Skocz do zawartości

3 diody (DSC + ręczny + ciśnienie w oponach) [320Cd]


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Historia.


Posiadam autko od jakiegoś roku, nie było z nim większych problemów.


Tydzień temu - wizyta u mechanika

*pęknięta rura interocolera (wymiana)

*wymiana filtra paliwa

*rozerwane łącznik elastyczny więc zamiast spawanki zakupiłem całą rure taką jak na zdjeciu niżej.


s-l1600.jpg


dzisiaj podjazd do znajomego, szybka wymianka filtru odmy... bo w przyszłym tygodniu mam przegląd techniczny auta.


W drodze do domu ***jedno piknięcie*** i na ekraniku pojawiają się 3 pomarańczowe ikonki - DSC + ręczny + ciśnienie w oponach wszystkie 3 naraz tak jak na zdjeciu niżej.


bdJ9Nb0.jpg


Ciśnienie w oponach w normie, nie da sie zresetowac ikony poprzez przyciskanie przycisku z tym samym symbolem... DSC, leci bokiem brak wspomagania trakcji, ręczny ??


Poczytałem troche na ten temat na zagranicznych forach i ludzie mówią ze jest pełno możliwych opcji ale najbardziej popularną jest walnięta zbieżność / układ kierowniczy są pod złym kontem...


Nie wiem czy jest to coś co pojawia się samo, czy miało na to wpływ moja ostatnia wizyta w warsztacie...


Może ktoś z Was miał podobna sytuacje?

Edytowane przez skypr
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wtedy nie działa prędkościomierz dodatkowo. Sprawdź błędy, może to być wiele rzeczy, np. czujnik kąta skrętu. Dopisz 320cd do tytułu.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Wybrałem się na przejażdżkę i ewidentne czuje ze kiedy mam kierownice prosto to auto ucieka mi w lewo... kiedy odchylę kierownice w prawo to auto jedzie prosto...wiec moje odczucie jest ze problem (diody) są od tego... ale tak jak mówicie pewności nie mam...


Załóżmy ze te 3 diody wyskoczyły przez walnięta zbieżność.


Czy jak pojadę na warsztat na ustawienie zbieżności to czy diody po tym zabiegu znikną ? czy trzeba zrobić jeszcze reset systemu przy użyciu urządzeń diagnostycznych?

Opublikowano
Z tego co piszesz ewidentnie wynika że zbieżność masz do roboty,po zrobieniu zbieżnośći błędy same nie znikną będzie trzeba kompa podpiąć i skasowac
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Najpierw zweryfikuj stan zawieszenia i układu kierowniczego. Taka sytuacja nie występuje bez powodu. Nie trzeba kasować błędów spowodowanych problemem z zawieszeniem/układem kierowniczym, kontrolki same zgasną z czasem.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

byłem właśnie w serwisie na zbieżności przednich kół i kierownicy, po ustawieniu wrzucili komputer i błąd który jest na ekranie to "steering wheel angle sensor (czujnik kąta skretu kierownicy)" i nieda sie go wyczyścić (nie mam numeru kodu) - gość powiedział mi żeby się pojeździć i możliwe ze sam zniknie... ?


Zastanawiam się jeszcze czy mogło się to stać podczas wymiany filtru odmy? czy jest jakieś okablowanie odpowiedzialne za te 3 błędy w tamych rejonach?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To mogę robic za wróżbitę :8) skoro wracał po skasowaniu to sam nie zniknie, może wystarczy zrobić kalibrację, ale bez odczytu w inpa to dalej zgadywanie.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam Panowie,


Zakupiłem samemu inpe, bo przez obecna sytuacje związana z wirusem ciężko jest załatwić sporo rzeczy...


Po sprawdzeni błędów wyskakują mi następujące komunikaty...


I55cyLC


VTKB7T8


Problem pojawia się natomiast kiedy próbuje skalibrować sensor... wchodzę w E46 - chassis - DCS MK6 (z DSC mam

do wyboru „asc /dsc", "dsc mk6" & " dsc 5.7"). System reaguje tylko na MK6 ale wtedy wyskakuje inny komunikat - "versions do not match - malfunction possible".


Nie za bardzo wiem co dalej i czy da się to jakoś obejść ? Jeżeli chodzi o sam sensor to napewno działa ponieważ przy testach i obracania kierownicy wszystko pokazuje... natomiast w momencie 0 pokazuje odchyłkę rzędu 1.4 stopnia

Opublikowano
Update - podłączyłem się pod autko z oprogramowaniem DIS i udało mi się zrobić cała kalibrację sensora katu kierownicy... wszystkie 3 błędy zniknęły :) !
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wystarczyło dać ok i robić swoje, grunt, że ogarnięte :cool2:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.