Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

Wczoraj zauważyłem bardzo wysokie korekty krótkie na wolnych obrotach (długie chyba też nie są ok ale to ma związek z wysokimi krótkimi Chyba :)). Przy jeździe jest już ok (krótkie i długie) ale na postoju tragedia. Jestem noobem w tych tematach dlatego proszę o pomoc. Może znacie ogarniętą osobę w Warszawie, bo oczywiście spece zaczną mi wymieniać połowe osprzętu :).

Od czego zacząć diagnozę ? Objawy na wolnych obrotach -mam lekkie falowanie, na obrotomierzu tego nie widać ale czuć że silnik delkiatnie faluje. Jak odpala z rana to przez chwile nim trzęsie.

Korekty https://drive.google.com/file/d/17DVB_KkxBMC19mdAykH6gVNsFgV_uGvg/view?usp=sharing

Przepływomierz https://drive.google.com/file/d/17Hw4FNYMGx7ChHINnVIKCKkBcl-4H6SN/view?usp=sharing


Czy celować w przepływomierz ?


Czy katalizator może mieć wpływa ? Mam instalacje LPG i pewnie może być już zjechany.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdź najpierw czy masz przepływomierz czy tylko czujnik temperatury jak większość europejskich n52.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.