Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 191
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Bardzo fajnie wygląda, daj znać jak z komfortem. Z hamulcem 370 mm z 40i akuratnie, jak widziałem w internetach 20 cali i hamulce 340 mm to już to nie wyglądało tak dobrze.
  • Moderatorzy
Opublikowano

Odbiór, część 2 :)


c579606e8eedc82056871ec8fe67c2c2.jpg


4604979296fe32b2b30ae0315f0f19ad.jpg


7f5a30ed65c180ed1e7f737535a96478.jpg



Nie widze wiekszej roznicy po przejechaniu 20 km na 20” w porownaniu z zimowymi 19”. Troche twardsze, ale nie urywa kręgosłupa. Na pewno 20” ROF na adaptacyjnym zawieszeniu w G20 sa duzo wygodniejsze niz 19” ROF tez na adaptacyjnym w F30.

Instagram: @kolczasty
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Najbardziej mi się podobają czerwone skóry, odważny wybór, szanuję ;)


A tak naprawdę piszę tylko dlatego, żeby dostawać powiadomienia o kolejnych modach :D

Opublikowano

Czy mógłbyś zrobić zdjęcie przedniego koła, tak żeby zobaczyć jak wygląda to z oryginalnymi zaciskami?

Nie zastanawiałeś się nad hamulcami M Performance? Mnie trochę kuszą bo jest większa tarcza i ogromny zacisk a poza tym, mam odwieczny problem z hamulcami w różnych samochodach i na autostradzie bo jednym mocniejszym hamowaniu ciągłe wibracje. Przy sprzedaży oryginalnego zestawu hamulców, M Performance wyjdą 4-5 tys zł.

Jak czerwona skóra prezentuje się na żywo? Też taką zamówiłem :)

Ile wyniosła Cię folia i ceramika?

Pozdrawiam

  • Moderatorzy
Opublikowano
Miałem kiedyś 335i w takim zestawieniu kolorystycznym. Czerwony trochę kontrowersyjny, ale łatwo się do niego przyzwyczaić. Jest rasowo :cool2:
Opublikowano

Ludzie boją się trochę kolorów, albo opinii innych. W salonie BMW handlowiec mówił że wszyscy chcą czarną skórę, ale np. już w śród klientów Porsche zauważyłem większą indywidualność i tam często klienci decydują się na różne "dziwne" zestawienia kolorystyczne.

Ja zamówiłem M340i w kolorze Portimao Blue z wszystkimi czarnymi dodatkami, czarnymi felgami i czerwoną skórą :D

Dołożę pewnie kilka dodatków z M performance i myślę że będzie fajnie :)

  • Moderatorzy
Opublikowano

Porownujac z podstawowymi skorami (kiedys to byla Dakota, a jak to sie teraz nazywa nie pamietam... Vableblecostam?) te z naszywką Individual to zupełnie inna liga jakosci. To primo. Secundo tyle opinii ile dziur w ..., ale zestawienie czarnego lakieru z czerwona skora wg mnie zawsze pasuje wyjatkowo dobrze. Tertio stojacy obok moj stary F30, caly czarny z czarnym wnetrzem, wyglada smutno w porownaniu do G20. Wieczorem jak znajde chwile to wrzuce troche zdjec z porownaniem F30 vs G20, zdjecie kol z zaciskami i wnetrza.


Przerzucilem wszystkie graty i pierwsze zgrzyty. Nie mam co zrobic z rzeczami, ktore w F30 byly w schowkach pod podloga bagaznika. Poupychalem je w skrzynke bagaznikowa. Mini schowek w desce rozdzielczej po lewej stronie kierownicy jest skonstruowany tak ze wszystko z niego wypada po otwarciu. Reszta wrazen na korzysc G20.


A mody? Nie myslalem o hamulcach M Performance, choc czerwone zaciski by mi pasowaly dobrze. Zastanawiam sie czy inwestowac kolejne 15k w wydech Akrapovica. Zobacze czy koronawirus mnie wykonczy finansowo czy nie i wtedy zdecyduje. Ale kusi. Jesli wizualnie mi sie znudzi, to byc moze dokupie karbonowe elementy M Performance.

Instagram: @kolczasty
Opublikowano

Rzeczywiście czarny z czerwonym wnętrzem nieźle się prezentuje. Gratuluje wyboru :)

Mam jeszcze lekkie obawy przed kołami 20". Jak komfort w porównaniu do 19" ? Było czuć jakąś różnice po zmianie?

Boje się też o opony bo pewnie łatwo je rozwalić na dziurze. Felgi są kute więc raczej nie do ruszenia.


Ja mam plan żeby wymienić wydech od razu po zakupie ale nie będę pchał się w Akrapa, tylko w polski MG Motorsport.

Polecam, fajne brzmienie za dwa razy niższą cenę.

  • Moderatorzy
Opublikowano (edytowane)
Gratuluje wyboru :)

 

Dzieki! :)

 

Mam jeszcze lekkie obawy przed kołami 20". Jak komfort w porównaniu do 19" ? Było czuć jakąś różnice po zmianie?

Boje się też o opony bo pewnie łatwo je rozwalić na dziurze. Felgi są kute więc raczej nie do ruszenia.

 

Troszke twardziej. Troszke! I nie jestem zboczencem co lubi jezdzic taczkami, fajnie jest jak jest dosc wygodnie.

 

Ja mam plan żeby wymienić wydech od razu po zakupie ale nie będę pchał się w Akrapa, tylko w polski MG Motorsport.

Polecam, fajne brzmienie za dwa razy niższą cenę.

 

Slyszalem MG na wlasne uszy w F13 650i i F10 M5, ale nigdy w silniku R6. Poza tym nie wiem czy w kwestii gwarancji sie nie przyczepia. Akrapek ma homologację BMW i mozesz sobie go zamontowac nawet w autoryzowanym serwisie.

Edytowane przez vulnerarius
Instagram: @kolczasty
Opublikowano
Slyszalem MG na wlasne uszy w F13 650i i F10 M5, ale nigdy w silniku R6. Poza tym nie wiem czy w kwestii gwarancji sie nie przyczepia. Akrapek ma homololo do BMW i mozesz sobie go zamontowac nawet w autoryzowanym serwisie.

 

Nie wiem czy przy WLTP jakikolwiek wydech ma homologację. Z tego co wiem to przy wymianie wydechu traci się gwarancję na wydech.

Tak brzmi silnik M40i z wydechem MG.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Ladnie brzmi! Akrap jeszcze nie zaprezentował wydechu do G20 M340i. Poczekam na zapis dźwiękowy i się zastanowię czy kupować i co wybrać :)



9b36f16567f97a6a51dc98944362a38a.jpg


7d8af2c5c554a71642948f84127f8f59.jpg


9f977cf704a5a38412c3758d94598473.jpg


5ec21798bb7bc4aeeda07db769041da6.jpg


ae7ae2a87d6cb50588c002d645091ac7.jpg


664631681c4941149e6adfd31ffb16bb.jpg


97acf6c5052a83b9a982910b2a12cb5e.jpg


88174938d31804e7724ec7b53435344a.jpg


8da4e20ff48ed07cf421363f87258a3c.jpg


f897bb938e526b0b6b9997b2b0747bca.jpg


c24317fa7e177cc315246db7759960bb.jpg




A tu mniej więcej widać o ile G20 jest większa od F30:


84cb6464de73dfb910edb9812a0dd5f9.jpg



Co jeszcze się rzuca w oczy przy porównywaniu F30 z G20? Jakość plastików wypada na korzyść F30. Jakość wykonania na korzyść G20. Wydech M Performance w F30 jest wyraźnie głośniejszy, ale wiadomo jak przez europsychoekokratów jest to popieprzone w nowych autach :P

Instagram: @kolczasty
Opublikowano

Dużo lepiej podoba mi się G20 niż F30 dlatego też zdecydowałem na przesiadkę z Audi.

Wziąłeś ją w wynajmie długoterminowym ?

Dla porównania mam zdjęcia z salonu kół z pełnym pakietem M Performance i moim kolorem Portimao Blue :)

7f59585b659b6fa1med.jpg

Na zdjęciach nie widać dużej różnicy ale na żywo M Performance wygląda dużo lepiej i agresywniej.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Czy mógłbyś zrobić zdjęcie przedniego koła, tak żeby zobaczyć jak wygląda to z oryginalnymi zaciskami?

Nie zastanawiałeś się nad hamulcami M Performance? Mnie trochę kuszą bo jest większa tarcza i ogromny zacisk a poza tym, mam odwieczny problem z hamulcami w różnych samochodach i na autostradzie bo jednym mocniejszym hamowaniu ciągłe wibracje. Przy sprzedaży oryginalnego zestawu hamulców, M Performance wyjdą 4-5 tys zł.

 

Przecież tarcza i zacisk M Performance ma identyczne rozmiary co niebieskie hamulce (374mm).

Jedyna różnica to kolor zacisku i perforacja na tarczy. 5 koła za lakier i dziury w tarczy - niezły deal :mrgreen:

Opublikowano

Ja mam hamulce niebieskie i hamują jak smok. To znaczy na papierze są lepsze zestawy (tyci), jednak co mnie najbardziej zaskoczyło: zero "pływania" jak jest mokro, hamulce ciągną ładnie od muśnięcia, nie puchną (no dobra, nie robilem kilku hamowań z rzędu z 200 do 0).

Wiem, że zawsze do hamulców będę dopłacał.

Co do ceny czerwonych - czy to nie tak, że perdormance jest zakladany u dealera? Czy nawiercane tarcze są z tego samego materiału co w "niebieskich" hamulcach?

  • Moderatorzy
Opublikowano
Materiał może być inny. Czerwone są sensownym doposażeniem kiedy ktoś ma zwykle. Zmieniać niebieskie na czerwone sensu nie widzę :)
  • Moderatorzy
Opublikowano
Materiał może być inny. Czerwone są sensownym doposażeniem kiedy ktoś ma zwykle. Zmieniać niebieskie na czerwone sensu nie widzę :)

 

A malowanie zaciskow jak wiadomo traci desperacja :lol: Nie wiem kiedy zuzyje ten komplet hamulcow, dopiero wtedy bede sie zastanawial czy kupic komplet tarcz i klockow taki jak jest czy przy okazji wymienic na M Performance dla lepszego wygladu.

Instagram: @kolczasty
Opublikowano
Czerwony + Czarny = Sztosik. Miałem F30 z czerwonym środkiem i tylko takie chce ;)

Wykonuje darmową fotografię samochodów - PROFESJONALNA.

Dla forumowiczów na terenie Wrocławia. Portfolio. +



http://i.epvpimg.com/guXaeab.png


Zlecę import samochodów z USA/JAPONIA


Kupię:

- Boczek tylnych prawych drzwi F30 wersja Harman/Kardon

- Listwy hexagon wnętrza

  • Moderatorzy
Opublikowano
200 km za mna. Glownie miasto. Srednie spalanie dojechalo do 14l/100 :lol: Nie przyspieszam gwaltownie, krece max do 4000 rpm, jezdze max 150 kmh. Wkurza mnie ten wykastrowany wydech, ktory brzmi plasko i nierasowo. Musze sie pilnowac przy parkowaniu, bo asystent parkowania nie rozumie ze mozna na miejsce parkingowe cofac szybciej niz 1 kmh, wiec jak zapomne i wjezdzam szybciej to przyhamowuje auto przysparzajac mnie o zawal (nie chce na razie asystenta wylaczac). Poza tym bez zastrzezen. Nie zauwazylem problemu z TC przy zjezdzaniu z lezacych policjantow, nie ma problemu ze stabilnoscia auta (ale powylaczalem wszystkich asystentow pasa i drgania kierownicy). Wyciszenie lepsze niz w F30. Komfort na 20” bardzo dobry, nawet w trybie Sport. Najbardziej jaraja mnie te laserowe swiatla, bajka widocznosc w nocy.
Instagram: @kolczasty
  • Moderatorzy
Opublikowano

Nagrałem jak w M340i słychać wydech w trybie Sport od wewnątrz i na zewnątrz. Co sądzicie?


Instagram: @kolczasty
  • Moderatorzy
Opublikowano

Gada lepiej na wyzszych obrotach, ale i tak beznadzieja. Wykastrowany.


Kuzwa gorzej niz w starej 330i :duh:

Instagram: @kolczasty
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.