Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Siemaneczko !

Po przebojach z kupnem samochodu i grubszym ogarnięciu samochodu po poprzednim "oprawcy" bo właścicielem nie można nazwać człowieka który tak zaniedbał auto, przedstawiam wam swoje E87 które dostało nowe, mam nadzieję lepsze życie :D

Auto kupiłem w stanie nie zbyt dobrym, była to czysta seria, jedyną zaletą był M pakiet który był już na samochodzie i napęd w miarę dobrym stanie. Kupiłem to auto z myślą o małym projekcie na wozidełko na trackday i chwilowo do jazdy na codzień.

Specyfikacja Auta:


Type code: UG51

Model: 120D OL (EUR) E87

Series: 1

Type: SH

Steering: LL

Doors: 5

Engine: M47/T2

Displacement: 2.00

Power: 120 (163 hp)

Drive: HECK

Transmission: MECH

Paint code: A22 - SPARKLING GRAPHITE MET

Upholstery code: GCSW - STOFF/SENSATEC F

Prod.date: 2005-10-24

S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES

S2MH BMW alloy wheel, M double spoke 208

S4MG Int. mouldings aluminium glacier-silver

S8SP Control unit COP

S9AA Outer skin protection

S200 Diesel particle filter

S249 Multifunction f steering wheel

S302 Alarm system

S313 Fold-in outside mirror

S320 Deleted, model lettering

S321 Exterior parts in vehicle colour

P337 M Sports package

S339 Shadow-Line

S403 Glass roof, electrical

S411 Window lifts,electric,front/rear

S420 Sun protection glazing

S423 Floor mats, velours

S428 Warning triangle and first aid kit

S431 Interior rear-view mirror with auto dip

S442 Drink holder

S468 Ski bag

S481 Sports seat

S493 Storage compartment package

S494 Seat heating driver/passenger

S502 Headlight cleaning system

S508 Park Distance Control (PDC)

S520 Fog lights

S522 Xenon Light

S534 Automatic air conditioning

S548 Kilometre speedo

S663 Radio BMW Professional

S677 HiFi system Professional DSP

S704 M Sports suspension

S710 M leather steering wheel

S715 M Aerodynamics package

S775 Headlining anthracite

L801 NATIONAL VERSION GERMANY

S851 Language version German

S863 Dealer List Europe

S879 Operating instructions German

S934 WINTER TYRES ON LT/ALY WHEELS



Rzeczy zrobione zaraz po kupnie :

*Regeneracja maglownicy

*wymiana końcówek drążków kierowniczych

*wymiana wszystkich rolek prowadzących pasek

*wymiana pasków

*wymiana płynów i olei

*wymiana tarcz i klocków

*czyszczenie układu chłodzącego

*czyszczenie kolektora dolotowego

*Zaślepienie EGR

*usunięcie klap wirowych

*wymiana koła pasowego


Po tych wszystkich czynnościach auto nadawało się do dalszej eksploatacji. Jednak na tym nie poprzestałem.

Po jakimś czasie zaczęło czegoś brakować w tym samochodzie, a więc żeby wyróżniać się na tle innych 1er zacząłem modzić :D

W międzyczasie byłem zmuszony do wymiany zderzaka bo pani wbiła mi hak prosto pod lampę, lakier będzie ogarniany na wiosnę więc wpadł Mpakiet e82 :D




Mody :

*Lampy przód Bi XENON e82 LCI

*Lampy tył Black line High LCI

*CIC Professional

*Combox Media

*Zaciski z 335D

*Podłokietnik wraz z tunelem środkowym

*Delikatny Virus 200KM 420Nm

*18" Styling 193 w kolorze Chrome Shadow

*tempomat

*Doposażenie w czujnik deszczu/zmierzchu

*Zmiana licznika z E90 High

*Czarne nerki

*Lustro EC+FLA




Plany:

*Gwint

*Rozpórka

*kompleksowe ogarnięcie tematu zawieszenia

*Pełny shadowline KTÓRY BYŁ W ORYGINALE! :evil:

*Poprawić robotę lakiernika "paproka"

*Swap M57 wraz z automatem :D

*wydech aktywny (ale to już po swapie na 3litry)

*Wymiana maski i błotników bo te są ulepione :evil:

*Czarna skóra LCI Fotel+Boczki




Zdjęcia zaraz po kupnie :

EFkkEnQ.jpg

duqDSoU.jpg

LGDRcIk.jpg

RXmiSGn.jpg

I4A0whe.jpg


Zdjęcia podczas prac :

3FnTD4R.jpg

O0RmINo.jpg


LCI przód i tył :D

9fFn1sI.jpg

nym2PWJ.jpg

psJFwqj.jpg

oq94N1p.jpg


CIC i licznik High E9x

J39VVKi.jpg


Zacisk 335D na zimowym kole :evil:

qfY6PQw.jpg



Nowa Rolka na sezon 2020 po kompleksowej renowacji :)

wAHIxl1.jpg


Po lewej stronie po odnowie z nową gumą po prawej przed efekt perfekcyjny :D

zKCpO8g.jpg


Lustro EC z FLA

a6a48c4046044.jpg

64935b713a5e4.jpg


Wypolerowany CID :twisted:

90e8e37d19144.jpg

1b2aa8b1e4bb6.jpg


Zapraszam do komentowania i obserwowania :) Pozdrawiam ! :D :)

Edytowane przez Wioletowy
Opublikowano
Spoko temat się szykuje a tak odchodząc od zmian które wprowadzasz do fury to czemu wybrałeś diesla skoro auto z myślą o wyjazdach na TD? ;)
Opublikowano
Fajny temacik rośnie. CIC + licznik HIGH świetnie odświeżyły wnętrze. Czekam na dalsze mody! :8)

Dzięki za miłe słowa :D niebawem nowe wyzwania modziki :!:

Spoko temat się szykuje a tak odchodząc od zmian które wprowadzasz do fury to czemu wybrałeś diesla skoro auto z myślą o wyjazdach na TD? ;)

Ogólnie temat dość prosty, do diesla jestem przyzwyczajony i jakoś nie mogłem się przekonać :D Poza tym w dieslu mam bardzo dużo możliwości jak sobie podnieść moc, w wolnossącej benzynie jest to ciężkie do osiągnięcia, na turbo-benzynę nie było mnie stać w tamtym czasie, więc wybrałem KOPCIUSZKA :lol: Plan jest taki wstawić motor M57d30 i automatyczną skrzynię z XHP Dzięki temu robię auto pod magiczne 300+ (seria 286KM) kompletuje powoli wszystko tak żeby na jesieni zacząć sobie działać :D

Opublikowano
A kwestia temperatury oleju? Ponoć w dieslu przy ostrej jeździe grubo rośnie temp oleju. Sam mam 118d podkręcone wirusem i zastanawiam się jak takie starty w TD wpływają na kondycję silnika. Będziesz u siebie dorzucał jakąś większą chłodnicę oleju czy jeszcze nie rozkminiałeś tego tematu? :lol:
Opublikowano
W liście zakupów na najbliższy miesiąc mam taka chlodniczkę od fmic tylko jeszcze muszę dokładnie rozmierzyć pas przedni i zrobić jakiś customowy uchwyt do niej, ale to nie problem taki prototyp wrzucę na drukarkę i zobaczymy co z tego będzie :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zdjęcia bez przedniego zderzaka przypominają mi "miłe" momenty jak sam zdejmowałem zderzak . Niezły artysta przy nim działał .


Tarcze i zaciski 335d siadają tak PnP ?

Opublikowano
Zdjęcia bez przedniego zderzaka przypominają mi "miłe" momenty jak sam zdejmowałem zderzak . Niezły artysta przy nim działał .


Tarcze i zaciski 335d siadają tak PnP ?

Tak Przód pasuje bez żadnych przeróbek, natomiast tył nie i trzeba zmienić zwrotnicę bo tarcza kotwiczna nie pasuje. W jakim sensie artysta ? :D Sam działałem przy samochodzie :lol:

Ale to jeszcze pod 120D byś ją montował czy już po swapie na M57?

Pompa oleju ogarnie dodatkowy obieg? ;>

Raczej po swapie, na razie nie widzę potrzeby. :D Tym bardziej ,że mam symbolicznie podniesioną moc w M47. gdzieś czytalem że nie ma problemu z dodatkowym obiegiem. Samo BMW zaprojektowało drugi obieg tyle że do 335i :lol:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
U mnie artysta .. dołożył 2 wkrędy do GK schowane pod nadkolami przednimi . Przez co zdjęcie zderzaka to demontaż najpierw nadkoli był . Obecnie już jak fabryka .
Opublikowano
Kolego w liczniku high pasowało wszystko? czy działa tempomat na tarczy prędkościomierza?

Wszystko działa. Trochę trzeba powalczyć z obudowa :)

Opublikowano
Tak to wiem. A czy można to zrobić zdalnie? Bo mi inpa nie chce działać

Przebiegu i vinu nie zrobisz zdalnie, licznik musisz rozebrać i wpiąć się w pamięć, natomiast kodowanie bez problemu zdalnie zrobisz. Kodujemy NCS nie inpą :)

Opublikowano
Jeśli masz czysty to kodujesz pustym plikiem manipulacyjnym. Boki trzeba spiłować około 3-4mm, na dole te rogi dość mocno. Najlepiej to wyciągnij sobie licznik co siedzi obecnie i porównaj do tego z e9x. :D
Opublikowano
Poprosiłem sprzedawcę by od razu spróbował mi to zrobić zdalnie. Jakie efekty zobaczymy. Co do piłowania czym to piłowałeś ? Bo mam taką na powietrze lub zwykły pilnik.
Opublikowano
Ja robiłem to ręcznie drobnym pilniczkiem, wolę używać ręcznych narzędzi do tego typu prac.
Opublikowano

Dobra dzięki kolego. Jutro dojdzie to dam znać.


Troszkę mam roboty bo oprócz licznika kupiłem sobie Lampy Black Line do E88

P.S teraz mam też led ale Black line robią robotę

Opublikowano

U mnie obeszło się bez kodowania. Wszystko zdalnie zrobili i działa nawet strzałka od tempomatu.


P.S Podziwiam ćie kolego że drobnym pilniczkiem to zrobiłeś u mnie było szlifowania od groma i to nie reczną a elektryczną.

Może polift ma inaczej? NIe wiem


Dziękuję kolego za rady

Opublikowano
U mnie obeszło się bez kodowania. Wszystko zdalnie zrobili i działa nawet strzałka od tempomatu.


P.S Podziwiam ćie kolego że drobnym pilniczkiem to zrobiłeś u mnie było szlifowania od groma i to nie reczną a elektryczną.

Może polift ma inaczej? NIe wiem


Dziękuję kolego za rady

 

O to super, nie masz kropki przy przebiegu ?

Hehe co do tego drobnego pilniczka to jestem modelarzem i mogę siedzieć pół dnia i szlifować ale ma być dokładnie, pozatym nie mam takiego wyczucia, dremel najmniejsze obroty jakie ma to 1000rpm trochę za dużo jak dla mnie :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.