu ori BMW - jeszcze nie zamontowana


W planach:

:arrow: zakup pająka z tempomatem i zakodowanie

:arrow: reanimacja tylnego pdc (zalany moduł i zaśniedziałe wtyczki) :mad2:

:arrow: lampy przód - może pokuszę się o lampy DEPO v2

:arrow: może lampy tylne LED ?

:arrow: Nakładka BMW na końcówkę wydechu

:arrow: Gwint (ale póki zawieszenie służy to nie mam zamiaru przy tym nic grzebać :twisted:.)

:arrow: Zostało mi też coś czego w poprzednim samochodzie nie zdążyłem zrobić - montaż tabletu w obudowie CCC/CIC. Od tamtego czasu ta opcja stała się mniej atrakcyjna bo pojawiają się ciekawe alternatywy w postaci ekranów na androidzie. Z jednej strony nie jestem do tego przekonany w 100%, a z drugiej widzę w tym rozwiązaniu dużą wygodę.


Obecnie(08.2020):


fuipmMw.jpg


Update zmian/napraw:

:!: Zderzaki M-Pakiet (przód + tył)

:!: Belka pasa przedniego, osłony i tunele do przedniego M-Pakietu ( i osłona do tylnego zderzaka Mpak)

:!: Felgi st 216 Motorsport + Hankook Ventus

:!: 4 tuleje wózka tył

:!: Lotka Aero OEM lakierowana i zamontowana

:!: Poprawiony Wydech (wisiał nisko :oops: )

:!: Dołożony Tempomat

:!: Naprawa PDC + wymiana radia na Professional

:!: Gwint MTS Black Gold + eibachowskie osłony przedniej lagi

:!: poduszki McPhersona od z3/z4 (niższe o 1cm)

:!: Końcówki drążka kierowniczego Lemforder x2

:!: Poduszki i osłony tylnego amora

:!: Wymienona rurka odmy (OEM)

:!: Łożyska kół tylne

:!: Półoś tylna lewa

:!: Dwa tylne górne wahacze

:!: Dokodowane światła dzienne

:!: Dwa górne regulacyjne wahacze zawiasu tył

:!: nowe tuleje dolnych wahaczy regulacyjnych tył

:!: Nowe opony na tył Vredestein Ultrac Satin 225/40/18 + geometria

:!: Nowy sterownik świec żarowych Hitachi + świece Febi (auto pali idealnie nawet przy -15)

:!: Dystanse 5mm tył

:!: Wymiana podstawy anteny na dachu

:!: Wymiana plecionki wydechu

:!: Lakierowanie tylnego zderzaka + usunięcie rys na lewym boku + klapie bagażnika

:!: Wymieniony pasek osprzętu Continental + rolki i napinacz

:!: Nowe opony zimowe Kleber Krisalp HP3

:!: Wymieniona uszczelka podstawy filtra oleju (elring) + 2 rurki chłodniczki (OEM)

:!: Wymiana zaworka odmy (Veico)

Edytowane przez MikeE87

Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma :)


e87 118d: https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=210&t=369493

ex e87 116i: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=297577 :D

  • Odpowiedzi 55
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
koło best :cool2: :cool2: :cool2: :cool2:

 

Widziałem na olx twoje na sprzedaż, ale koniec końców udało mi się znależć w krakowie :D Nie sprzedawaj! :)

Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma :)


e87 118d: https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=210&t=369493

ex e87 116i: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=297577 :D

Opublikowano

Witam ponownie Michu! Cieszę się, że zdrówko już dopisuje i będzie okazja dalej śmieszkować.

Uważaj, bo moc pod prawą nogą solidniejsza, niż ostatnio. Wszystkie mody bardzo dobre, szczególnie tylny zderzak. Mówisz 3- ale jaka historia... :8)

Pora na gwint, jednak unikaj tym razem JOMa, bo szkoda kręgosłupa. :lol:

Opublikowano
koło best :cool2: :cool2: :cool2: :cool2:

 

Widziałem na olx twoje na sprzedaż, ale koniec końców udało mi się znależć w krakowie :D Nie sprzedawaj! :)

 


już sprzedane

Dziś klient odebrał

z Krakowa :duh: :duh: :duh:

ja jak pisałem zmieniam na ...

styling 216 :norty: :norty: :norty: tak że będzie dobrze


a zalany pdc podwieś wyżej przy :lol: lampie

BOKIEM ALBO WCALE...
Opublikowano (edytowane)
Wszystkie mody bardzo dobre, szczególnie tylny zderzak. Mówisz 3- ale jaka historia... :8)

 

A no to prawda, zderzak ze sprawdzonego źródła :P

 

Pora na gwint, jednak unikaj tym razem JOMa, bo szkoda kręgosłupa. :lol:

 

Na pewno się coś pojawi jak zacznie się sypać amor albo sprężyna :)

 

a zalany pdc podwieś wyżej przy :lol: lampie

 

Tak zrobię jak znajdę wreszcie czas żeby się za to zabrać :D

Edytowane przez MikeE87

Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma :)


e87 118d: https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=210&t=369493

ex e87 116i: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=297577 :D

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Kurdę, te jedynki mają coś w sobie :wink:


Ja po dwóch sztukach też planuję wrócić na forum z trzecią :8)


A u Ciebie metamorfoza świetna. Koło i zderzaki zrobiły robotę.

Opublikowano (edytowane)
Kurdę, te jedynki mają coś w sobie :wink:


Ja po dwóch sztukach też planuję wrócić na forum z trzecią :8)


A u Ciebie metamorfoza świetna. Koło i zderzaki zrobiły robotę.

 

Dzięki, wracaj bo przy jedynkach fajna zabawa jest :)


Jeszcze wysokość samochodu trochę mnie irytuje bo nawet względem wysokości zawiasu m-pakietowego jest dużo wyżej i wizualnie to do siebie nie pasuje :D Tak czy inaczej to jak ostatnio grzebałem przy samochodzie to pokusiłem się o obniżenie auta w Photoshopie i to sprawiło, że chyba moje pragmatyczne podejście do sprawy obniżania nie jest już aktualne:


Przed:

Th9N7eE.jpg

Po:

6d4lqaB.jpg

Daję sobie 2 miesiące na zakup gwintu po zobaczeniu tego zdjęcia :D . Myślę nad polecanym rozwiązaniu czyli FK, albo nad MTS-em. MTS jest o 50% droższy, ale niby sprężyny ma eibacha i sprawia wrażenie lepszego sprzętu. Nie zależy mi na chorej glebie i też jednak jakaś resztka komfortu byłaby mile widziana. Jeżeli ktoś wie coś w tym temacie to chętnie przytulę jakieś info :D


W międzyczasie udało się załatwić brakujące kanały chłodzenia hamulców, kanał powietrza i listwę do uszczelki między maską i zderzakiem m-pakietowym. Niestety brak cierpliwości sprawił, że pozbawiłem kanał powietrza dwóch zaczepów :oops: :mad2: . (miejsca do mocowania już są w pasie przednim jeżeli ktoś by się przymierzał).

HNPLEfk.jpg

Przy okazji też porobiona fotka z zakładania kanałów:

MmNjq9u.jpg


Stara rurka odmy już ewidentnie wołała o pomstę do nieba więc kupiłem nową:

7CuDWd8.jpg


W nadchodzącym czasie oddam lotkę do lakierowania (jeżeli lakiernik nie będzie mnie zbywał tak jak to było do tej pory :P ). Szukam też oem’owej nakładki na końcówkę wydechu i pająka z tempomatem. Jak uspokoi się sytuacja wirusowa to też zabiorę się za ratowanie PDC.


Mam do sprzedania parę gratów:

- belkę pasa przedniego LCI

- kanał powietrza do benzyniaka (pozostałość po poprzednim samochodzie)

- kanał powietrza do diesla.

- zderzak tylni LCI ( w sumie to dwa).


Wszystkiego chętnie się pozbędę w symbolicznej kwocie.


P.S. Przy okazji zakupów na allegro chciałem dobić kwotę do takiej, która pozwalała na darmową wysyłkę i zakupiłem LED’owe oświetlenie asfaltu za samochodem - nie polecam :mrgreen: :mrgreen: :duh:

zVtcWQI.jpg

Edytowane przez MikeE87

Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma :)


e87 118d: https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=210&t=369493

ex e87 116i: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=297577 :D

Opublikowano

No gwint musi wpaść i nie ma innej opcji. Długo się zgrywałeś, że nie będzie nisko. Z tego się nie da wyleczyć. :D

Ledowy dywan za autem wyszedł tak jak sądziłem... :roll:

Opublikowano (edytowane)
Z tymi LED oświetlającymi przestrzeń za samochodem to też miałem przygodę. Zostawiłem je, ale przekodowałem niższe napięcie i było lepiej.

 

To juz mi sie poki co nie chce bawic nawet w to :P


Wleciała wreszcie lotka, teraz czuć niedosyt wydeszku wiszacego jak rekaw magika :mrgreen:

m4AwB0F.jpg

Rigd1Wa.jpg


Chyba uderzę w sprawdzony u bigerra i mikiego styl dubeltowy :P


Before & After:

avJOTjP.jpg

6YuFX0r.jpg

Edytowane przez MikeE87

Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma :)


e87 118d: https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=210&t=369493

ex e87 116i: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=297577 :D

Opublikowano
Siemano!

Witamy z powrotem i gratuluje auta! fajnie, że możesz w końcu jeździć!

jak zwykle mody oraz plany na plus :8)

lotka + felgi i m-pasztet pięknie siadło :cool2:

 

Dziękóweczka :D M-Pasztet w jedynej w Polsce słusznej wersji - czyli takiej niezgodnej z VINem :D :mrgreen:

 

jakie to felgi? 216?


ok, doczytalem ze 216. z jami masz ET? 49.52 czy 34/37?

 

Szczerze to powiem Ci, że nie sprawdzałem, która to jest wersja, ale kupiłem je od gościa, który je miał na jedynce też. Wg mnie to powinny być te 49/52 bo przy mniejszym ET już byłoby już ciasno jak na standardy OEM'owe. Według http://www.bmwstylewheels.com/bmw/216 też by się zgadzało.

Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma :)


e87 118d: https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=210&t=369493

ex e87 116i: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=297577 :D

Opublikowano

Fajnie, że wróciłeś ! Co do planów to zamierzasz znowu zamontować światła depo?

Rożnica w elastyczności silnika jest zapewne spora w stosunku do poprzedniej 116i.

Opublikowano
Fajnie, że wróciłeś ! Co do planów to zamierzasz znowu zamontować światła depo?

Rożnica w elastyczności silnika jest zapewne spora w stosunku do poprzedniej 116i.

 

:D co do depo to jeszcze nie wiem. Niby fajnie wyglądają i świecą jako tako do zaakceptowania, ale póki co to chyba tylko jeżeli bym jakąś okazję dorwał. co do 116i to nie ma porównania :P 118d też torpedą jakąś nie jest ale jednak Niut robi robotę :mrgreen:


Wczoraj trochę zrobiłem małą rewolucję w tylnym zawiasie:

- łożyska kół

- półoś lewa

- dwa górne wahacze


Szukaliśmy źródła coraz mocniejszego bicia budą przy hamowaniu i po odrzuceniu tarcz okazało się, że zamiana tego co powyżej wyleczyła samochód :D

JVGzFDj.jpg

TIUlljd.jpg

xIMtppS.jpg


Koniec końców dorwałem też ori nakładkę jajko na wydech, także dwurura póki co odpada :D

Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma :)


e87 118d: https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=210&t=369493

ex e87 116i: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=297577 :D

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Po 6 latach wielkie zwycięstwo !! :mrgreen: Udało mi się przywrócić do życia PDC. Walki było dużo, ale się udało! Początkowo wiadomo było jedynie, że czujniki nie działały wcale. Po wstępnej analizie okazało się, że pod osłoną nadkola dyndała jedynie wiązka od PDC, ale samego modułu nie było :?.


Zacząłem na samiutkim początku od zakupu modułu PDC o odpowiednim numerze. Niestety nic nie ruszyło. Kolejnym krokiem była próba kodowania, ale okazało się, że nie ma kontaktu z modułem. Brakujące bezpieczniki uzupełniłem i nadszedł czas na kolejną próbę kodowania. Mimo wszelkich starań nadal nie byłem w stanie połączyć się z modułem :(. Przyglądnąłem się wtyczce od modułu, która wyglądała tak:


bZ1OgG8.jpg

:duh: :duh: :duh: :duh: :duh: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2:


Okazuje się, że ktoś już przy tym dłubał i niedość, że pomylił kolejność pinów to na dziada polutował kable. Kupiłem i przeszczepiłem nową wiązkę. Moduł żyje i udało się go zakodować :norty: . Okazuje się jednak, że w INPIE nie widać odczytów z czujników - wina skrajnego prawego czujnika. Po wymianie jednego czujnika słychać było już cykanie wszystkich czterech i odczyty w komputerze się zgadzały. Gość, który kodował mi czujnik poinformował mnie, że nie udało mu się przetestować głośnika odpowiadającego za gong PDC. Przekonywanie "kodera, że gong leci z radia nie dało skutku. Koniec końców inny "koder" powiedział mi że brakuje mi faktycznie głośnika, który powinien być wpięty w 4 & 10 piny czarnej 12-sto pinowej kostki PDC (X300). Kupiłem głośniczek, wpiąłem się we wtyczkę, ale niestety żadnego napięcia tam nie zastałem :( Próbowałem też pinów 5 & 11 które odpowiadają za głośnik przedniego pdc - też wielka klapa! Załamany się poddałem. Umówiłem się na kolejną wizyty u kodera i wymusiłem na nim zakodowanie radia. Okazało się, że do radia nie dało się dostać przez kompa i nie było też w niej opcji zmiany głośności PDC (przytrzymanie przycisku z symoblem nutki przez pare sekund). Poszukałem trochę informacji w internecie i znalazłem dwa przypadki na babybmw, gdzie jeden gość wymienił moduł i wszystko wróciło do normy, a drugi wymienił radio i też pomogło. Ja idąc drogą dedukcji wymieniłem radio na professional i BINGO - PDC ożyło (bez kodowania) :cool2:


Żeby przypieczętować dobrze wykonaną robotę przymocowałem moduł PDC na górze wnęki nadkola używając jedynego słusznego rozwiązania czyli trytytki. Polecam zrobić to każdemu bo lubi tam w każdej jedynce zagościć H20 :)


:!: Dużo się przy tym namęczyłem więc podzielę się tym czego się dowiedziałem:

w 1er i 3er LCI (2007+) nie występuje PDC w wariancie z osobnymi głośnikami znajdującymi się w bagażniku. ZAWSZE i NIEZALEŻNIE od rodzaju radia sygnał pdc idzie przez głośniki radia.

w 1er i 3er preLCI(2004-2006) występuje mieszanka:

- dla radia Business głośniki są montowane osobno! (jeżeli PDC mamy tylko na tył to jest jeden głośnik w prawym boczku bagażnika (H40), a jeżeli mamy przód+tył to jest też jeden głośnik pod kolumną kierownicy (H45)).

- dla radia Professional sytuacja wygląda tak samo jak dla modeli LCI - gong leci z głośników radia.

(z tego co wiem dotyczy to też innych pokrewnych modeli)


Warto też pamiętać, że PDC w preLCi jest dużo bardziej skomplikowane i dużo bardziej trzeba uważać na odpowiedni dobór modułu PDC (i prawdopodobnie radia też).

:idea: dla LCI moduły PDC dzielą się na dwie kategorie:

- PDC dla czujników na sam tył

- PDC dla czujników przód + tył


:idea: dla preLCI:

- w skrócie wariantów jest ogrom i zależą one od rodzaju radia, nawigacji itd itp... (trzeba sprawdzić na realeom.com lub bmwstore.pl)


Dodatkowo, radio nie powinno wymagać kodowania jeżeli auto, z którego pochodzi miało PDC. Teoretycznie PDC też powinno działać bez kodowania, ale tego to juz nie wiem na 100%. Cała zabawa zagwarantowała mi dużo frustracji i nerwów także nie było łatwo, ale satysfakcja jest ogromna! P.S. gdyby ktoś potrzebował głośniczek do PDC to zapraszam do kontaktu :D


Tak mniejwięcej to wyglądało przez 2 tygodnie z przerwami :duh: :

XaepUFV.jpg


Przy okazji męczarni z PDC sprawiłem sobie prezent w postaci trzeciej wajchy kolumny kierowniczej :D

9dpW9JZ.jpg

Wszystko zadziałało P&P, 5min zdejmowania kierownicy, dobre ustawienie taśmy, kodowanie i można śmigać :)


Zdjęcia radia nie mam, ale każdy wie jak to wygląda :)


Teraz przyjdzie czas na gwint i w wolnej chwili postaram się pobawić w przyciemnianie szyb (zawsze chcialem spróbować zrobić to sam więc myśle, że to dobry moment).

OSXCWpG.jpg


Edit. wymienilem tez wszystkie swiece zarowe na nowe Febi

Edytowane przez MikeE87

Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma :)


e87 118d: https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=210&t=369493

ex e87 116i: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=297577 :D

Opublikowano

Dobra robota. !!!


A czy masz info czy jeśli posiadam tylko tył czujniki i chciałbym doposażyć w przód to wiem że trzeba zmienić moduł dokupić 4 czujniki i pytanie tą cała wiązkę trzeba ciągnąc aż do tyłu i to zakodować?

Opublikowano
dzieki :D Bardzo prawdopodobne ze tak - potrzebujesz nowego modulu, panelu pod radio z przyciskiem pdc i wiazke. Najprawdopodobniej bedziesz musial ja ciagnac przez auto do bagaznika wiec troche zabawy moze byc. Musisz poszukac po necie, informacji jest ogrom (szukaj „bmw e87 front pdc retrofit”)

Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma :)


e87 118d: https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=210&t=369493

ex e87 116i: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=297577 :D

Opublikowano
Fajnie, że wróciłeś ! Co do planów to zamierzasz znowu zamontować światła depo?

Rożnica w elastyczności silnika jest zapewne spora w stosunku do poprzedniej 116i.

 

:D co do depo to jeszcze nie wiem. Niby fajnie wyglądają i świecą jako tako do zaakceptowania, ale póki co to chyba tylko jeżeli bym jakąś okazję dorwał. co do 116i to nie ma porównania :P 118d też torpedą jakąś nie jest ale jednak Niut robi robotę :mrgreen:

 

 

Lepiej swieca orginaly halogeny od depo? Pytam bo chciałem zmienić na depo - z ringami ten samochod jakos ladniej wyglada ;P


Co do PDC to moja fabrycznie dawala dzwiek z jednego glosniczka, lecz zieniłem radio na profesional i teraz mam dzwiek i z tego fabrycznego glosnika oraz z glosników. Miałem fabryczny głosnik odłączyć ale jakos chyba sie już przyzwyczailem do 'podwójnego' pipczenia ;P


Tempomat dodałeś kodujac i dodawając tasme, czy tylko dodales wajche i podlaczyles do fabrycznie juz zamontowanej kostki?


Jakie masz plany na wnetrze? Ja w swojej mam golasa i myslalem by dodac pakiet light (male lampki do 'czytania' + lekka posiwata na skrzynie biegow + lampka na nogi) ale nie wiem jak moge podlaczyc swiatlo wnetrza bazowo w mojej jest odajze 4 piny a do pakeitu light 8 pinow. Mam zakupiona lampke z pakietu light ale nie wiem jak podlaczyc by nie spalic auta :duh:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Depo to jest porażka .


Mi łożysko pękło na parkingu . Po trasie 200 km zaczynam parkować , wsteczny , ruszam i chrrrrup . I koło latało po 1 cm na wszystkie strony .

Opublikowano
Lepiej swieca orginaly halogeny od depo? Pytam bo chciałem zmienić na depo - z ringami ten samochod jakos ladniej wyglada ;P

 

Świecą gorzej, przynajmniej u mnie. Było to do zaakceptowania poza warunkami nocnymi z deszczem.

 

Co do PDC to moja fabrycznie dawala dzwiek z jednego glosniczka, lecz zieniłem radio na profesional i teraz mam dzwiek i z tego fabrycznego glosnika oraz z glosników. Miałem fabryczny głosnik odłączyć ale jakos chyba sie już przyzwyczailem do 'podwójnego' pipczenia ;P

 

Jaki rocznik samochodu ?


 

Tempomat dodałeś kodujac i dodawając tasme, czy tylko dodales wajche i podlaczyles do fabrycznie juz zamontowanej kostki?

 

Kupiłem cały pasujący pająk pod odpowiednie wycieraczki (bez czujnika deszczu) i zakodował mi to gość (sam na tym sie nie znam).

 

Jakie masz plany na wnetrze? Ja w swojej mam golasa i myslalem by dodac pakiet light (male lampki do 'czytania' + lekka posiwata na skrzynie biegow + lampka na nogi) ale nie wiem jak moge podlaczyc swiatlo wnetrza bazowo w mojej jest odajze 4 piny a do pakeitu light 8 pinow. Mam zakupiona lampke z pakietu light ale nie wiem jak podlaczyc by nie spalic auta :duh:

 

Planów raczej już nie mam. Chodziło mi troche po głowie pomysłów, ale stwierdziłem że to bez sensu żeby nagle do golasa dokładać tyle gratów :D Tempomat był mi potrzebny więc dołożyłem, a radio to wyszło przy okazji PDC. Myślę, że może w przyszłości skuszę się na poprawę audio bo oryginalne to klapa straszna. Na ten moment względem nowszych samochodów brakuje mi BT w radiu. Co do lampek to nie mam pojęcia :(.

 

Depo to jest porażka .


Mi łożysko pękło na parkingu . Po trasie 200 km zaczynam parkować , wsteczny , ruszam i chrrrrup . I koło latało po 1 cm na wszystkie strony .

 

A dużo znam przypadków, w których ludzie to ignorowali :P Dobrze, że strzeliło ci dopiero na parkingu!

Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma :)


e87 118d: https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=210&t=369493

ex e87 116i: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=297577 :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.