Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Witam, 3 dni temu odebrałem auto od mechanika, był problem z tym, że woda dostawała się do oleju, maź pod korkiem i na bagnecie, pozytywny test na obecność spalin w układzie chłodzenia, twarde węże. Mechanik zrobił gruntowny remont zdjął blok dałem go do sprawdzenia na szczelność, planowanie płaszczyzny oraz honowanie cylindrów. Poszły nowe pierścienie, panewki rozrząd itp. Głowica była także sprawdzana i robiona. Przy okazji zregenerowałem kompletne sprzeglo. Po odbiorze auta, kiedy dojechałem do domu od razu wydawało mi się, że węże są zbyt twarde, temperatura trzyma 96 stopni, dziś rano zauważyłem majonez pod korkiem oleju, więc zrobiłem test upg. Na wolnych obrotach prawie nie było widać zmiany barwy płynu, dopiero kiedy brat przez chwilę trzymał go na obrotach, dokładnie 1500, ewidentnie zmienił się kolor na żółty. Co mogło pójść nie tak, macie jakieś pomysły? Edytowane przez Mateuszhaker13
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam, głowica zdjęta, poszła do sprawdzenia, mechanik przy okazji ściągnięcia głowicy zauważył że 1 i 6 tłok są czyste a 4 pozostałe mają spory nagar, wcześniej były wszystkie wyczyszczone. Mówi, że na uszczelce nie zauważył żadnego śladu przecieku. Obstawia, że coś jest z głowica albo blokiem, głowice on dawał do sprawdzenia natomiast blok ja woziłem do Kobylnicy, polecony warsztat przez mechanika. Jeśli okaże się, że coś jest z blokiem, była zlecona szczelność i mam pismo od warsztatu, że wszystko było ok, mogę zadać pokrycia kosztów mechanika, który musiał drugi raz rozbierać silnik? Czy raczej nie będzie łatwo? Jakie jest wasze zdanie, może ktoś miał podobny problem z tym silnikiem, nie wiem już co mam myśleć, wrzucone 6 tys zł a dalej jest coś nie tak. Pozdrawiam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ktoś musi tu ściemniać, najlepiej auto zostawić u mechanika i on załatwia poszczególne etapy, nawet podwykonawstwo, teraz będzie klasyczna spychologia, ale oby nie. Dopisz 325ci do tytułu.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
I tego się właśnie obawiam, oby blok okazał się szczelny. A jeśli uszczelka by puszczała delikatnie po nagrzaniu jest możliwość żeby nie było na niej śladu po przejechaniu 400 km?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie wiem, ale nie wróżę tu sukcesu. Otwierając r6 trzeba mieć worek pieniędzy (nierzadko ponad 10k, wiem, wiem to szok dla większości :lol: ) i kogoś zaufanego do tego. Nie przegrzałeś go? Zdarza Ci się pilnować temperaturę w teście 7.0? Polecam to robić w szybkiej trasie.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Właśnie ani razu mię się nie przegrzał, tak często jeżdżę na teście 7 od temperatury, zawsze przez jakiś czas po wymianie np. Termostatu, czy po jakiejś ingerencji w układ chłodzenia. Oddaje blok wraz z głowica, uszczelka i śrubami, wszystko to pójdzie do sprawdzenia w caalosci skręcone.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.