Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Mam problem E36 M50B25. Mianowicie problem polega na tym ze samochód odpala od strzała wkręca sie i takie tam ale nagle no niewiem po 2 minutach odcina mi napiecie + na pompe paliwa. Wyłącze zapłon i ponownie włącze to odpala normalnie ale po jakims czasie znowu rozłączy pompe paliwa. Ogólnie silnik po swapie ale wcześniej był m50b20 i miał takie same objawy.(ORGINALNIE 1.8 BYŁO) Wsadziłęm pompke od 1.6 to silnik juz nie gasł chodził na wolnych , nie rozłączało pompki ale niechcial sie wkrecac na pełne obroty tylko strasznie hałasowała ta pompka od 1.6. Wrzuciłem od e39 2.5 to samo wywala +.Jak podłącze na króko to chodzi normalnie. Ewentualnie jakby ktoś miał schemat jak podłączyć pompe paliwa oddzielnie po zapłonie na przekażniku to byłbym wdzięczny. Ale fajnie jakby ktoś coś podpowiedział bo te bmw nie moje a klient niestety wymaga. :)Pozdrawiam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Podmieniałeś przekaźnik? Może bezpiecznik słabo styka i się grzeje albo pompa wadliwa.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Chetnie Ci cos podpowiem-wyslij klienta do elektryka , a jesli nie wchodzi w gre taka opcja i chcesz na sile grzebac w elektryce to wrzuć foto przekaźnika jakiego chcesz zapakować bo trzeba wiedziec co gzdzie wpinać-schemat znajduje sie na przekaźniku

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.