Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Panowie muszę wymienić trzy wtryskiwacze, według inpy cylinder 2.4.6 wyresy idą na czerwono. Teraz pytanie czy wymieniam w kolejności od rozrządu 123456, czy tak jak występuje spalanie

153624


A więc


1. Zylinder = 1. Wtrysk

2. Zylinder = 5. Wtrysk

3. Zylinder = 3. Wtrysk

4. Zylinder = 6. Wtrysk

5. Zylinder = 2. Wtrysk

6. Zylinder = 4. Wtrysk


Kodowanie itp wszystko znane, ale na ten temat podzielone opinie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Odpinalem po kolei cewki i pokazywało błędy poszczególnych cylindrów, a więc sprawa się wyjaśniła, kolejność to 123456 mimo to dzięki.
Opublikowano

Chyba nie zrozumiałeś.

Właśnie to napisałem we wcześniejszym poście

Żadne urządzenie diagnostyczne nie identyfikuje cylindrów ze względu na kolejność zapłonu.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Chyba nie zrozumiałeś.

Właśnie to napisałem we wcześniejszym poście

Żadne urządzenie diagnostyczne nie identyfikuje cylindrów ze względu na kolejność zapłonu.

 

Zrozumiałem i potwierdziłem :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Żadne urządzenie diagnostyczne nie identyfikuje cylindrów ze względu na kolejność zapłonu.

 

Nieprawda. Polecam sprawdzić w MSV70(N52) albo MSV80(N53) zakładkę Rough run w INPA.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No ok, ale ja mam n53 b30


Wtryski wymienione na nowe, zakodowane i bez zmian, dalej na zimnym pajacuje i czasami też leciutko na ciepłym. Błędów w pamięci brak

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A jak teraz zachowują się wymienione wtryski?

 

Tak jak na starych, może trochę cichsze bardziej miękko pracuje. wtryski były już z indeksem 11, przelot jakieś 100000


zastanawiam się czy nie powinno byc jednak wymieniane tak jak kolejność zapłonu, tak jak w tym silniku pokazuje inpa


To przed wymianą, po wymianie nie robiłem, ale jak na razie aż tak daleko nie poszło


1684b9-1584732252.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Temat chyba rozwiązany, wtryski now sa na cylindrach 2.4.6 z tych cylindrów stare wtryski wyczyściłem i założyłem na cylindry 1.3.5 i auto chodzi, korekcje w normie na zimnym. Wiadomo że kolejne trzy będę musiał kupić, ale już z tą świadomościa ze to na pewno to 8). Za jakieś kilka godzin sprawdzę jeszcze raz na zimnym jak chodzi


bank 1 cyl 1.2.3 tu były błędy korekcji na 2

bank 2 cyl 4.5.6 tu były błędy korekcji na 4.6


zasugerowałem się tym i wymieniłem 2.4.6 które nie do końca miały winę

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.