Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Panowie. Ostatnio wymieniałem wahacz dolny od strony kierowcy i rozrusznik(zdjęta klema)

Po podłączeniu akumulatora,kierownica jest krzywo i wywala błąd Activ steering. Inpa nie może skasować błędu 614a ,ale ostatnio po kilku km sam znikł i wszystko było Ok oprócz krzywej kierownicy. Chciałem zrobić inicjalizacje,ale nie przechodzi testu i wtedy wywala błąd AS 614a motorlagewinken nicht instalisiert czy coś. Do tego po kilku km wywala błąd DSC. Czy to kwestia ustawienia na kompie czy szukać problemu w wiązce od AS? Czy ktoś jest w stanie napisać jak zrobić kalibrację inpa? Bo może coś źle robię?

Aha i jak klikam w inpie,aby zrobić inicjalizacje to wtedy coś pyka raz w kolumnie kierowniczej i wywala błąd..

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Zawsze piszę. Chce najpierw potwierdzić na 100% ,ale w związku z wirusem nie mam gdzie oddać auto na ustawienie zbieżności. Ogólnie to po ustawieniu zbieżności błąd sam powinien się wykasować bo czujnik w kierownicy musi się pokrywać z tym w maglownicy. Jeśli po ustawieniu zbieżności błąd nie ustąpi to trzeba zrobić kalibrację. Narazie nic nie mogę zrobić bo nie mam gdzie tego ogarnąć :mad2:


Ps. "Może" :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.