Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,


Mam problem z E39 3.0d w automacie objawiający się tym że czasem samochód potrafi stracić moc po dłuższej jeździe. Można wciskać gaz "w podłogę" a samochód bardzo powoli się stara rozpędzać i jest uczucie jakby miał z 10KM (jakby ruszał ze zbyt wysokiego biegu) :(


Podłączyłem auto pod ISTE i wyskoczył błąd:


000400 DDE:Exhaust-gas recirculation or exhaust-gas recirculation controller


Czy ten błąd może mieć związek z moim problemem? Czego dotyczy ten błąd - nie znalazłem nigdzie w sieci przyczyny tego błędu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kolego, zaglądałeś w ogóle do EGR'a ? Może trzeba go wyczyścić, bo zarósł sadzą i się zacina. Inna rzecz to wcale nie musi być problem z EGR'em jeśli chodzi o utratę mocy. Może wysiada pompa progowa (jakie masz ciśnienie ?) i zwyczajnie w świecie brakuje paliwa dlatego auto nie chce jechać.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przetwornik ciśnienia sterujący egr jest pod kolektorem dolotowym.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Podpiąć pod inpe, sprawdzić wartość niskiego ciśnienia na wolnych obrotach i przy dodawaniu gazu czy nie spada. Sprawdzić również ładowanie przy włączonych odbiornikach jaką ma wartość. Przy słabym ładowaniu potrafi dość mocno szarpać ciśnieniem w pompie. A jak nie ma mocy nie wariuje odczyt z chwilowego spalania?

To najpierw, a poźniej nowy filtr paliwa i powietrza.

U mnie również mam błąd egr bo jest odpięte podcisnienie i kilka innych a auto jest dosyć mocno zbliżone do serii

Kolego, zaglądałeś w ogóle do EGR'a ? Może trzeba go wyczyścić, bo zarósł sadzą i się zacina. Inna rzecz to wcale nie musi być problem z EGR'em jeśli chodzi o utratę mocy. Może wysiada pompa progowa (jakie masz ciśnienie ?) i zwyczajnie w świecie brakuje paliwa dlatego auto nie chce jechać.

W przedlifcie na słabym ciśnieniu jak wjeżdża boost dokręci do ok 3000 i po prostu zgaśnie, polift wyrzuci kontrolke DDE i wejdzie w awaryjny

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W przedlifcie na słabym ciśnieniu jak wjeżdża boost dokręci do ok 3000 i po prostu zgaśnie, polift wyrzuci kontrolke DDE i wejdzie w awaryjny

A właśnie, że nie :nana: Mam polifta i przy padniętej progówce silnik nie wchodził powyżej 3500 obr, nie gasł i nie było żadnych błędów.

  • 1 rok później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.