Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 59
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
E ta rzeźba była w fabrycznym europejskim fotelu . Przy okazji wyszło że brakowało takiego plastiku na wysuwanym podnóżku . W angliku był . Po starym fotelu została pompka z elektrozaworami i poduszki i troszkę plastików .
  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wymieniłem wężyk podcisnienia do EGR . Dosłownie rozleciał się na kawałki w ręce . Jeszcze drobne w sumie po dźwięku rozpoznawalne takie falowanie jest , trzeba by zmierzyć vakuometrem czy jest stabilne za elektrozaworem . Ale to tylko ja wiem .


Jak mi super zaparowały halogeny wczoraj . W ciepły słoneczny dzień .... to jest dramat . Dzisiaj już jest ok . Pewnie wilgoć jest w nich . Ja je miałem 10 minut włączone to całe bardzo ciepłe już były .

  • 1 miesiąc temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wracam sobie służbowym do domu , przedemną niebieskie e87 .... taki sam m-pak .... tablice takie same ...... ufff ostatnia cyfra o 2 inna :D . ale lekko ciśnienie podskoczyło . w sumie dwa takie same w okolicy jeżdżą .
  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Spojrzałem za okno i jednak obowiązkowo zimowy zestaw ogumienia zamocowałem bo z parkingu bym nie wyjechał .
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dziwna inwestycja . Takie ... ciasteczka , w kolor felg . Ogólnie to 3 miesiące temu próbowałem u mamy odkręcić w clio koła z przodu i pourywałem śruby . Skorodowały i stanęły dęba w piaście . Moje też są takie sobie .

0935f664acc9f1a7med.jpg

  • 1 miesiąc temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Drobne prace w kierunku koło zapasowe . Podnośnik z e46 i klucz już są , koło zimowe też . Pozostaje pokrowiec dokupić .

ecda36dafe8eb067med.jpg

  • 4 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zrobiłem sobie dodatkowo glebę do zawiasu M . Co prawda w jednym kole no ale zawsze coś :

40d564e471b8e2ecmed.jpge2201cbdc6b97a79med.jpg


Oczywiście wbiła się w oponę i wyrwała przewód hamulcowy z mocowań ... Także ten tego , laweta albo wyjmę całą kolumnę zamontuje mechanik nową sprężynę a na wymianę drugiej już dojadę . Lipa :(

  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Powrócił już do służby . Przykro się patrzyło jak bez jednego koła tak stoi i czeka na kawałek zawiasu .


Ogólnie to się podniósł o 15 mm około . Tragedii nie ma . Może trochę opadnie z czasem . W końcu... porównywać 15 letnie sprężyny z nowymi to zawsze będzie różnica .


W drodze do domu spotkałem miłą operatorkę 120d . Tam to sroga gleba bo z przodu to tak 10 mm opony w nadkolu schowane już było . Zakochałem się .... Odjechała ... przeszło mi :D


Tak wogóle to z prawej była sprężyna CS Germany o numerze 101.600 . Z lewej oryginał ale numeru nie odczytałem .

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Przy okazji wyszło że osłona tarczy hamulcowej się utleniła na mocowaniach i wisiała tak prawie na jednej śrubie już . Plus taki że nowe zamienniki to 40 zł i wymiana bez zdejmowania piasty . U kolegi w e38 jedna osłona 840 zł plus zdjęcie piasty plus nowe łożysko . Nie dotykamy tematu .

00bdf11519dc4d0amed.jpg


Przy okazji po czyszczeniu piasty bicie tarczy na poziomie 0,01 mm uzyskałem .

  • 4 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nowe zajęcie , tuleje pływające te z tyłu z dołu . Szybki temat , pneumatyczny klucz , ściągacz i fabryczny lewarek z e46 i w godzinę wymieniłem z pomocą kolegi obie strony . Lewa była w sumie ok ale prawa to zużycie 200% . Niedość że wzdłuż luz na 10mm to jeszcze osiadła w bok na 5-6 mm . Wleciały nowe Lemfordery .

0ff8f8d85d307077med.jpg

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dzisiejszy dzień sponsoruje literka N jak NIEDASIE ! Pojechałem geometrię zrobić i przód poszedł normalnie a tył nie da się ruszyć . Śruby stoją dęba . Pozostaje poszukać w garazu "metrowego tłumacza" i to spróbować rozkręcić . Swoją drogą mechanik wybrał profil standardowego zawieszenia a nie Low Ride .

44aa47b5fe3d09b1med.jpg

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ładnie ta osłona tarczy wygląda! :cool2:

Mógłbyś dać namiary na taką?

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wielkie dzięki za linka! :cool2:

Znalazłem i dla siebie, tyle że tył.

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No tylko wymiana tylnej osłony kotwicznej to ciekawsze zajęcie bo piastę trzeba zdjąć . To do zestawu nowe łożysko potrzebne .


Ja sobie wymieniłem tylny czujnik klocków hamulcowych . 3-4 lata go mam i dopiero przy zmianie tarcz hamulcowych znalazłem takie cudo z uciętym kabelkiem . Pewnie komuś nie chciało się zmieniać bo trzeba pół nadkola odkręcić . Oczywiście zalecam nowe śrubki i te blaszki sobie zamówić . 15 letnie albo się odkręcą albo trzeba użyć jednego z ostatecznych narzędzi : szlifierka lub wiertarka .

e2140e0d6dfb82d8med.jpg744bca68e4f3e1b6med.jpg


Oczywiście wybicie poza skalę mojego cebulomierza . 3 lata temu zmieniałem amortyzatory to przycebuliłem na odbojach . To mam za swoje . Znów demontaż :D Rozleciało się przy wyjmowaniu nadkola .

0734effb3b576e29med.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Do mnie już jadą odbojnice na amory tylne. :D

Co do tarcz kotwicznych, to już zgłębiłem temat. Rzeczywiście wyzwanie nie lada. :cry:

Jeśli chodzi o nadkola i wkręty, to zawsze jakoś udawało się bez szlifierki czy wiertarki.


Niedawno zachciało mi się wymieniać te wkręty w przednim zderzaku, bo zauważyłem że te blaszki i wkręty są co raz trudniejsze do odkręcenia. Wcześniej nigdy nie było większych problemów z ich odkręceniem. Tym razem jedna blaszka tak się "zżyła" z wkrętem, że kręciła się wraz z nim.

Postanowiłem użyć szlifierki. Łeb wkręta tak się rozgrzał, że się wtopił w zderzak. :cry2: No i odpuściłem sobie.

Dobrze że pojawiła się wzmianka o tych wkrętach, to zrobię powtórne podejście. :cool2:

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Generalnie to wczoraj może 2 albo 3 raz odkąd go mam siedziałem sobie chwilę z tyłu i bawiłem przełącznikami szyb . Wygląda na to że trzeba je wyjąć i kontaktem do styków zaatakować . Druga sprawa że skoro od tylu lat tylnej kanapy nie używam to może jednak Smarta kupić ? :D


Jak już będziesz kopał przy piastach to obejrzyj przeguby i te zakichane zębatki ABS . Z tego co widzę to jakaś dobra dusza kiedyś tam u mnie grzebała i przeguby są jak nowe . No i możesz mieć problem z tą nakrętką bo ona jest tak zjedzona że często nie ruszy .Jak wymieniałem łożysko bo pękło to mechanik poprostu nacinał ten brzeg piasty i nakrętkę . Piastę musiałem kupić nową .

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dzięki, dobrze piszesz! :cool2:

Niestety, czas gra na niekorzyść naszych fur. :cry:

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Odbój zmieniony . Czas operacyjny 40 minut . Korozjon i tak w miarę omija te auta . Ale .... muszę zabezpieczyć z tyłu z lewej strony róg nadkola na styku z końcem zderzaka . Chyba troszkę obcierał . I z tym trzeba by podzialać szybko . Bo błotnik z przodu zmienić się da a tu nie .
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Widać, że mój przypadek nie jest odosobniony odnośnie tylnych błotników.

Raczej nic tam nie trze. W każdym bądź razie nie powinno, jeśli nie są połamane prowadnice tylnego zderzaka.

Ja zdejmowałem tylny zderzak, by zlikwidować ognisko rdzy na błotniku. Przy okazji zauważyłem zaczątki rdzy karoserii. :(

Natomiast 3 lata temu zauważyłem, że z przednich drzwi (obydwu) idzie cieniutka ruda struga rdzy w dół. Pewnie spod łączenia poszycia. Gdzieś tak już na wysokości górnego zawiasu. :(

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Hmm dziwne miejsce na kornika .


Generalnie to w rejonie tylnego wózka to za 3 lata w niejednym może być ciekawie już . Chociaż wciąż nic groźnego . Ja sobie w sobotę ten temat opracuję z rogiem nadkola .

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Prawda! :cool2:

A tam gdzie osłonięte podwozie osłonami, zero rdzy.

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.