Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam


Poszukuje aut w wersjach wymienionych w tytule tylko w m pakiecie. Pytanie do Was .Które z nich jest najbardziej bezproblemowe? Czy są silniki, skrzynie (po kodzie) , któRe są bardziej udane? Kombi czy 4 drzwi? Jak sprawują się automaty w porównaniu do manuala?Mieszkam w Uk i będę szukał auta z max 160-180 tys km potwierdzonego przebiegu od 2006r. Co sądzicie o zakupie auta z takim nalotem? Dzięki . Pzdr

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Na moje oko to popełniasz podstawowy błąd - szukanie samochodu po m-pakiecie.

W moim odczuciu powinieneś się bardziej skupić na stanie samochodu, a m-pakiecie przy okazji, fury nastoletnie, więc trafić w dobrą, a do tego jeszcze w m-paku może być ciężko, ale faktycznie e60 bez m-paka może się nie podobać, rzecz gustu :)


W 535d masz drugą turbinę, więc więcej mocy, ale też więcej potencjalnych problemów.

Z kolei jeśli trafisz furę z takim przebiegiem jak piszesz, to za dużo problemów mieć nie powinieneś cokolwiek wybierzesz przez około 100k km, przy około świerć miliona dopiero zaczynają siadać turba, skrzynie, termostaty, pompy wody itp (bazuję tu na moim doświadczeniu, oraz tym co wyczytałem).

Piszą, też, że fury od 2007 (lub od początku aluminiowych bloków) mają problemy ze zużywającym się rozrządem i łańcuch może strzlić, to chyba niezależnie od wersji silnikowej, moja z 2006 do 300 już dobija i żyje, ale to może jakiś wyjątek.


Ale wracając do pytania: Który najbardziej bezproblemowy?

Ten najlepiej serwisowany :D Znajdź dobrą furę - nie bitą, nie kręconą, nie topioną i z takim przebiegiem jak piszesz, jeszcze w dobrym stanie, z olejem często wymienianym - a będziesz zadowolony. :cool2:

Opublikowano

Przed lifotwe 535d najbardziej pancerne. Samo 535d to już inne hamulce Pi T która są prawie 2x droższe od 530d. Turbiny ok ale u nas regeneracja to 800 i 1200 zł za małe i duże. Skrzynia dostaje mocniej po dupie ale przy 200-240 tys km to masz konwerter i mechatronikę do roboty. Tania opcja z fajną eksploatacja to 530d 231 km i manualna skrzynia. W kombi masz problemu z tylną klapą tzn. wiązka i otwieranie z przycisku jak siłowniki padają czy wymagają ingerencji. Sedan ma znów siłownik który hamuje klapę przy otwieraniu i kosztuje ~600 zł w ASO albo 100 na aliexpress. W Kombi masz nivo z tyłu czyli pneumatyczne zawieszenie. Poduchy dość tanie a potrafią być nieszczelna lub uszkodzone przy metalowym pierścieniu od korozji do tego kompresor po tylu latach wymaga regeneracji.


Tyle mi przychodzi z tego co ja robiłem bo mam E60 535d (272km) i E61 530d (231km)

Opublikowano
Nie liczy się czy silnik jest pancerny czy nie, bo jeśli kupisz zaniedbany egzemplarz to i tak będzie się psuł i tak. Kupując takie auto rozważ wynajęcie firmy do obejrzenia auta przed zakupem np bimmer check, sprawdzą auto za około 500 zł i może wydaje się to dużo ale ewentualne koszta naprawy jeśli coś przeoczysz mogą być dużo dużo większe
Opublikowano
gdzie ty znajdziesz takie auto z takim przebiegiem chyba tylko w Polsce , Ps, mieszkam w Belgii na stałe i tu teraz od 2021 obowiązuje już euro 5 więc te wszystkie euro 4 oddają tanio zwykłą e 60 z 3 motorem można spokojnie kupić za 3 tys, eur ale jak mam przebieg niski to i trzeba zapłacić swoje

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.