Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam dziś jadąc do pracy padł mi aku i auto po zatrzymaniu przerzuciło samo na P i nie dało się jechać dalej

Laweta podlaczylem jupm packa i odpalił

Podejrzewam alternator od 4 dni pokazywało niskie napięcie akumulatora

Pytanie podejrzewam alternator padł będę go regenerował czy to dobry pomysł ?

Czy po podłączeniu muszę skasować błędy kompem ?

I czy regulator napięcia może zostać stary ?

Bmw 520 d

2011

F10

Dziekuje

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kolego to nie jest takie oczywiste.

Jedź na diagnozę do dobrego elektronika , najlepiej zajmującego się tylko marką BMW, albo do takiego co ma odpowiedni sprzęt do tego , np:..... oscyloskop.


Przyczyną może być.....

... alternator

...słaba masa

... akumulator

...IBS ineligentna klema ( masa/minus znajdująca się zaraz przy biegunie ujemnym akumulatora )

.... słabe połączenie przewodu plusowego , wychodzącego z alternatora


Tak więc ,jest tego trochę . Pewnie coś jeszcze by się zmalało . Czytałem podobne tematy, koledzy regenerowali alternatory. Wymieniali w nich kilka razy regulatory napięcia, co też nie pomagało. Nie będę się rozpisywać, znajdź dobrego elektronika. Zrób diagnozę . Zyskasz dużo czasu nie jeżdżąc od mechanika do mechanika no i pieniędzy.

Ta sama awaria w różnych autach może mieć różne przyczyny.....


Kolego , masz jakieś błędy....????


Powodzenia i pozdrawiam.... :cool2:

Opublikowano

Właśnie bylem wykręcić aku żeby podładować przez noc i minus był nie do końca dokręcony nie tak mocno jak być powinien

Aktualnie to pali się wszytko abs itd. Bo słaby aku ale jak dałem pod kable innego auta odpalił Ok

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Właśnie bylem wykręcić aku żeby podładować przez noc i minus był nie do końca dokręcony nie tak mocno jak być powinien

Aktualnie to pali się wszytko abs itd. Bo słaby aku ale jak dałem pod kable innego auta odpalił Ok

 

Jak dobrze kojarzę to klema powinna być dokręcona z siłą ok 6Nm...?

Opublikowano

Przy braku ładowania komputer informuje cię o tym fakcie komunikatem "Brak ładowania" ...

Wiem to z autopsji - przejeżdżając przez dziurę w drodze po 3 sekundach od zawieszenia się szczotek miałem komunikat i gong.

Do wyjęcia alternatora potrzeba zrzucić kolektor dolotowy... :(

Pozdrawiam SIEKIER'A

:twisted:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.