Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wklej vin do tytuły. Sprawdź historię serwisową, jest w tym zestawieniu kilka istotnych elementów. Szybka wyświetlacza nie wygląda najlepiej, co do stanu boku fotela kierowcy można się domyślać, że nie jest najlepiej. Niedawno sprawdzałem f11 z taką samą tapicerką i tymi samymi fotelami, przy ok 80 tys. km był wpis o wymianie poszycia fotela kierowcy a auto robiło ok 30 tys. km w pół roku, więc zapewne trasy (Niemcy).


VIN: WBA5G71050GT66551

Type code: 5G71

Model: 528I XDRIVE (EUR)

E-F-R series: F11 LCI (LifeCycleImpulse)

Series: 5

Type: TOUR

Steering: LL

Doors: 5

Engine: N20

Displacement: 2.00

Power: 180 (245 hp)

Drive: ALLR

Transmission: AUT

Paint code: A90 - SOPHISTOGRAU BRILLANTE

Upholstery code: LCOX - LEDER DAKOTA/OYS

Prod.date: 2015-07-03

S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES

S1CB ACEA / CO2 scope

S1CC Auto start/stop function

S1CD Brake Energy Regeneration

S2K1 BMW LA wheel, V spoke 236

S2PA Lockable wheel bolt

S2VB Tyre pressure control (TPC)

S3AG Reversing camera

S3AP Windscreen with grey wedge

S3AT Roof rail, aluminium, satinised

S4AT Interior trim finishers black high-gloss

S4NE BLOW-BY-HEIZER

S4U2 ECO PRO

S4UY Ski and snowboard bag

S5A1 LED-NEBELSCHEINWERFER

S5AC High-beam assistant

S5AL ACTIVE PROTECTION

S6AC INTELLIGENTER NOTRUF

S6AE TELESERVICES

S6WB MULTIFUNKTIONALES INSTRUMENTENDISPL

S7NH BMW Service inclusive

S8A1 Sprachversion polnisch

S8AT POLNISCH BETRIEBSANL./SERVICEHEFT

S8KA OELWARTUNGSINT. 30.000KM/24MONATE

S8TF Active pedestrian protection

S9AA Outer skin protection

S205 Automatic transmission

S230 Extra package, EU-speciifc

S255 Sports leather steering wheel

S258 Tyres with runflat properties

S302 Alarm system

S316 automatic trunk lid mechanism

S320 Deleted, model lettering

S417 Roller sun visor, rear door

S418 Luggage compartment package

S423 Floor mats, velours

S428 Warning triangle and first aid kit

S430 Interior/outside mirror with auto dip

S431 Interior rear-view mirror with auto dip

S456 Comfort seat with memory

S488 Lumbar support, driver and passenger

S494 Seat heating driver/passenger

S502 Headlight cleaning system

S508 Park Distance Control (PDC)

S534 Automatic air conditioning

S548 Kilometre speedo

S552 ADAPTIVER LED-SCHEINWERFER

S575 Socket, lugg. comp. incl. 2. batt.

S609 Navigation system, Professional

S676 HiFi speaker system

S698 Area-Code 2 for DVD

S877 Omission of non-combined operation

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Znając życie - niezaznaczona opcja "bezwypadkowy" w ogłoszeniu 0T0M0T0 tego auta jest zapewne kluczem do zagadki...

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano

Jak dla mnie oferta jest naprawdę ciekawa. Wszystko jest ok - pierwszy właściciel, od Dealera, z gwarancją BMW PS, nie wygląda na zużyty samochód, rocznikowo też ok, cena jest w mojej opinii też dobra.

Na minus jest niestety, jak dla mnie, X-drive - chyba, że go potrzebujesz ( będzie więcej palił i teoretycznie będzie generował większe koszty w serwisowaniu).


Właśnie się zorientowałem, że nie ma zbyt dużo takich benzyn na rynku.. Jeżeli chcesz mieć 5'tkę w Kombii i koniecznie benzynę, to warto się tym autem przejechać, obejrzeć je, ew. wziąć na diagnostykę i kupić :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na minus jest niestety, jak dla mnie, X-drive - chyba, że go potrzebujesz ( będzie więcej palił i teoretycznie będzie generował większe koszty w serwisowaniu).

Posługujesz się stereotypami - niestety... :oops:


Wyjaśnię...

Po pierwsze:

Fundujesz sobie aplikację xDelete...

I masz raz x-drive, a raz nie. Klikając w smartfonie... :mrgreen:

Po drugie:

Kupujesz taką F11 w 245KM (czyli cywilny samochód rodzinny), robisz ją na okolice 300KM (bo dopiero wtedy będzie czuć że jeździ to jak na markę BMW przystało) i jak chcesz żeby było to skuteczne auto nie tylko w spalaniu opon pod Tesco, ale także w innych warunkach - to nie ma lepszego rozwiązania niż x-drive... :mrgreen:

Po trzecie:

Te dwa litry oleju w skrzynkę i jeden litr w napęd przedni (zakładając maniakalne dbanie - to co 60 tys.km) oraz zakładanie zawsze czterech bezwzględnie RÓWNYCH opon w aucie - przy takiej wartości samochodu - można nazwać "generowaniem większych kosztów w serwisowaniu"? :nienie:

Sam zakup szerszych opon na tył w RWD jest droższy niż serwisowanie niezajechanego BMW w x-drive... :cry2:


Także proszę pomyśl troszkę, zanim powielisz stereotypy rodem z komunizmu o napędzie 4x4... :|

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano
Na minus jest niestety, jak dla mnie, X-drive - chyba, że go potrzebujesz ( będzie więcej palił i teoretycznie będzie generował większe koszty w serwisowaniu).

Posługujesz się stereotypami - niestety... :oops:

...

Te dwa litry oleju w skrzynkę i jeden litr w napęd przedni (zakładając maniakalne dbanie - to co 60 tys.km) oraz zakładanie zawsze czterech bezwzględnie RÓWNYCH opon w aucie - przy takiej wartości samochodu - można nazwać "generowaniem większych kosztów w serwisowaniu"? :nienie:

Sam zakup szerszych opon na tył w RWD jest droższy niż serwisowanie niezajechanego BMW w x-drive... :cry2:

Cześć, ile więcej pali 528i z x-drive?

Ile kosztuje wymiana napędu X-drive?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Cześć, ile więcej pali 528i z x-drive?

Przepraszam, ale mam wrażenie, że Twoja wiedza na temat x-drive, czy xDelete jest żadna.


Tu masz trochę na naszym forum:

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=95&t=359339


Więc powiem o swoich doświadczeniach (oparte na swoich samochodach): 330d+ (3.0d manual, RWD) vs 330xda+ (3.0d automat, x-drive).

330xda+ z włączonym x-drive pali około 0,5-1 l/100km więcej od 330d+.

Ale 330xda+ jest bez porównania skuteczniejsze i bezpieczniejsze od RWD. :oops:

I wcale się nie trzeba starać, żeby jechać skutecznie i bardzo bezpiecznie... :cool2:

A najlepsze jest to, że przy wyłączonym x-drive przez xDelete - palą tyle samo... :cry2:

 

Ile kosztuje wymiana napędu X-drive?

:cry2:

Widzę, że zabolało... :norty:

Bo abstrakcyjne pytania zadajesz. :mad2:


Ale niech tam - odpowiem:

Wiadomo, że WYMIANA napędu x-drive kosztuje.

TYLKO PO CO CHCESZ go wymieniać? :mad2:

Chcesz zaoszczędzić na tych trzech litrach oleju przy przeglądzie - co pisałem powyżej, czy jeździć na każdej oponie innej marki i rozmiaru?

Bo nie kumam, po co pytania na tak niskim poziomie... :duh:

Chyba, że do swojego RWD chcesz go założyć? :oops:

Fakt - warto, ale polecam sprzedaż i kupno z fabrycznym x-drive... :cool2:


Kurde :mad2: - kupisz przezroczyste i niezmęczone auto z x-drive, wymienisz ten cholerny olej co 60 tys km., opony wymieniasz zawsze kompletami w jednym rodzaju, i... ... i latasz. :mrgreen:

A jak lubisz nieraz przeistoczyć x-drive w RWD - to xDelete na smartfon i finał...


PS.

Chyba, że mówimy o jakiś starodawnych BMW z 4x4... :oops:

Wtedy może jakieś krzyżaki trzeba wymieniać, no i xDelete tego nie obsłuży.

Ale załóżmy, że nikt tu o youngtimery nie pyta...

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano
W skrzyni rozdzielczej są tarcze sprzęgłowe, które nastawnik spina lub rozpina w celu przekazania napędu. Jeśli wyłączymy nastawnik to po prostu nie mamy przedniego napędu.
Opublikowano
Cześć, ile więcej pali 528i z x-drive?

 

Więc powiem o swoich doświadczeniach (oparte na swoich samochodach): 330d+ (3.0d manual, RWD) vs 330xda+ (3.0d automat, x-drive).

330xda+ z włączonym x-drive pali około 0,5-1 l/100km więcej od 330d+.

...

A najlepsze jest to, że przy wyłączonym x-drive przez xDelete - palą tyle samo... :cry2:

 

Ile kosztuje wymiana napędu X-drive?

:cry2:


Bo abstrakcyjne pytania zadajesz. :mad2:

...

Kurde :mad2: - kupisz przezroczyste i niezmęczone auto z x-drive, wymienisz ten cholerny olej co 60 tys km., opony wymieniasz zawsze kompletami w jednym rodzaju, i... ... i latasz. :mrgreen:

A jak lubisz nieraz przeistoczyć x-drive w RWD - to xDelete na smartfon i finał...

 

 

Pytanie o koszty nie jest pytaniem abstrakcyjnym.

Kiedyś bodajże w 7 klasie uczyli podstaw dynamiki. a=F/m.

Auto waży więcej, ma więcej elementów, które mogą potencjalnie ulec awarii i w dodatku serwis jest droższy. Rozumiem jednak Twój punkt widzenia miczek.mk

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.