Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Moim zdaniem... zaleznie od warunkow.

Jesli robisz dlugie trasy okres mozna przedluzyc lekko 13 000.

Przy normalnej jezdzie, glownie miasto albo "od sklepu do sklepu" 10 000 to max. Ja w kazdym aucie wymieniam po 10 000. I tego sie trzymam. Po co przeginac?

Jesli chodzi o czas... to nieprzekraczalny ROK i wymiana jesli nie zrobi sie tych 10 000.

Ale to tylko moje zdanie! sa ludzie ktorzy wymieniaja po 6000 sa tacy ktorzy co 30 000 lub w ogole nie wiedza co to olej... (znam takich)

http://img571.imageshack.us/img571/7404/logotds.jpg

Naj.... forum o TDS-ach http://www.bmw-diesel.pl

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

no wlasnie, sprawa mnie troche zastanawia... u mnie po ok. 10 tys. km od wymiany zgasla jedna zielona cegielka, robie 95% przebiegu "w trasach" >200 km jednorazowo

 

nie wiem czy dobrze mysle, ze znikanie tych zielonych i pomaranczowych cegielek prowadzi mnie do wymiany oleju? czy 10 tys. km z jedna zgaszona cegielka to nie za duzo?

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.