Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie,


Chwilę po wymianie na nowy EGR wraz z chłodniczką w ASO - auto straciło moc i zaczęło kopcić. Brak błędów na liczniku/iDrive. Coś dzwoniło po odpaleniu pod autem przez chwilę. Ponowna wizyta w ASO i okazało się, że odpadła dźwigienka klapek kolektora ssącego. ASO chce wymienić cały kolektor ssący. Auto stoi w ASO i mam pytanie do Was. Do wymiany jest cały kolektor ssący czy tylko ta dźwigienka? Jakaś regeneracja/zamiennik/oryginał? Co przy okazji trzeba zrobić, co zalecacie, co polecacie. Chciałem kupić niezbędne części i podjechać do zaufanego, lecz oddalonego nieco mechanika z gotowym zestawem części i informacją co trzeba zrobić, aby nie marnować czasu.


F11 520d xDrive B47 2015 - 180kkm.


MOZAr4Zg_t.png


Z góry dzięki za pomoc!

Opublikowano

Miałem to samo w X4 2016. Wymieniłem cały kolektor z ASO samemu. Dodatkowo przez nieuwagę czy tam pospiech uszkodzilem uszczelkę od rury co idzie do kolektora i tez wleciala nowa.

Co innego było w N47 gdzie klapki byly zintegrowane z uszczelką...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.