Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie mogę w to uwierzyć - użytkuję auto od nowości, świadomie docierany, często zmieniany olej, nigdy nie pałowany na zimnym, uzywany głównie w trasie, ma niecałe 40 tys. przebiegu i psuje się! Specjalnie kupiłem F25 a nie nowszy model, by mieć pewność, że z ostatniego roku będzie to już dopracowany model.


Tymczasem coraz częściej auto zaczyna dławić się i poszarpywać przy ruszaniu (automat). Ostatnio na postoju, na wolnych obrotach (!) zaczął się dławić i zgasł. Potem nie chciał odpalić... jak już odpalił, przegazowałem i udało mi się docjechac do domu bez niespodzianek.


Co to może być?

Opublikowano
Obstawiam na pierwszy opis to co najprościej podmienić wymienić czyli filtr paliwa i paliwo, pompę paliwa później i wtryski. Jeszcze DPF jak taki przebieg mały, ale jeśli trasy to raczej nie. Jakieś błędy komp wywala?
Opublikowano
Dzięki. Jest świeżo zalany nowym paliwem i nic to nie zmieniło, niestety. Auto na gwarancji, wiec po prostu odstawię je do ASO.
  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

U mnie był to EGR. Te same objawy i taki sam przebieg/rocznik (40k/2017). ASO wymieniło na gwarancji tego samego dnia.

Ponadto zalapalem się na akcje serwisowa chłodnicy rec.s.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.