Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam pewien problem otóż po 3 dniach postoju wyładował się akumulator do 0 (nie reagował nawet centralny), po wymianie na nowy taki sam 80Ah Bosha samochód kręci rozrusznikiem ale nie odpala. Dodam, że akumulator został wgrany do komputera. Po kasacji błędów autko dalej kreci tak jakby nie dostawało paliwa, choć pompa działa. Z błędów aktualnych pozostały: DME/DDE 4B90,DME/DDE 4212, 4222, 4232, 4242 oraz DME/DDE 4A27. Ciśnienie na listwie wynosi 2,4, w momencie zapłonu rośnie zaledwie do 4,2. Samochód palił i jeździł normalnie (żadnych szarpnięć, niewłaściwych obrotów itp.) i teraz nie wiem czy wymieniać czujnik z listwy i świece czy może coś źle zrobiłem podczas wymiany. Samochód to e90 320d 163Km 2005 silnik m47n2 manual.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wymianę należy zakodować.


Sprawdź czy klema IBS jest podłączona, sprawdź wartości napięć podawanych przez komputer.


Przed następnym kręceniem zrób najpierw odpowietrzenie układu paliwowego i naładuj akumulator.


Po uruchomieniu pojazdu czeka Cię sprawdzenie świec żarowych lub/i sterownika.

3A0jS9b.png
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.