Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Za dużo Ci nie powiemy.

Ja - jakbym szukał E92 - to WYŁĄCZNIE z 6cyl. silnikiem.

Za niezajechaną sztukę trzymającą się w całości - dołożyć trzeba sporo - to fakt, ale pasuje do coupe jak ulał.

2.0d to pasuje mi do w rodzinnego kombi...

Ale, że to coupe ma kosztować 25.ooo zł - to wiadomo, że budżet jest tu kluczem.

Goła jest mocno - szkoda, ale jest salon PL, więc można popytać, sprawdzić... i może..., może...

Sam przebieg nie jest problemem, w takich autach problemem są jego właściciele, kolizje i wypadki, błędy i zaniedbania serwisowe lub niska jakość obsługi serwisowej...

Jeden z przykładów - wg ZF (producenta skądinąd świetnej skrzyni biegów w tym aucie) - olej i filtromiskę w automacie wymieniamy co 120 tys. km...

I teraz pytanie - a kiedy był wymieniany w tej sztuce?


Podsumowując - nie znam jej, nie chcę krzywdzić, ale w takich maszynach najpierw sprawdzamy stan nadwozia pod kątem ewentualnej przeszłości powypadkowej...

Resztę sprawdzamy w następnej kolejności...

I bądź uważny.


Zdekodowany VIN: WBAWD11078P195307

Prod. Date 2007-11-10

Type 320D OL (EUR)

Series E92 (3 Series)

Body Type COUPE

Steering Left Hand Drive

Engine N47

Displacement 2.00

Power 130kw / 177hp

Drive HECK

Transmission Automatic

Colour SPARKLING GRAPHITE METALLIC (A22)

Upholstery LEDER DAKOTACREAMBEIGE (LCGE)


Editions and packages

P7RSA Package Comfort


Comfort and interior equipment

S415A Sunblind rear

S423A Floor mats velours

S428A Warning triangle and first aid kit

S431A Interior mirror with automaticdip

S481A Sports seat

S493A Storage compartment package

S494A Seat heating driverpassenger

S4ADA Interior trim strips alu brushed fine

S4AEA Armrest front retractable


Multimedia

S663A Radio BMW Professional

S672A CD changer for 6 CDs

S676A HiFi speaker system


Driver assistance and lightning

S508A Park Distance Control PDC

S521A Rain sensor

S534A Automatic air conditioning

S540A Cruise control

S563A Light package

S502A Headlight cleaning system

S520A Fog lights

S522A Xenon Light

S548A Kilometercalibrated speedometer


Wheels and drive

S205A Automatic transmission

S249A Multifunction f steering wheel

S2C5A BMW LA wheel star spoke 185

S2PAA Wheel bolt retainer

S255A Sports leather steering wheel


Environment and safety

S302A Alarm system

S313A Foldin outside mirror

S358A Climate comfort windscreen

S863A Retailer Directory Europe

S879A Onboard vehicle literature German

S8SPA Control unit COP

S851A Language version German


Other equipment

S1CAA Selection of COP relevant vehicles

S1CBA CO2 package

S1CDA Brake Energy Regeneration

S993A model year code in VIN

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

O N47 znajdziesz wszystko wystarczy poszukać.

 

Type
Value
VIN	WBAWD11078P195307
Prod. Date	2007-11-10
Type	320D OL (EUR)
Series	E92 (3 Series)
Body Type	COUPE
Steering	Left Hand Drive
Engine	N47
Displacement	2.00
Power	130kw / 177hp
Drive	HECK
Transmission	Automatic
Colour	SPARKLING GRAPHITE METALLIC (A22)
Upholstery	LEDER DAKOTACREAMBEIGE (LCGE)

Editions And Packages
P7RSA	Package Comfort

Comfort And Interior Equipment
S415A	Sunblind Rear
S423A	Floor Mats Velours
S428A	Warning Triangle And First Aid Kit
S431A	Interior Mirror With Automaticdip
S481A	Sports Seat
S493A	Storage Compartment Package
S494A	Seat Heating Driverpassenger
S4ADA	Interior Trim Strips Alu Brushed Fine
S4AEA	Armrest Front Retractable

Multimedia
S663A	Radio BMW Professional
S672A	CD Changer For 6 CDs
S676A	HiFi Speaker System

Driver Assistance And Lightning
S508A	Park Distance Control PDC
S521A	Rain Sensor
S534A	Automatic Air Conditioning
S540A	Cruise Control
S563A	Light Package
S502A	Headlight Cleaning System
S520A	Fog Lights
S522A	Xenon Light
S548A	Kilometercalibrated Speedometer

Wheels And Drive
S205A	Automatic Transmission
S249A	Multifunction F Steering Wheel
S2C5A	BMW LA Wheel Star Spoke 185
S2PAA	Wheel Bolt Retainer
S255A	Sports Leather Steering Wheel

Environment And Safety
S302A	Alarm System
S313A	Foldin Outside Mirror
S358A	Climate Comfort Windscreen
S863A	Retailer Directory Europe
S879A	Onboard Vehicle Literature German
S8SPA	Control Unit COP
S851A	Language Version German

Other Equipment
S1CAA	Selection Of COP Relevant Vehicles
S1CBA	CO2 Package
S1CDA	Brake Energy Regeneration
S993A	Model Year Code In VIN

3A0jS9b.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Goła jest mocno - szkoda

:shock:

Ksenony, skórzane i grzane sporty, regulowany podłokietnik, audio hifi, automat, pdc tył i nawet uchwyty na kubki są. Golas, bo nie ma daszka? :roll:

Wg mnie zdecydowanie warto obejrzeć.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wyposażenie jest bardzo fajne.


Niestety auto jest poobijane, nawet na tych słabych zdjęciach to widać. Przede wszystkim uszkodzony jest prawy tylny błotnik. W prawym reflektorze stoi woda. Brakuje zdjęcia z przedniej lewej strony, no i przydałoby się zdjęcie pod maską.


Z blendy kierownicy zeszła już prawie w całości warstwa gumy. Fotel kierowcy zmęczony, generalnie ta tapicerka jest ładna ale wymaga bardzo regularnej pielęgnacji. Całe auto może i do ogarnięcia, ale nie da się tego uprawdopodobnić bo zdjęcia słabe.

3A0jS9b.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

:shock:

Ksenony, skórzane i grzane sporty, regulowany podłokietnik, audio hifi, automat, pdc tył i nawet uchwyty na kubki są. Golas, bo nie ma daszka? :roll:

 

A chociażby... :mrgreen:

Daszek w e9x to ważny temat... :cry2:

O jakieś tam radary, webasta i inne szyberdachy można by się też kłócić. :|

Ale że nie ma nawet i-drive czy jeżdżącego prądu w fotelach to może nie kontynuujmy tego wątku... :oops:

o 6 cylindrach nawet nie wspomnę... :mrgreen:

 

Wg mnie zdecydowanie warto obejrzeć.

To prawda.

Ale to nastoletnie coupe - najpierw sprawdziłbym historię ubezpieczeniową...

Często w tym nadwoziu różnie bywa z przeszłością ... - delikatnie mówiąc...

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano

Byłem oglądać to auto jakieś 2-3 miesiące temu.

Jest już bardzo, bardzo długo wystawiona na sprzedaż.

No teraz tak z grubsza.


Plusy:


-Jak na N47 177KM to bardzo ładnie chodziła, oglądałem ich kilka sztuk i ta naprawdę fajnie chodziła na tle innych. Niektóre e92 z tym silnikiem to chodziły jak Passat 1.9 TDI... Nie wiem od czego to jest zależne. Kazda z nich była z automatem i różnice miedzy egzemplarzami były naprawdę spore. W każdej sprzedawca zapewniał że soft był fabryczny.

-automat ładnie zmienia biegi

-auto z polskiego salonu

-cena jak za e92 w automacie nie jest zła i polski salon

-Jak ja ja oglądałem to była za 29999 zł. To był koniec listopada/początek grudnia. Tysiąc z hakiem było do urwania a właścicielowi raczej zależało na sprzedaży tego pojazdu.


Teraz minusy


-jak na ten przebieg to wnętrze mocno złachane ale to zasługa jasnych skór, one niestety bardzo słabo znoszą próbę czasu i eksploatacji

-auto całe poobijane z tego co pamiętam prawy błotnik do roboty ( nie wiem czy da się to wyciągnąć czy nie) , na zderzaku były pęknięcia i był do malowania

Można to zrobić ale to koszta albo jeździć i się nie przejmować. Co kto lubi.

-brak Navi ( potem takie auto jest nie do sprzedania szczególnie e92 ) i wygląda to słabo

-jak dla mnie słabe wyposażenie chociaż o wiele e92 z tym silnikiem jest słabiej wyposażonych

-pamiętam że malowany był dach, maska i drzwi ale nie wiem które, sprzedający niby nie wiedział o dachu


Auto nie jest złe ale mnie nie urzekło i sporo było w nim do roboty.

Ja sobie darowałem. Ale za ta cenę to nie jest zła opcja.


Wielu tutaj radzi abyś poszukał BMW z 3 litrowym motorem ale ja uważam że to skórka za wyprawkę. Tzn co mam na mysli i przez co sam przechodziłem.


Po 1 większość 3 litrowych e92 ma silnik m57 a to już niestety wiekowa konstrukcja, wiem że jest niezawodna ale jednak lata robią swoje, przebiegi, wszystko sprowadzane z zagranicy z zagmatwana historia, więcej pali jest głośniejszy i ma te 6 cylindrów czyli więcej rzeczy się może zepsuć no i jest cięższa. Sam szukałem własnie e92 z 3 litrówka pod maska i odpuściłem. Obejrzałem parę sztuk i dałem sobie spokój...

Ludzie padła z cofanymi licznikami cenią po 40 tysi i więcej a stan tych aut jest opłakany. Nie ma praktycznie możliwości aby upolować taka sztukę z polskiego salonu czy w fajnym stanie chyba ze położysz gorę gotówki.


Z silnikiem N57 to już inna bajka bo to nowszy silnik tylko również ma problem z łańcuchem jak N47 ale wtedy mamy młodsze roczniki ale ich cena jest horrendalna ale również wszystko ściągane z zagranicy i ciężko nie trafić na padło.


No i zostało nam N47 które może i nie jest najlepszym silnikiem na świecie ale w e92 masz największe szanse na znalezienie normalnej sztuki z w miarę przejrzysta historia. Z tym silnikiem trafiają się auta z polskiego salonu lub sprowadzane na zamówienie z Niemiec przez BMW selection. Jest ich poprostu więcej, więcej osób mogło sobie pozwolić na takie auto i można znaleźć coś sensownego w natłoku ogłoszeń. N47 w automacie może nie jest demonem prędkości ale do sprawnego poruszania się wystarczy. Można zrobić chip i mamy naprawde fajne auto. Nie pali dużo, no i 4 cylindry to 4 wstyski itp.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W m57n2 też trzeba wymieniać rozrząd, minus jest jeszcze taki, że raczej go nie słychać w przeciwieństwie do n47/n57.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Znam człowieka z Szubina, który już w 2014 roku na BMW e60 525d M57N2 RWD automat jeżdżąc z lawetą (także z taką na dwa auta :oops: ) zrobił 55o.ooo km...

I oprócz narzekania na poszarpujący automat (mówił, że go nadwyrężył prawdopodobnie przez własną głupotę - luz na hamulcu najazdowym na sprzęgu przyczepy), auto jeździło świetnie.

Poza problemem z szarpaniem automatu - tylko podstawowa eksploatacja...

Żadnej wymiany rozrządu nie robił.

Także taka sytuacja.

Trzeba kupować auta z przezroczystą historią.

3.0d to solidna maszyneria, w pojedynczym turbo prawidłowo prowadzone zrobi ogrom kilometrów.

Zresztą były tu już takie po realnym "1.ooo.ooo" km przebiegu w kołach i z napisem na liczniku "2oo z hakiem"...

Jakie inne auto w nowożytności można cofnąć o 8oo.ooo km i potrafi ono jeszcze poruszać się z gracją o własnych siłach?

Edytowane przez miczek.mk

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wielu tutaj radzi abyś poszukał BMW z 3 litrowym motorem ale ja uważam że to skórka za wyprawkę. Tzn co mam na mysli i przez co sam przechodziłem.

 

Wystarczy się pogodzić z tym że trzeba za taki samochód w dobrym stanie zapłacić zdecydowanie więcej i tyle.


Większość może też poradzić że jak masz się pchać w "prestiżowe" coupe BMW w takim budżecie to lepiej poszukać czegoś nowszego z małym przebiegiem i mniej prestiżowej marki, bo porządne utrzymanie jakiegokolwiek BMW to co najmniej kilka tysięcy złotych rocznie.

3A0jS9b.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Aaben - święte słowa. :cool2:

Ale BMW jest w modzie w pewnych kręgach. :oops:

A kupeta - to już na maxa... :|

Pomimo - że wielu z tych kręgów - na nie zwyczajnie nie stać. :|

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano

Wielu tutaj radzi abyś poszukał BMW z 3 litrowym motorem ale ja uważam że to skórka za wyprawkę. Tzn co mam na mysli i przez co sam przechodziłem.

 

Wystarczy się pogodzić z tym że trzeba za taki samochód w dobrym stanie zapłacić zdecydowanie więcej i tyle.


Większość może też poradzić że jak masz się pchać w "prestiżowe" coupe BMW w takim budżecie to lepiej poszukać czegoś nowszego z małym przebiegiem i mniej prestiżowej marki, bo porządne utrzymanie jakiegokolwiek BMW to co najmniej kilka tysięcy złotych rocznie.

 

Co z tego że masz pieniądze jak nie możesz ich wydać na coś sensownego? To co proponują ludzie na rynku jest raczej delikatnie mówiąc słabe a kupić dobra 3 litrowa coupete to już wogule ciężkie zadanie. Przypudrowane trupy za 150% ceny rynkowej które miały być perełką na miejscu okazują się cofanymi padlinami. Jakoś dziwnym trafem te auta nieważne od ceny lubią stac miesiącami na allegro, olx czy otomoto lub nawet na facebooku i nic ich nie kupuje.

Towar jest wart tyle ile ktoś jest w stanie za niego zapłacić.

Oczywiście są BMW których wartość mimo lat ciągle rośnie wieku np E31 ale e92 to zwykły samochód tylko że w fajnym opakowaniu który mimo upływu lat ma się nieźle ale nie należy go brać za niewiadomo co...

Utrzymanie każdego auta kosztuje a BMW jest niestety albo stety w tych markach podwyższonego ryzyka i trzeba się z tym pogodzić.

Gdy zdawałem na prawko, wszyscy znajomi starali się uciuać na pierwsze auto a BMW wiodło w tym pierwsze skrzypce. No i po jakimś czasie było ich stać na 10 letnie auto. Jednak większość uderzyła w jakieś przeciętne auta ale znaleźli się tacy co wybrali sobie to wymarzone BMW. Które kupili wtedy za 10 - 15 tysięcy. A teraz? Np dzisiaj wchodzę na otomoto, a tam te same BMW za 10 - 15 tysięcy xD z tym, że dzisiaj mają lat 20 i więcej xD

comment_JCBPu09d6M7UjfXXkOQVaNYhftidhJvo.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No i stoją w ogłoszeniach, nie wiem co Ciebie to boli. :)


Akurat we wszystkich E9X można w Europie przebierać jak w ulęgałkach, ceny za te samochody w Polsce należą do najniższych w Europie bo jakość jest słaba, kto ma kasę wydaje ją na sensowne auto z importu. Polski rynek aut powyżej 2.0 (dotyczy to zarówno nowych jak i używanych) psuje akcyza.

3A0jS9b.png
  • Moderatorzy
Opublikowano

Tylko, że przy używce ta akcyza kwotowo tak nie boli jak przy nowym.

Pytanie czy warto dopieszczać dość biedne E92 z podstawowym silnikiem.


Czasami nachodzila mnie myśl zeby sprzedać swoje E93 330d kupione przeze mnie w salonie w PL w 2010 (tzw ex AG). Konfig typu zaznacz wszystko.

Ale właśnie igiełki od Mirków handlarzy tak zdołowały ceny, że za bezcen nie oddam.

Poczekam do lata i polatam bez dachu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

I to jest cały 3.0d.

Ci co mają właściwe moce finansowe i mieli szansę szczerze porównać 2.0d z 3.0d, a jednocześnie udało im się trafić porządne i przezroczyste 3.0d - nie mają ochoty się go pozbywać. :D

Bo co kupią zamiast? :?:

Naprawdę trudno o bardziej skuteczne, trwałe i niepozorne połączenie... :mrgreen:


Kto miał ten wie - w szczególności remapowany 3.0d w automacie - prawy pedał wciskamy i ... i nas nie ma... :cry2:

i to wszystko przy spalaniu porównywalnym z wieloma ekoterrorystycznymi cudami, które bez dodania połowy gazu - mają problem z ruszaniem, a co dopiero z jazdą... :oops:


PS.

Się rozpisałem. Niepotrzebnie.

Przecież na takie e92 3.0d to przynajmniej ze dwa razy większy budżet trzeba mieć... :oops:


25.ooo zł to w przezroczystej i niezawodnej opcji - to bardziej na Aurisa wystarczy... :cool2:

Przy tym budżecie e92 może być tylko lepsze lub gorsze... :|

Porządnego i udanego - się nie da... :oops:

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Znam człowieka z Szubina, który już w 2014 roku na BMW e60 525d M57N2 RWD automat jeżdżąc z lawetą (także z taką na dwa auta :oops: ) zrobił 55o.ooo km...

(...)

Żadnej wymiany rozrządu nie robił.

Także taka sytuacja.

Też znam takie auta, i nawet z większym przebiegiem, ale co to zmienia? Jedna jaskółka wiosny nie czyni. Trzeba uczulać na temat rozrządu w tym silniku, jest wiele przypadków aut z m57n2, z polskiego salonu, z prawdziwym przebiegiem w okolicy 200 tys. km w których rozrząd strzelił bez ostrzeżenia i było po silniku. Nawet jest tu w galerii chyba e93 po takiej akcji (wydaje mi się, że to było w 2018), kupione od forumowicza, który dbał obsesyjnie.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano (edytowane)

Przecież na takie e92 3.0d to przynajmniej ze dwa razy większy budżet trzeba mieć... :oops:

Z ciekawości zerknąłem i np mamy:


https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-e92-330xd-ID6CRrAU.html#1161ecc4be


https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-ID6CS4aI.html


https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-coupe-3-0d-w-super-stanie-pewny-serwis-nie-szrot-ID6Cu8cn.html#c628e38bf8

Edytowane przez Mary_Magdalene
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

:mrgreen:

Nie, no wiadomo...


:duh:

Mówiłem o porządnych sztukach i z przezroczystą historią.

Takich normalnych.

W PL jest ich mało, często trzeba szukać na rynkach bardziej cywilizowanych.


W Niemczech szukając czystej sztuki - e92 3.0d bez 10-12 tys. Euro nie ma po co jechać...

Tu pierwsza z brzegu, 2008 rok, 217 najechane, 12.ooo Euro... (plus akcyza)...

https://www.mobile.de/pl/Samochod/BMW-330d-Coupe-Aut.-M-Paket-ab-werk./vhc:car,srt:price,sro:desc,ms1:3500_15_,frn:2005,ful:diesel,pwn:165,pwx:173,vcg:sportscar/pg:vipcar/293457086.html


Ale nie chcę tu wklejać linków - szkoda czasu.

Wszyscy co szukali 3.0d wiedzą o co chodzi...

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.