Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam serdecznie


Przedstawiam mojego turasa e91 z 2007 roku 325d 197km z automatyczną skrzynią 6hp.

Autko kupione jako zadbane z małymi kłopotami, które od razu po zakupie zostały zlikwidowane. M. In. Padający konwerter, nie działającą tylna szyba(błędne kodowanie) , wycieraczka, pęknięta wiązka klapy nie działające spryskiwacze ksenonów (błędne kodowanie).



Prod. Date 2007-09-22


Type 325D UL (EUR)

Series E91 (3 Series)

Body Type TOUR

Steering Left Hand Drive

Engine M57T2

Displacement 3.00

Power 145kw / 197hp

Drive HECK

Transmission Automatic

Colour TITANSILBER METALLIC (354)

Upholstery LEDER DAKOTASCHWARZ (LCSW)

Check mileage http://www.auto-records.com




Editions And Packages

S704A M Sports Suspension

P7RRA Dynamic Package

P7RSA Package Comfort


Comfort And Interior Equipment

S417A Roller Sun Vizor Rear Door

S423A Floor Mats Velours

S428A Warning Triangle And First Aid Kit

S430A Interioroutside Mirror With Auto Dip

S431A Interior Mirror With Automaticdip

S464A Ski Bag

S481A Sports Seat

S493A Storage Compartment Package

S494A Seat Heating Driverpassenger

S4AEA Armrest Front Retractable

S4AGA Interior Trim Finishers Titanium Matt




Multimedia

S609A Navigation System Professional

S676A HiFi Speaker System

- Bavsound Amplifier Upgrade Available


Driver Assistance And Lightning

S502A Headlight Cleaning System

S508A Park Distance Control PDC

S521A Rain Sensor

S522A Xenon Light

S534A Automatic Air Conditioning

S544A Cruise Control With Brake Function

S563A Light Package

S520A Fog Lights

S548A Kilometercalibrated Speedometer




Wheels And Drive

S205A Automatic Transmission

S249A Multifunction F Steering Wheel

S255A Sports Leather Steering Wheel

S2BGA BMW Alloy Wheel Double Spoke 161

S2PAA Wheel Bolt Retainer


Environment And Safety

S320A Deleted Model Lettering

S386A Roof Railing

S863A Retailer Directory Europe

S879A Onboard Vehicle Literature German

S8SPA Control Unit COP

S321A Exterior Parts In Vehicle Color

S851A Language Version German


Other Equipment

S1CAA Selection Of COP Relevant Vehicles

S1CBA CO2 Package

S1CDA Brake Energy Regeneration



Betka po bieżących naprawach dostała serwis olejowy silnika i skrzyni biegów wraz z nowym konwerterem.


Auto zostało poddane chiptuningowi po wypluciu zdrowej serii, delikatnie zmodyfikowane

DGFmQYA.jpg

Ale to na seryjnym sofcie skrzyni, aktualnie stage 3 dzięki xhp flashtool.


Ostatnio wpadły zaciski z f30 m pakiet 340mm przód 345mm tył z nowym kompletem tarcz klocków oraz przewody w opolocie hel.


MuSQ7fR.jpg

hsEftwK.jpg

6N4Txxj.jpg

8WJsESm.jpg

YixYRvX.jpg


Obszyłem również kierownicę, a nerki zmienione na czarne podwójne żebro.

H6smqKr.jpg

HXQdXBe.jpg

6wd0jdi.jpg


Zdjęcia poglądowe :D

QYkLHOl.jpg

J2ojA0w.jpg

6fZWYBv.jpg

p54OGs6.jpg

G5cBW1c.jpg

BDrUEOl.jpg

Edytowane przez miuosh12
Opublikowano
Heble mi się widza :) :mrgreen:

 

Całkiem znajome te adaptery na tylnej osi co nie ? :D

Jeszcze raz dzięki za nie !

Opublikowano
Bezawaryjności i radości z jazdy :-)

Dziękuję bardzo i wzajemnie :D

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Fabryczna wydajność wtryskiwaczy "blokowała" aby KM i Nm trochę więcej było ....... chociaż +100Nm na pewno jest wyczuwalne :) .

W takim tempie montażu tego rodzaju zacisków hamulcowych w E9X .... właściciele F-ek nie będą mieli co montować "do siebie" :mrgreen: .

Opublikowano
Fabryczna wydajność wtryskiwaczy "blokowała" aby KM i Nm trochę więcej było ....... chociaż +100Nm na pewno jest wyczuwalne :) .

W takim tempie montażu tego rodzaju zacisków hamulcowych w E9X .... właściciele F-ek nie będą mieli co montować "do siebie" :mrgreen: .

 

Oj jest wyczuwalne ,a po zmianie softu w skrzyni po prostu petarda w porównaniu do serii ... Na dniach będę zmieniał rozrząd i przy okazji wyjęcia wtrysków nie wiem czy nie zmienię rozpylaczy na większe z 335d :D


A co do zacisków to fakt haha , cena kitów zacisków już jest wygórowana w porównaniu do innych aut ..

Opublikowano
Przyjemności z jazdy i powodzonka w modach ;)

dziękuję :D i wzajemnie :D

Opublikowano

W naszych ciężkich 325d każde Nm to jak zbawienie hehe :mrgreen: .

Miałeś chyba ma myśli z 535d :P , vs. nasze ......... 209 to są x2 bardziej wydajne :shock: .

Prywatnie też mam na "liście życzeń" ingerencję w układ paliwowy, ale przez obecną sytuację Km i Nm muszą poczekać ............ :| .

Opublikowano
W naszych ciężkich 325d każde Nm to jak zbawienie hehe :mrgreen: .

Miałeś chyba ma myśli z 535d :P , vs. nasze ......... 209 to są x2 bardziej wydajne :shock: .

Prywatnie też mam na "liście życzeń" ingerencję w układ paliwowy, ale przez obecną sytuację Km i Nm muszą poczekać ............ :| .

 


A niech będzie, że 535d hehe. Mój tata siedzi w dieselach od 25 lat także wtryski on mi ogarnie :D

Każdy nm się przyda i może parę kucyków hehe

No tak aktualna sytuacja hamuje wszystko :/

Opublikowano

Prywatnie też mam na "liście życzeń" ingerencję w układ paliwowy, ale przez obecną sytuację Km i Nm muszą poczekać ............ :| .

Dość często latam e91, 325d i całkiem przyjemnie się to odpycha :cool2:

 

W serii było bardzo przeciętnie ( poprzednim autem było audi s4 2.7 biturbo) ale po zmapowaniu silnika i skrzyni jedzie się prawie jak s4 także na duży plus :D

Opublikowano
W serii było bardzo przeciętnie ( poprzednim autem było audi s4 2.7 biturbo)

Zestawiając z AGB czy AZB 2,7 to na bank przeciętnie :mrgreen:

 

Dokładnie tak haha :D w moim przypadku agb z lekkimi modami :D

Opublikowano

Fabryczne 325d nie jest jakimś zawalidrogą ale kiedyś trafną uwagę wyczytałem:

- jedzie tak samo jak 320d zawirusowane ........ a pali jak przystało na 3.0d :wink: .


Spalanie pewnie przyjemniejsze niż w poprzednim audi :wink: .

Opublikowano
Fabryczne 325d nie jest jakimś zawalidrogą ale kiedyś trafną uwagę wyczytałem:

- jedzie tak samo jak 320d zawirusowane ........ a pali jak przystało na 3.0d :wink: .


Spalanie pewnie przyjemniejsze niż w poprzednim audi :wink: .

 

Spalanie myślę ze co najmniej o 10l mniejsze haha, ale 325d po odblokowaniu jedzie jak prawdziwe 3.0 i w dodatku z tego co mowili ma wydajniejsze turbo i kolektor bez klap wirowych od 3.0

Opublikowano

Kupiłem olej silnikowy Royal Purple, zwycięzca testów na tarcie w różnych warunkach. Zobaczymy czy posmakuje beci :D

CXTOyA7.jpg

Opublikowano
Kupiłem olej silnikowy Royal Purple

 

Ooo Panie klasa :cool2: Baaaardzo dobry olej :8)

 

Mówisz, miales z nim do czynienia?

To efekt nudy związanej z całą epidemia hehe czlowiek siedzi i przegląda :D

Na yt jest fajny kanal "Piotr Tester" koles robił dosyć ciekawe testy tarcia bardzo wielu olejów silnikowych i nie tylko, i w porównaniu z motulem którego dotychczas używałem royal wypadł o wiele lepiej :D


Aktualnie jeszcze poszukuje m pakietu zewnetrznego jakby ktoś mial :D

Opublikowano
Mówisz, miales z nim do czynienia?

Dużo siedzę na e90post.com (skarbnica wiedzy odnośnie N52) i tam te oleje mają bardzo dobre opinie. Jeśli odszukam to podeślę Ci całą tabelę , wraz z wynikami testów.

Drugim tak mocno polecanym tam olejem jest PENRITE 10 TENTHS PREMIUM 0W-40.

Sam od lat używam Millersa , jestem zadowolony. Jakościowo naprawdę bardzo dobry , cenowo bardziej przyjazny od Penrite czy RoyalPurple :wink:

Płukanki jakieś stosujesz?

Opublikowano
Mówisz, miales z nim do czynienia?

Dużo siedzę na e90post.com (skarbnica wiedzy odnośnie N52) i tam te oleje mają bardzo dobre opinie. Jeśli odszukam to podeślę Ci całą tabelę , wraz z wynikami testów.

Drugim tak mocno polecanym tam olejem jest PENRITE 10 TENTHS PREMIUM 0W-40.

Sam od lat używam Millersa , jestem zadowolony. Jakościowo naprawdę bardzo dobry , cenowo bardziej przyjazny od Penrite czy RoyalPurple :wink:

Płukanki jakieś stosujesz?

Sprawdze to forum, dzięki.

Właśnie jeszcze nic nie stosowałem, dużo dobrych opinii mial ceratec, ale w testach ostatnio polecali jeden bardzo dobry też chyba z usa ale nazwa mi wypadła

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Zapewne skoro z USA to polecali Ci płukankę TEC2000 :P Osobiście do ostatniej wymiany zastosowałem płukankę i olej Millersa - teraz już kolejny taki sam secik powoli czeka na wymianę ;)

Moje galerie:


Jest :) BMW F30 // 335XI // BLACK

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=167&t=397494


Była :( BMW E90 // 330D // M-PAKIET

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=339724

Opublikowano
Zapewne skoro z USA to polecali Ci płukankę TEC2000 :P Osobiście do ostatniej wymiany zastosowałem płukankę i olej Millersa - teraz już kolejny taki sam secik powoli czeka na wymianę ;)

Tak wspominał mi ktoś o tej płukance :D moze sie skusze

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Długo wyczekiwany m pakiet zewnętrzny wjechał ;D

jUddrtq.jpg

FB32Zd5.jpg

s24d1ni.jpg

gTmlOSf.jpg

H1MAkhB.jpg


A przy okazji wymieniono :

Kompletny rozrząd

Rolki napinacze pompę wody termostaty pasek pk

Łożyska przednich kół

Serwis olejowy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.