Skocz do zawartości

BMW e39 525d szarpanie silnika


Krajanek

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim. Posiadam BMW e39 525d z 2000 roku i mam problem z szarpaniem silnika. Byłem u 2 mechaników jeden nic nie znalazł komputer też nie pokazywał żadnych błędów, drugi znalazł dziurę w rurze dolotowej między turbiną a przepływką. Myślałem że jest ok ale po jakimś czasie znów zaczął szarpać. Auto szarpie niezależnie od niczego czy jest to bieg jałowy czy jadę stałą prędkością czy też przyśpieszam. Najbardziej odczuwalne przy wyższych obrotach wiadomo. Wymieniłem w nim - pompę w baku i w progu, filtr paliwa, jeden wtrysk (jako jedyny źle wypadł na testach), filtr powietrza. Zawór egr jest domknięty. Nie mam już pomysłów co może być nie tak :mad2: Najlepsze jest to że auto czasami przestaje przerywać i powiedzmy przez 2 dni jeździ jak laleczka. Jutro chcę oddać auto do mechanika nr 3, który zajmuję się tylko BMW ale chciałem zapytać jeszcze Was może ktoś miał coś podobnego bo nigdzie na forum nie mogłem znaleźć podobnej przypadłości :cry2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Auto szarpie niezależnie od niczego czy jest to bieg jałowy czy jadę stałą prędkością czy też przyśpieszam.

Na biegu jałowym też szarpie ? Znaczy na luzie ? Skrzynia automat ?


Komputer + INPA posiadasz ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Metodą Macajewa jak chcesz zgadywać: wężyki podciśnienia, przetwornik ciśnienia od sterowania zmienną geometrią, połączenie na stykach czujnika ciśnienia na listwie CR, kable - wtyczki na wtryskach, uszczelki regulatora na pompie CR i pewnie jeszcze coś się znajdzie. Polecam zaopatrzyć się w kabelek, INPA za free i najlepiej osobnego lapka.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie byłby problem tylko że jak byłem u mechanika to komputer nie wykazuje żadnych błędów. No właśnie to szukanie jest denerwujące bo przeleciałem połowę rzeczy i powoli już nie mam sił a też nie jestem jakiś biegły w mechanice ;/
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Same błędy to nie wszystko. Trzeba sprawdzić parametry live data. Też nie jestem biegły w mechanice, ale to nie są trudne rzeczy. Gorzej trochę jak historia auta jest nieprzewidywalna, bo jakiś As wsadził ręce gdzie nie powinien.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.