Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

testy drogowe robione i wszystko wiadomo :

zaczynamy po kolej punktowo

1- będę pukać w drzwi mojego auta od czasu do czasu , bo przed wygłuszeniem był okropny pusty metalowy odgłos , teraz jest odgłos jakby drzwi były z tego samego betonu co mury ambasady Rosji w Berlinie.. na plus

2- głos zamykania drzwi jest inny , bardziej premium , taki słyszałem tylko w 5er.. na plus

3- system audio obecnie gra w innej lidze.. na plus

4- uczucie lepszej izolacji od zewnętrznego hałasu jest zauważalne od momentu zamykania drzwi , aż do dużych prędkości autostradowych , cos takiego odczuwałem jedynie w 5er.. na plus

na minus :

- śmierdzi chemicznym zapachem pianki , podobno do tygodnia tak ma być

- zaczynam szybciej jeździć.. a może to plus ? .. żadna octavia mnie dziś nie wyprzedziła :D

moim zdaniem jest to opcja typu : must have jak ktoś chce podnieść jakość jazdy w swoim G20

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
pożyjemy zobaczymy , może nie będzie problemu , dwa moduły od składania lusterek mam już wymienione :wink:
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
za 2 tyg. będziemy mieli pierwszy G20 na forum z wygłuszonymi drzwiami i wymienionymi uszczelkami , pożyjemy.. zobaczymy czy warto

O to to:) Mnie kuszą nadkola od zewnątrz. Generalnie jak dla mnie jest cicho, ale może być ciszej:) Chociaż czasami są te pstryknięcia plastików typu kratki (nagrzewanie), czy od strony wyświtlacza na poprzecznych nierównościach, a chyba najbardziej od tej konsoli z oświetleniem przy podsufitce. Słaby, trzeszczący plastik tam jest. To bym chętnie wygłuszył:)

Opublikowano
za 2 tyg. będziemy mieli pierwszy G20 na forum z wygłuszonymi drzwiami i wymienionymi uszczelkami , pożyjemy.. zobaczymy czy warto

O to to:) Mnie kuszą nadkola od zewnątrz. Generalnie jak dla mnie jest cicho, ale może być ciszej:) Chociaż czasami są te pstryknięcia plastików typu kratki (nagrzewanie), czy od strony wyświtlacza na poprzecznych nierównościach, a chyba najbardziej od tej konsoli z oświetleniem przy podsufitce. Słaby, trzeszczący plastik tam jest. To bym chętnie wygłuszył:) Jaki koszt Ci wyszedł?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Generalnie jak dla mnie jest cicho, ale może być ciszej:)

oj może być , i jeszcze jak ! :shock: , na poprzednią stronę opisałem moje doznania po wygłuszeniu

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Big Snoop Dogg, byłem dziś w ciche-auto.pl, zrobiliśmy przejazd z pomiarami przy prędkościach 60/100/130/160, przyśpieszenie i hamowanie. Pan z ciche-auto.pl stwierdził, że wyniki są tak dobre że wg niego różnica będzie na poziomie 1-2dB a koszt około 9-10tys zł i on mi odradza ponieważ mogę nie być zadowolony z wyniku. Wg jego doświadczenia i wiedzy auto jest świetnie wyciszone.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Big Snoop Dogg, byłem dziś w ciche-auto.pl, zrobiliśmy przejazd z pomiarami przy prędkościach 60/100/130/160, przyśpieszenie i hamowanie. Pan z ciche-auto.pl stwierdził, że wyniki są tak dobre że wg niego różnica będzie na poziomie 1-2dB a koszt około 9-10tys zł i on mi odradza ponieważ mogę nie być zadowolony z wyniku. Wg jego doświadczenia i wiedzy auto jest świetnie wyciszone.

Dobrze mówi w G20 jest na prawdę cicho od F30 to jest przepaść a największą robotę robią podwójne szyby. Wssystkie nowe modele bmw są fsjnie wyciszone X5 G05 to najcichszy suv jakim jeździłem ewentualnie nadkola mogły by być lepiej wyciszone.

Opublikowano

Mówiłem, że to zbędne wydawanie hajsu w G20.

Cieszę się, że specjalista z dużym doświadczeniem tylko to potwierdził.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Big Snoop Dogg, byłem dziś w ciche-auto.pl, zrobiliśmy przejazd z pomiarami przy prędkościach 60/100/130/160, przyśpieszenie i hamowanie. Pan z ciche-auto.pl stwierdził, że wyniki są tak dobre że wg niego różnica będzie na poziomie 1-2dB a koszt około 9-10tys zł i on mi odradza ponieważ mogę nie być zadowolony z wyniku. Wg jego doświadczenia i wiedzy auto jest świetnie wyciszone.

 

Dzieki za podzielenie sie tym info, wartosciowy post!

Masz moze spisane jakies pomiary/wyniki czy tylko pomierzyliscie i stwierdziliscie, ze nie warto?

.

Opublikowano

Moim zdaniem g20 jest ciche...

Ale z 2 strony 2 decybele to bardzo dużo... to w zasadzie różnica klasy.

Lepsze brzmienie audio, mniejsze zmęczenie w długiej trasie, większy komfort rozmowy przez telefon...

Pytanie na ile lat auto? Ile km rocznie? Ile z tego na A i S?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wciąż uważam, że w aucie słychać szum wiatru, którego nie powinno być. Będę szukał rozwiązania na własną rękę.

Podjedź do specjalisty niech popatrzą może jest coś źle zamontowane bo tak bywa niestety teraz.

Masz podwójne szyby?

Opublikowano

Ale z 2 strony 2 decybele to bardzo dużo... to w zasadzie różnica klasy.

Pytanie na ile lat auto? Ile km rocznie? Ile z tego na A i S?

Specjalista twierdzi, że rozdzielczość ludzkiego ucha to 1dB, tzn że dopiero zmiana o 1dB w górę jest zauważalna.

 

Lepsze brzmienie audio, mniejsze zmęczenie w długiej trasie, większy komfort rozmowy przez telefon...

Podobno w zestawie Harman Kardon niewiele to doda bo nie ma głośników średniotonowy w drzwiach, więc dodatkowe ich wygłuszanie nie pomoże.

 

Podjedź do specjalisty niech popatrzą może jest coś źle zamontowane bo tak bywa niestety teraz.

Byłem już zarówno w serwisie jak u specjalisty od wyciszania.

 

Masz podwójne szyby?

Tak, i to podobno od razu słychać.

 

Masz moze spisane jakies pomiary/wyniki czy tylko pomierzyliscie i stwierdziliscie, ze nie warto?

Robione były pomiary ale ich nie wziąłem. Jeśli dobrze pamiętam to było to 67dB przy 100, 69dB przy 130, 70.8dB przy 160 i 71.XdB podczas przyśpieszania.

Opublikowano
Big Snoop Dogg, byłem dziś w ciche-auto.pl, zrobiliśmy przejazd z pomiarami przy prędkościach 60/100/130/160, przyśpieszenie i hamowanie. Pan z ciche-auto.pl stwierdził, że wyniki są tak dobre że wg niego różnica będzie na poziomie 1-2dB a koszt około 9-10tys zł i on mi odradza ponieważ mogę nie być zadowolony z wyniku. Wg jego doświadczenia i wiedzy auto jest świetnie wyciszone.

 

Fajna reakcja gościa z cicheauto . Nie naciąga -mówi jak jest .

Mateusz podstawowa sprawa. Czy hałas który Cię denerwuje to standardowa sprawa związana z opływem powietrza wokół samochodu czy tez szum opon itd czy też hałas generuje coś ekstra . To musisz rozróżnić . Może być tak że masz ponadprzeciętną wrażliwość ( i to rozumiem bo mam podobnie ) tyle że powiedzmy sobie jasno jakiś tam poziom hałasu musisz zaakceptować . Jak będziesz jechał w kierunku Krakowa bądź jak ja będę jechał w kierunku Wrocławia chętnie przyjrzę się sprawie .

Pan z cicheauto powiedział mi podobnie jak Tobie z tą różnicą że stwierdził jednak że coś jest u mnie nie tak .

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

3dB to połowa głośności

2db to o 1/3 ciszej około.

1db to o 1/5 może 1/6 ciszej.


1/5 to 20%.


20% ciszej to dość dużo ciszej.

Ale 10k to też dużo dzięgów.

Opublikowano

20% ciszej to dość dużo ciszej.

Ale 10k to też dużo dzięgów.

 

20% to sporo na papierze ale czy ludzkie ucho jest w stanie to wyłapać to inna kwestia. Wystarczy puścić sobie generator dźwięku i zmienić głośność i 1dB żeby sprawdzić. Ja szczerze mówiąc nie słyszę różnicy.

Opublikowano
Nie odczujesz tej roznicy. Odczuc mozesz szum z boku pojazdu, bedzie mniej slyszalny dzwiek przejezdzajacych pojazdow obok, dzrzwi tez sie inaczej zamykaja, wg mnie warto bo w dobrej firmie ale nie wybitnie uznanej mozna komplet drzwi zrobic za 1,5-2tys, w znanej 2x tyle....czy lepiej....mam porownsnie do bariery dzwieku i lokalnej firmy i roznic w wykonaniu, montazu nie widze....w barierze dluzej testowali, sprawdzali, mieli specjalne plyty z czestotliowosciami, ale efekt finalny ten dam, a cena tu 1600 za wyyluszenie i wytlumienie, tam ponad 2x tyle
Opublikowano

20% ciszej to dość dużo ciszej.

Ale 10k to też dużo dzięgów.

 

20% to sporo na papierze ale czy ludzkie ucho jest w stanie to wyłapać to inna kwestia. Wystarczy puścić sobie generator dźwięku i zmienić głośność i 1dB żeby sprawdzić. Ja szczerze mówiąc nie słyszę różnicy.

Różnica 2-3 dB to dwukrotność dźwięku . Więc to już sporo

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Oj kochani różnica jest , musicie mi uwierzyć na słowo , ja teraz mam G25 a nie G20 :lol:
Opublikowano
Oj kochani różnica jest , musicie mi uwierzyć na słowo , ja teraz mam G25 a nie G20 :lol:

 

Jakie pomiary hałasu przed i po? I czy zauważyłeś ten problem z szumem wiatru i czy zniknął po wizycie?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Żadne Mateusz , dlatego pisałem że musicie mi wierzyć na słowo , nawet jak nagrałem poziom hałasu przed i po przy tej samej prędkości i trasie to nie udało się wychwycić różnicy o której piszę , nie miałem problemu z szumem , chciałem żeby było jeszcze lepiej poprostu , a okazało się że się da

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.