Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Piekne auto, czarny lakier i BMW R6 z M-pakietem to zawsze dobre polaczenie! :twisted:

Srodek tez swietny, czerwien gustowna - nie wiem czemu ale kojarzy mi sie z "woman in red" w scenie Matrixa gdzie cala reszta ludzi byla ubrana na czarno, dzieki tej skorze ind. wyglada 2x bardziej premium niz pospolita Dakota/Vernasca.


Malo tylko tych kilometrow robisz, az szkoda trzymac takiego auta wieksza czesc dnia na parkingu, az sie prosi o jakis dobry eurotrip! :cool2:


O co chodzi z tymi aktualizacjami, co ma stan naladowania akumulatora do ich dzialania/nie dzialania?

Moze to jakis problem z polaczeniem komorkowym - moze potrzebujesz WIFI do aktualizacji np?

Probowales jakichs fabrycznych resetow albo doktoryzowas sie o tym problemie na google?

.

  • Odpowiedzi 191
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Malo tylko tych kilometrow robisz, az szkoda trzymac takiego auta wieksza czesc dnia na parkingu, az sie prosi o jakis dobry eurotrip! :cool2:

I tak nie jest źle ;)

Kolega kupił X3M competition w lutym i... nie zrobił jeszcze km do pierwszego przeglądu "po dotarciu" ;)

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

  • Moderatorzy
Opublikowano

O co chodzi z tymi aktualizacjami, co ma stan naladowania akumulatora do ich dzialania/nie dzialania?

 

Auto nie puści aktualizacji kiedy wg niego akumulator jest za słaby ponieważ wtedy może się "uceglić" sterownik.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

O co chodzi z tymi aktualizacjami, co ma stan naladowania akumulatora do ich dzialania/nie dzialania?

Auto nie puści aktualizacji kiedy wg niego akumulator jest za słaby ponieważ wtedy może się "uceglić" sterownik.

Brzmi logicznie, tylko w takim przypadku musialyby byc jakies nastawy graniczne z pewnoscia.

Cos ala - nie pozwalamy na upgrade systemu jezeli aku ma np ponizej 12,4V

Tyle, ze przy takim zabezpieczeniu logicznym jest jakis komunikat na desce rozdzielczej badz jakis konkretny kod bledu przy probie aktualizacji.


No i ogolnie teoria latwa do zweryfikowania - podpiac Ctek na kilka h, doladowac aku do pelna i sprobowac OTA ponownie :think:

1130683200_1574852263.jpg

.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Czytałem na bimmerpost że podpięcie ładowarki rozwiązuje problem. Ja mimo że jeździłem G20 głównie krótkie odcinki (ale regularnie) zaktualizowałem dwa czy trzy razy bez problemu.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

@vulnerarius - za rada Randalla -> zmierz wtedy napiecie na klemach pod maska, jezdzisz malo to moze po prostu masz niedoladowany aku?

Powinno byc cos kolo 12,4-12,5V

.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Malo tylko tych kilometrow robisz, az szkoda trzymac takiego auta wieksza czesc dnia na parkingu, az sie prosi o jakis dobry eurotrip! :cool2:

 

Dzięki! Za dużo samochodów w domu i jakoś tak wychodzi, że mało M340i jeżdżę :lol:

 

Jaki olej lałeś przy wymianie i ile litrów weszło ?

 

BMW TwinPower Turbo 0W30, 7,2 litra.



Mi się chyba raz w zeszłym roku udało zaktualizować soft samemu. Potem problemy. A jeżdżę prawie codziennie z pominięciem weekendów, raczej krótkie trasy po 26 km dziennie. Kupiłem boostera do aku jakiś czas temu, ale na razie nie mam czasu go wypróbować. Jak znajdę chwile to go podepnę i zobaczę czy sie doładuje i zaktualizuje.

Instagram: @kolczasty
Opublikowano
Malo tylko tych kilometrow robisz, az szkoda trzymac takiego auta wieksza czesc dnia na parkingu, az sie prosi o jakis dobry eurotrip! :cool2:

 

Dzięki! Za dużo samochodów w domu i jakoś tak wychodzi, że mało M340i jeżdżę :lol:

Tzn, że kupujesz złe auta, bo do niejeżdżenia lepiej brać takie, co wartości nie tracą. Np. włoskie czerwone auta maks po kilkunastu latach tracą na wartości tylko i wyłącznie za przebieg, nie za wiek. Prosiaki w sumie też trzymają wartość od pewnego momentu, jeśli o nie dobrze dbasz. To taki pro-tip, bo BMW po prostu słyną ze spadku wartości, niezależnie czy tym jeździsz czy nie.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Chyba tylko limitowane, taśmowe 458 jest za połowę ceny obecnie do dostania z przebiegiem do 40-50k + unfallfrei :D

Schodząc już na ziemię.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Malo tylko tych kilometrow robisz, az szkoda trzymac takiego auta wieksza czesc dnia na parkingu, az sie prosi o jakis dobry eurotrip! :cool2:

 

Dzięki! Za dużo samochodów w domu i jakoś tak wychodzi, że mało M340i jeżdżę :lol:

Tzn, że kupujesz złe auta, bo do niejeżdżenia lepiej brać takie, co wartości nie tracą. Np. włoskie czerwone auta maks po kilkunastu latach tracą na wartości tylko i wyłącznie za przebieg, nie za wiek. Prosiaki w sumie też trzymają wartość od pewnego momentu, jeśli o nie dobrze dbasz. To taki pro-tip, bo BMW po prostu słyną ze spadku wartości, niezależnie czy tym jeździsz czy nie.

 

Tu nie chodzi o niejeżdżenie z obawy o spadek wartości. Rzadko po prostu używam M340i w weekendy a i do podróżowania po kraju przez ostatni rok COVIDowa aura nie sprzyja :8) A Prosiaka chętnie, ale w moim budżecie to 718 GTS to max na co mogę sobie pozwolić, a odpada ze względu na niepraktyczność (a i wartość pewnie też słabo będzie trzymac) :) Podejrzewam, że porównywalne pod względem ceny katalogowej G82 już będzie warte więcej po latach, tym bardziej, że może być ostatnim z R6 bez MH.

Instagram: @kolczasty
Opublikowano

Odwrotnie - nie niejeżdżenie z powodu obawy o spadek wartości, a kupowanie zabawek którymi nie ma czasu się jeździć. I w takim przypadku BMW przegrywa z kretesem.


I tak, 718GTS czy dowolne inne 718 będzie trzymać wartość 10x lepiej niż G82 czy jakiekolwiek BMW, za wyjątkiem prawdziwie limitowanych wersji typu M3 CSL/CRT/GTS.


Pierwszy z brzegu ranking, 10 najgorzej utrzymujących wartość samochodów, 3 z nich to BMW. Wśród 10 najlepiej trzymających wartość oczywiście 911, ale 718 nie odbiega aż tak.

https://www.iseecars.com/cars-that-hold-their-value-study

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
są modele Bmw które trzymają wartość ale fakt nie tak jak Prosiaki czy Ferrari no i raczej mowa o starych Bmw, nowe przy tak masowej produkcji i małej unikatowości raczej średnio
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wczoraj dzwonił do mnie człowiwk, który 10 lat temu kupił ode mnie M3 E46 za niecałe 60tyś. Obecnie jest warte w okolicy 100tyś+ :) M3 E36 sprzedałem w 2008r za 40tyś obecnie była by warta 100 :) E92 M3 nie tanieje już około 2lata w najbliższych 5latach podrożeje.
  • Moderatorzy
Opublikowano

Niby 7er tracą najwięcej, ale primo jak Twoje V12 Sławomir straciło i jak szybko odzyska cenę? Secundo zobacz jak pod względem samej kwoty wygląda różnica utraty wartości 911 a zwykłej 5er. Na droższym 911 i tak tracisz więcej niż po zakupie serii 5. Jest druga strona medalu. Wiadomo, że utrata wartości zależy od potencjału auta na klasyka. 520d klasykiem nie będzie, a zwykła 911 za 20-30 lat już tak i będzie drożeć.


No i patrząc na ceny BMW - E92 pewnie już nie stanieje przez to V8 pod maską. M3 E30, E36 GT, E46 CSL, E92 GTS osiągają już teraz jakieś chore ceny. Zwykłego, zadbanego E36 i E46 M3 raczej nie znajdziesz poniżej 100 tyś. Z kolei 718 z czterocylindrowcem myślę, że klasykiem nie będzie, chyba że za 40 lat (jak 914). Już bardziej wierzę, że M2 będzie szybciej od 718 pożądane jako klasyk. Czas pokaże, kto miał rację ;)

Instagram: @kolczasty
  • 2 miesiące temu...
  • Moderatorzy
Opublikowano
Nadal mam problemy z aktualizacjami oczekującymi na zainstalowanie więc podpiąłem dziś auto pod prostownik akumulatora (Bosch C7). Poziom naładowania akumulatora po podłączeniu prostownika… 25%. Wtf? Nie jeżdżę dużo (około 130km tygodniowo i 1-2x w miesiącu trasy po 50-100km). Nie mam podpiętych żadnych odbiorników prądu typu ładowarki USB itp. Rozumiem, że przy takim użytkowaniu aku nie będzie naładowany do 100%, no ale bez przesady, 25%? Jak myślicie czy zgłaszać to do ASO jako podstawę do wymiany akumulatora?
Instagram: @kolczasty
Opublikowano
Auto zawsze się samoczynnie rozładowywuje bo odbiorniki prądu w nowoczesnych samochodach są zawsze jakieś na stałe załączone. U mnie M2 też tak po 2tyg stania ostrzega o stanie akumulatora niskim.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nadal mam problemy z aktualizacjami oczekującymi na zainstalowanie więc podpiąłem dziś auto pod prostownik akumulatora (Bosch C7). Poziom naładowania akumulatora po podłączeniu prostownika… 25%. Wtf? Nie jeżdżę dużo (około 130km tygodniowo i 1-2x w miesiącu trasy po 50-100km). Nie mam podpiętych żadnych odbiorników prądu typu ładowarki USB itp. Rozumiem, że przy takim użytkowaniu aku nie będzie naładowany do 100%, no ale bez przesady, 25%? Jak myślicie czy zgłaszać to do ASO jako podstawę do wymiany akumulatora?

 

25% to okolice 12.0V wiec zdziwienia nie ma jezeli jezdzisz krotkie odcinki ciagle od ponad roku.

Na gwarancji oczywiscie nikt Ci tego nie wymieni bo niby na jakiej podstawie - akumulator nie jest uszkodzony przeciez tylko chronicznie niedoladowany.

Podladuj go raz na kilka miesiecy albo sie wybierz w jakas dalsza wycieczke kilkaset km :cool2:

1130683200_1574852263.jpg

.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Tak czy siak pogadam przy następnej okazji o tym w ASO. Nie byłoby to uciążliwe, gdyby nie ten wymóg pełnego naładowania aku do aktualizacji. Aktualnie po paru h ładowania jest prawie 100%, ale nadal nie ma możliwości zainstalowania nowego softu.
Instagram: @kolczasty
Opublikowano
kiedy cesja? daj znać :mrgreen:

Wykonuje darmową fotografię samochodów - PROFESJONALNA.

Dla forumowiczów na terenie Wrocławia. Portfolio. +



http://i.epvpimg.com/guXaeab.png


Zlecę import samochodów z USA/JAPONIA


Kupię:

- Boczek tylnych prawych drzwi F30 wersja Harman/Kardon

- Listwy hexagon wnętrza

Opublikowano
Nadal mam problemy z aktualizacjami oczekującymi na zainstalowanie więc podpiąłem dziś auto pod prostownik akumulatora (Bosch C7). Poziom naładowania akumulatora po podłączeniu prostownika… 25%. Wtf? Nie jeżdżę dużo (około 130km tygodniowo i 1-2x w miesiącu trasy po 50-100km). Nie mam podpiętych żadnych odbiorników prądu typu ładowarki USB itp. Rozumiem, że przy takim użytkowaniu aku nie będzie naładowany do 100%, no ale bez przesady, 25%? Jak myślicie czy zgłaszać to do ASO jako podstawę do wymiany akumulatora?

Też używam C7 i u mnie również zazwyczaj startuje z bardzo niskiego poziomu. Miałem tak przez 8 lat w X5 i nigdy nic się nie stało tzn akumulator nie zgłaszał niskiego stanu i wytrzymał do końca. Doładowywałem co 3-4 miesiące. W nowym aucie podobnie, więc trochę przypisuję to specyfice prostownika.

  • 3 miesiące temu...
  • Moderatorzy
Opublikowano
Dziś wizyta w serwisie na zmianę kół na zimowe. Stwierdzono wyciek z tylnego mostu. Auto zostaje, sprawa w toku :duh:
Instagram: @kolczasty
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dziś wizyta w serwisie na zmianę kół na zimowe. Stwierdzono wyciek z tylnego mostu. Auto zostaje, sprawa w toku :duh:

Mialem podobnie w F20 kilka lat temu ;)

Najpierw powiedzieli - ee tam drobnostka, tylko wyczyscimy, obejrzymy i mozna jezdzic.

No i obejrzeli, okazalo ze caly tylny dyfer do wymiany, chyba z tydzien w serwisie auto stalo.

.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Wyciek był z odpowietrznika dyfra. Wymieniono pokrywę dyferencjału. Sprawa załatwiona.


Dodatkowo jest akcja serwisowa poprawy mocowań nadkoli. Zmienione.


Po raz kolejny sprawdzono też stuki z okolicy zawieszenia przedniego przy ruszaniu. Podobno tak ma być i to sprawa adaptacyjnego zawieszenia.

Instagram: @kolczasty
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.